HARRY 8

553 7 0
                                    


Czy dobrym pomysłem jest w końcu odpuścić ?

Zobaczyłem jak podjeżdża niczego nie świadoma autem Logana byłem na nią na tyle wkurwiony, że moje dłonie same ułożyły się w pięści ale też czułem, że się martwię przecież wypiła tyle alkoholu a wsiadła za kółko auta i to nie byle jakiego wybrała sobie jedno z szybszych na podjeździe. Nie mam pojęcia gdzie była ale jej wyjaśnienia poszły by teraz na marne nawet nie chciałem jej słuchać ale za to miałem ochotę wykrzyczeć wszystko co myślałem.

Jechaliśmy już kawałek od imprezy, Axel wrócił do domu swoim wozem.
Aurora nie odezwała się do mnie słowem może żałowała swojego zachowania albo po prostu miała to w dupie,

-Dojechaliśmy księżniczko
powiedziałem szorstko

Kiedy szybko złapała za klamkę i wyskoczyła z auta widziałem tylko jej sylwetkę w lampach naszego domu, podobały mi się krągłości mojej siostry ale dopiero kiedy zeszło ze mnie trochę emocji zauważyłem, że ma na sobie bluzę Axela.

-Kurwa była z nim ? Z nim sam na sam ?

Wiem, że sam prosiłem go o pomoc w zlokalizowaniu Aurory ale sam fakt myśli co mogli robić kiedy był tam z nią dodatkowo podnosił mi ciśnienie.

Pospieszyłem się za nią i złapałem łapczywie za rękę ciągnąć do jej pokoju

-Co to kurwa jest ?
ZŁAPAŁEM KAWAŁEK BLUZY POKAZUJĄC ŻE CHODZI MI DOKŁADNIE O TO

-Bluza ślepy jesteś ?

Drażniła mnie każdą inną odzywką niż powiedzenie mi prawdy

-Co robiłaś z Axelem ?

BARDZIEJ MNIE WKURZAŁO TO, ŻE MOGŁA ROBIĆ Z NIM WSZYSTKO CZEGO JA NIE MOGĘ...

-Przecież sam już wiesz czyja to bluza, a inne sprawy zostawię dla siebie.
A szanownego Pana jeżeli mogę prosić to wyjdź z mojego pokoju i przestań wpierdalać się w moje życie.

Jeżeli tknął ją chociaż palcem lub miał to w planach obiecuje że rozwalę mu nos. Gadała coś pod nosem jaki jestem głupi i dlaczego nie może mieć kogoś kto jej się podoba.

-Podobał się jej ?

Usiałem na jej łóżku i nie zamierzałem się ruszyć udałem, że dalej czekam aż mnie przeprosi a póki tego nie zrobi zostanę w miejscu.Przyglądałem się jej jak ściąga bluzę i buty na obcasie została już tylko w tej kurewsko pięknej sukience, nawet nie wiedziałem kiedy z małej dziewczynki w aparacie na zęby stała się tak seksowną dziewczyną, była moją siostrą a ja jej bratem ale pociągała mnie niesamowicie i myśl, że ktoś ją dotykał lub dotknie powodowała u mnie dziwne poczucie złości. Podeszła do drzwi otworzyła je czekając aż wstanę i wyjdę z jej pokoju, po części zrealizowałem jej plan ale zanim wyszedłem zbliżyłem się  do niej i patrząc w jej ciemne oczy w których widziałem iskierki nienawiści ale też coś mrocznego totalnie dla mnie nie znanego

czyby mnie pragnęła tak jak ja jej?

Przygryzała swoje malinowo wiśniowe usta a ja chciałem znaleźć moje usta na jej. Przeciągnąłem ją do siebie i zanim zdążyła wydać z siebie jakiekolwiek słowo protestu pocałowałem ją, kurwa pocałowałem Aurorę, po chwili prosząc o to by pozwoliła mi na więcej bawiłem się jej językiem w rytmie z moim a ona jak wtransie zrobiła to o co prosiłem.
Wtedy miałem wszystko gdzieś, nawet to, że nasi rodzice w każdej sekundzie mogą nas zobaczyć. Jej ręce powędrowały na moje włosy przyciskając mnie do samej siebie chciała tego, Kurwa chciała tego a ja mogłem jej to dać.Byłem na nią tak zły, ale odtrąciłem te myśli szybciej niż zdążyły się pojawić. Aurora wydała z siebie cichy jęk od przyjemności jakie sprawiliśmy sobie wzajemnie całując się jakby świat miał skończyć się w tej sekundzie.
Odsuwając się pstryknąłem jej w nos i wyszedłem z pokoju.
Mój pokój budził totalnie inne emocje był ciemny a tylko balkon przepuszczał wtedy promienie księżyca i lamp zapalonych na podjeździe na środku stało ogromne łóżko a obok biurko z komputerem nic wielkiego ale to był mój azyl, położyłem się a moje myśli krążyły wokół tego co stało się kilka minut temu teraz tylko pragnąłem cofnąć się do jej pokoju i zdjąć z niej tę cholerną sukienkę i widzieć jak prosi mnie o więcej o każdy mój dotyk i błaga żebym nie przestawał. Tylko ta cholerna myśl o tym, że to moja siostra hamowała mnie przed tym co bym mógł z nią robić.

Kolega Mojego BrataOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz