O sevgi en başta benim hakkımdı,
Biricik sevgilin ben olmalıydım.
Gönlüne başkası girmemeliydi,
Tanrıdan dileğin ben olmalıydım.Ellerin elimde buluşmalıydı,
Gözlerin gözümle konuşmalıydı.
Kalbin tek kalbimle anlaşmalıydı,
Boynuna sarılan ben olmalıydım.Ben olmalıydım, ben olmalıydım,
Kalbinin sahibi ben olmalıydım....
Gülden Karaböcek'in bu şarkıyı ablasının eşine yazması ama benim abime armağan etmem kadar saçma bir döngü içerisinde olduğum bir sabahtı. O gün gelip çatmıştı. Evlilik teklifi bugün olacaktı. Bir haftadır her gün evde bu konudan başka tek kelime edilmiyordu. Bende bundan çok bunaldığım için hep Ersin'in yanına kaçıp bazı geceler onda kalmıştım. Sanki bizim bir planımızmış gibi herşeyi Ersin'le ben ayarlamıştık. Abimin tek yapacağı şey bu gün oraya gelip evlilik teklifi etmek olucaktı.Şirin'ide alıp sahile gittik. Arkadaş grubumuzun hepsi gelecekti teklifden sonra eğlence bile düzenlemiştim. Gülsem mi ağlasam mı?.. Herkes toplandığında prenses Elif ve abimi beklemeye başladık. Şaka gibi herşeyi ben yapmıştım. Vicdansız olunurda bu kadar olmaz ya.
Bir tene beyaz bir elbise nasıl yakışmazsa o derece yakışmayan bir elbise giymişti. Salaktı bu kız ya. O kadar bir haftadan sonra böyle birşeyin başına geleceğini tahmin etmiyormuş gibi triplere girmişti. Cahil olmak zor valla.
Elif'im güzel sevgilim.
Hayatının geri kalanını benimle geçirmeye var mısın? Benimle evlenir misin?EVEEEEEETTTTT.
Ya kulağım. Ama Emre bu cümleleri kurarken ses tonu çok kötüydü. Yüzünde buruk bir tebessüm vardı. Silah mı dayadılar aslanım kafana. Tekliften sonra hep beraber yemek yemeğe gittik. Sahil kenarında bir yer ayarlanmıştık.
-Elif'im alkol almak yok sana. Konuştuğumuz şeyleri unuttun mu?
-Pardon hayatım unuttum. Arkadaşlar hepinize bu mutlu günümüzde yanımızda olduğunuz için çok teşekkür ederiz. Yaren özelliklede sana. Artık bizde abla kardeş sayılırız. Ersin'cim eğer aklında böyle bir plan varsa seninde emin ol ilk yardıma koşan ben olabilirim.
-Teşekkür ederiz Elif ama sana gerçekten gerek yok.
-Yarencim neden öyle diyorsun. Sizin ilişkiniz nasıl gidiyor.
Hamile falan kalma aman.
-Elif ne diyorsun sen?
-Ya Ersin olabilecek şeyler bunlar.
-Elif'cim sen o burnunu bizim ilişkimize sokma. Bak en güzel günlerinden biri bugün ve seni rezil etmek istemiyorum. Yaren'i kendinle karıştırma. Biz gayet güzel bir ilişki yaşıyoruz ve bu asla menfaat için değil birbirimizi sevdiğimiz için. Senin bahsettiğin konuya geldiğimizdede insan gerçekten sevdiği insana dokunmaya kıyamıyormuş. Yaren'i o kadar çok seviyorum ki onun için herşeyi göze alırım.
-Hayatım seni çok seviyorum.Ersin'in dudağına bir buse kondurduktan sonra gözlerine baktım. Bu adam beni gerçekten çok seviyordu buna o kadar emindim ki. Bana baktığında içim eriyordu neredeyse. Dedikleri doğruydu Ersin bana karşı asla bir istekte bulunmadı. Ama benim bu libidom onun yanında rahat durmuyordu ve bastıramıyordum. Onda kaldığım bir gece fazla alkol almıştım ve hafif kafam sallanıyordu. Galiba bu durumdan dolayı Ersin'e karşı cilvelenmiştim. Onun yaptığı tek şey beni odaya çıkarıp yatağına yatırmak olmuştu. Kulağıma eğilip fısıldadığında kendimden utanıp hemen gözlerimi kapatmıştım.
Güzel sevgilim. Sen istemediğin sürece asla sana dokunmayacağım. Özelliklede kendinde değilken.
Seni seviyorum...
Kısa bir bölüm oldu ama ilerleyen bölümlerde nasıl sahneler istersiniz? Yeni bölümlerde sizlerin fikirlerine göre ilerleyeceğim :)En sevdiğiniz karakter kim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTSAK
ChickLitTenlerimiz birbirine tutsakken nasıl olurda üvey iki kardeş kalınabilirdi?