Doğduktan 4 ay sonra babamı kaybetmiştim. Baba sevgisine hep aç büyüyen bir kızdım. Annem ben çok küçük olduğum için ve annemin durumu çocuk büyütücek güçte olmadığı için mantık evliliği yapmıştı. Üvey babam Ersin hep bir kız çocuğu olsun istemiş ama olmadığı için beni öz kızı gibi görüp davranmıştı hep. Baba hasretimi bir nebzede olsa onunla bastırıyordum. Ona ilk baba dediğim zaman bana sarılıp ağlamıştı bile asla unutmuyorum.
Üvey abim Emreyle ise küçükken hep oyun oynar çok iyi anlaşırdık. Ama ikimizde büyüdükçe bu aramızdaki samimiyet değişmeye başlamıştı. Ben 18 yaşına girecektim ve o da 21 yaşındaydı. O ergenlik dönemini bitirdikten ve benimde ergenlik dönemimde bana olan bakışları çok farklı olmuştu. Vücudumu övmek gibi olmasın ama 95 60 90 vücudum vardı. Gören her erkeğin ağzının suyu akacak cinsten.
Lider ve libidosu yüksek bir ruhum vardı ve bunu bastıramıyordum. Bakire olduğum için sadece mastürbasyonla yetinmekle kalıyordum. Hayatıma giren erkekler hep takılmalık oluyordu benim için. 18 yaşıma kadar hiç aşık olmamıştım. Aşk benim için çok özeldi, sadece bir kez yaşanacak duygu olarak adlandırmıştım ve zamanı geldiğinde ilk kez aşık olduğum adamla bir ömür geçirmekti hayalim.
Ailemin şuanki durumu oldukça iyiydi. Emre'nin kendine ait bir ofisi vardı ve turizm ile uğraşıyordu. Bildiğim kadarıyla Emre kirli işlerede sahipti. Annem ve babam tatile gittiklerinde her gece eve başka bir kız gelir sabahta giderlerdi. Emre 1.93 boyunda oldukça kaslı ve yakışıklı bir erkekti. Onu öz abim olarak görmesem aşık olacağım adamın böyle biri olmasını isterdim dış görünüş olarak ama gel gelelim ki iş iç güzelliğe geldiğinde aynı düşüncelere kapılmıyordum. Kızların aşık olup peşinde süründüğü şerefsizlerden biriydi o da.
¶
18 yaşıma gireceğim için bir parti düzenlemek istemiştim benim için özel bir gün olmasını istiyordum çünkü. Belki ilk ilişkimi bile yaşamama sebep olabilirdi bu gece. Ama ne olursa olsun bunu öylesine biri ile yaşamakta istemiyordum. Emre'yide partiye çağırmıştım ne de olsa doğum günü kızı olarak partnersiz gidemezdim. Parti elbisemi çok özenle seçmiştim. Sırt ve göğüs dekolteli oldukça dar mini bir kırmızı elbise seçmiştim. Vücut hatlarımı oldukça belli ediyordu ve kalçam içinde efsane gözüküyordu.Saçlarıma hafif dalga verip kırmızı ruj makyajımı yapıp odadan çıktım. Emre'nin yanına gittiğimde gözleri deliye dönmüş gibi beni süzüyordu.
"Of kardeşim bu ne? Sen büyü falan mı yaptın?"
"Noldu bakıyordumda güzelliğimle seni kabartmışım." gözlerimi erkekliğine indirdim. Siyah gömlek ve pantolon giymişti. Dar pantolon olduğu için erkekliği çok fazla belli olmuştu.
"Çek gözlerini üzerimdende yürü. Doğum günü kızı partiye en son katılmayacak değil mi?" piç gülüşü atıp koluna girdim. Kulağıma eğilip
"Dua et kardeşim diyorum yoksa seni bu gece altımda deli gibi inletirdim."
"Kardeşim deme belki lazım olur ha ne dersin?"
Aramızda hep bu tarzda konuşmalar geçer birbirimizle dalga geçerdik. Parti için bir gece mekanı ayarlamıştık. Mekana girdiğimde herkesin gözünü üstümde hissediyordum. Kızların yanına gidip hemen eğlenmeye başladım. Birlikte dans ediyor deli gibi içiyorduk. Masaya gelen 2 tekilayı alıp Emre'nin yanına geçtim. Shot attıktan sonra ellerimi boynuna geçirdim.
"Hadi ama birazda doğum günü kızıyla eğlen. Yoksa başka erkeklerle dans etmek zorunda kalacağım." o piç gülüşünü atıp ellerini belime koyup beni kendine yapıştırdı.
"Çok kaşınıyorsun ve bu hiç normal bir sona gidiyor gibi durmuyor."
"Hadi ya nasıl kaşınıyormuşum kaşısana." arkamı dönüp ona sürtünerek dans etmeye başlamıştım. Arada gelen tekila shotlarıda içiyorduk. Dans ederken eli kalçalarıma doğru inmeye başladı ve kalçama bir tokat attığında inledim. Doğruları söylemek gerekirse hep geceleri onunla seviştiğimi hayal ediyordum. Bir keresinde bize gelen kız arkadaşı tam bir boş boğazın tekiydi ve bana onun erkekliğinden bahsetmişti. Tam bir kaşardı kız kim bilir kaç erkeğin altına yatmıştır ama abim onun için zevkten kıvrandığı bir ilişkisiydi.
"Hayvan mısın ya sen canım acıdı."
"Canın acıdığı için mi inledin böyle." ona doğru dönüp nefesimi boynuna üfledim.
