-Güzelim kafayı mı yedin sen hem kıza yalanmış gibi doğruları söylüyorsun hemde inkar ediyorsun?
-Kusura bakma abi ama senin onla daha fazla ilişki yaşamana izin veremezdim. Ya sen aynaya bakmıyor musun? Boy desen Allah var endam desen, şu tipinin mükemmelliğine bak. Saniyede manita yapabilecek bir insansın sen. Takıldığın kıza bak.
-Vaay demek hakkımda bunları düşünüyorsun. Ee napalım kızım çıkmadı ki karşımıza senim gibi bir hatun manita diye kolumuzda gezdirelim? Çıktı da işte o da üvey kardeşimiz oldu.
-Keşke olmasaydı.
-Neden öyle dedin şimdi?
-Seninle aramızda geçen şeyler hata mı yani senin için öyle mi?
-Yalan yok evet hata. Çok güzel bir hata ama yine olsa yine aynı hatayo yaparım. Aklım yaptıklarımda değil ha hala yapamadıklarımda.
-Neyi yapamadın mesela?
-Attığın o fotoğrafın intikamını hala almadım farkında mısın?
-Ne fotoğrafı aaa ben hatırlamam öyle şeyleri.
-Deli kız. Sadece sana hükmetmek için şuan neler yapmam. O şerefsize bile izin verdin abine yok mu?
-Şerefsiz demişken sen o kaşara bu parmaklar ile mi dokundun? Parmaklarını şortumun kenarından içime soktum.
-Evet yavrum bu parmaklarla dokundum. Parmaklarım içine öyle bir işledi ki.
Parmaklarını içimden çıkartıp beni hızla kucağına aldı. Mutfağa giderken kalçalarımı sıkıyor büyük bir özlem ile dudaklarımı öpüyordu. Onun için eriyip bitiyordum resmen. Evin mutfağı amerikan mutfağıydı ve oldukça büyük bir masamız vardı. Beni masaya sırt üstü yatırdı ve bacaklarımı araladı. Şortumu ve kilodumu çıkardıktan sonra dilini kadınlığımın her noktasında gezdirmeye başladı. Her dil hareketinde içimdeki haz dahada artıyordu. Ondan 1 saniye bile böyle ayrı kalmak istemiyordum. Buzluktan bir buz küpünü ağzına aldı ve göğüslerimde gezdirmeye başladı. Buzun verdiği soğuklukla inledim.
-Ahh ne yapıyorsun manyak mısın?
-Su içeceğim.
Buzu göğüslerimden kadınlığıma kadar gezdirdi ve deliğimden içeri soktu.
-Ahh delirtiyorsun beni. Bu cezaya her gün razıyım.
Buz içimde erirken göğüs ucumu emiyordu. Birden ısırınca canım yandı.
-Yavaş be hayvan herif.
-Ne o daha hızlı diye inlediğin zamanları ne çabuk unuttun?
-Ahhh ama içimde hızlı olmasan ne anlamı var. Becer artık beni yanıyorum sana.
Bacaklarımı omzuna alıp birden içime girdiğinde bağırarak inledim. Her hareketi benim içimi yakıyordu. Beni ters çevirip karnımı masanın kenarına dayadı. Kadınlığımı penisime doldururken aynı zamanda parmaklarıylada diğer deliğimi doldurdu. Gene her bir zerrem sadece ona aitti.
-Daha sert ol hadi ama bu kadar mı ahh gücün var?
İçimde hızlanmasıyla dayanamayıp boşaldım. İnlemeye başladığında önünde diz çöktürüp erkekliğini ağzıma soktu. Kafamı sıkıca tutup kendisi içimde gel git yapmaya başladı. Titremeye başlayınca birden erkekliğini boğazıma kadar soktu ve zevk suları içimi yaktı.
-Yaren seni ne kadar özlemiş olduğumu anlatamam. Doyamıyorum sana...
Yeni bölüm 20 oyda🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTSAK
ЧиклитTenlerimiz birbirine tutsakken nasıl olurda üvey iki kardeş kalınabilirdi?