"18'imin ilk gününü bakire geçirmek istemiyorum, bilmem anlatabildim mi?"
"Abiyle nasıl konuşuyorsun sen öyle terbiyesiz. Bunun cezasını sana ağır ödetebilirim."
"Nasıl ödeteceksin çok merak ettim gerçekten. Yoksa ev hapsi, telefonumu alıp vermemek gibi falan mı?" gülüp geçti sadece ama elleri vücudumda sürekli hareket ediyordu. Boynuma bir öpücük kondurduktan sonra saçlarımı boynumun arkasına attı. Elini boynumdan göğüslerime indirip göğsümü sıktı. Daha sonrada elini belime indirip kadınlığımda parmaklarını gezdirmeye başladı.
"Böyle bir ceza yönteminin olduğunu hiç düşünmemiştim. Ahh içimde hissetmek için şuan herşeyi yapabilirim." belimden beni tutup mekanın üst katına çıkardı. Mekan Emre'nin ortağı olduğu bir yer olduğu için kendine ait bir odası vardı. Odaya girip ışıkları açtı ve beni kucağına alıp kapıya yasladı. Bir yandan kapıyı kitlerken diğer yandanda dudaklarıma yapıştı. Kucağındayken deli gibi öpüşüyorduk. İçimde sanki kelebekler vardı ve ona yanıyordum. Kurduğum hayaller gördüğüm rüyalar belkide bu gece gerçek olacaktı. Beni kucağından indirip odasında duran koltuğa oturdu. Hemen yanına gidip tekrar kucağına oturdum. Dudaklarını büyük bir şevkle öpmeye başladım. Dilini dişlerinin arasına soktuğımda inledi ve kalçama ağır bir tokat attı. Canımın yanmasıyla inledim. Deli gibi ıslandığımı hissediyordum. Dudakları bile buna yetmişti. Kucağındayken elbisemin fermuarını açıp omuzlarımdan düşmesini sağladı. Elbisem destekli olduğu için südyen giymemiştim ve göğüslerim ortaya çıkmıştı.
"Bugüne kadar bu göğüsleri görmediğim için kafamı kırmalıyım."
"Ellerinde, dilinde hissetmek istemez misin abicim?" aç bir köpek gibi göğüslerime saldırmıştı. Göğüs ucumu sıkıyor, emiyor ve ısırıyordu.
"Ahh abi yavaş" ona her abi dediğimde dahada şevkle dilini hareket ettiyordu göğsümde. O benim göğüslerimde dilini gezdirirken bende ona sürtünmeye başlamıştım ve kadınlığıma baskı yapan erkekliği zamanla şiddetlenmeye başlamıştı. Kucağından kalkıp önünde diz çöktüm o çok merak ettiğim erkekliğini görme zamanıydı. Emre şaşkın gözlerle beni izliyordu. Saçlarımı topladım ve elimi fermuarına götürüp açtım daha sonra pantolonunu çıkardım. Erkekliğinde tek engelim boxerıydı. Boxerınıda çıkarıp erkekliğiyle göz göze geldim. O kızın anlattığından dahada iyiydi. Porno filminden çıkmış bir erkekliği vardı resmen. Erkekliğinin ucunu öptüm ve biraz emdikten sonra elimle dibine kadar gel git yaptım. Ucunda dilimi gezdirdim aynı zamanda. Emre benim her hareketimle daha içten inliyordu. Onun inlemesine sebep oluyordum.
Dilimle yaladıktan sonra erkekliğini ağzıma aldım ve boğazıma kadar gel git yapıyordum. Elini saçlarıma geçirmiş o da kafama bastırıp iyice boğazıma girmesini sağlıyordu. Ağzımda titremeye başladığında çıkarıp ağzımı açtım. Eliyle kendisini ağzıma boşaltmıştı. Zevk suları boğazımdan akarken artık onun içime girmesini istiyordum. Beni yerden kaldırıp altına aldı ve bacaklarımı açtı.
"Of amın o kadar güzel ki. Becer beni diyor resmen."
"Hadi ama abicim boşalt beni. İçime gir. Derinlerimde bile erkekliğini hissetmek istiyorum. İçimi zevk sularına doldur." derken birden dilini kadınlığımda gezdirmeye başladı ve inledim. Sesim yankı yapıyordu resmen. Kadınlığıma üflüyor öpüyor ve deli gibi yalıyordu. Dayanamayıp kafasını kadınlığıma bastırdım ve boşaldım. Zevk sularımı büyük bir zevkle içmişti. Kadınlığımdan göğüslerime kadar dilini gezdirmeye başladığında
"Seni küçük kaltak. İnim inim inleteceğim seni. Abi dur diye bağırtacağım bunu sen istedin." diyerek erkekliğini kadınlığımda sürtüp deliğime ucunu sokarcasına baskı yapıyordu.
"Abi gir artık yalvarırım içimde hissetmek istiyorum seni." dediğimde bir anda erkekliğini içime soktu. Hissettiğim acı ile gözlerim doldu ve acı ile bağırdım. Emre bundan zevk duymuşcasına sırıtıyordu. Yavaş yavaş içimde hareket ettikten sonra çıktı ve akan kanı temizleyip içime tekrar girdi. Evet artık onun kadını olmuştum. İçime tekrar girecekken kapı çaldı. Ona daha doyamadan bu gece burada bitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTSAK
ChickLitTenlerimiz birbirine tutsakken nasıl olurda üvey iki kardeş kalınabilirdi?