AİLE GECESİ

9.6K 86 0
                                    

Annemler bugün şehir dışından geleceklerdi. Birazcık üzülüyorum desem yalan olmazdı. Emre ile daha fazla tek kalmak isterdim. Acaba Emre'ye söyleyip ikimiz mi tatile gitseydik. Deniz, kum, güneş...

Her akşam
Votka, rakı ve şarap
İçtikçe delirir insan olur harap
Kurtar beni bundan ne olursun ya rab
Bitsin artık bu korkunç serap, serap!

Kulağımda deli gibi bu şarkı çınlıyordu. Evet kesinlikle bir tatile gitmeliydik.

-Hoşgeldin annecim, babacım. Bakıyorumda balayınız ay tatiliniz size iyi gelmiş.
-Gençleştik resmen bu kadar mı fark eder?
-Siz naptınız iyi geçti mi bizsiz?
-Valla Yaren'le bizde çok eğlendik. Tabii siz gibi tatilde değildik ama.
-Sizde gidin olum. Zaten bakınca işleri çok ilerletmişsin.
-Yaren ve ben tatil. Baba biz sence rahat durur muyuz? Magazine falan düşeriz mazalllah. Gözleriyle tüm vücudumu becermişti aynı sırada.
-Abicim neden öyle diyorsun? Deniz, kum, güneşş. Votka, rakı ve şarap... Gidelim ya.
-Düşünürüz yavrum.
-Ya çocuklar bu gece bir aile gecesi mi yapsak uzun zaman oldu?

Aile gecesi diye adlandırılan ama sadece yemek yemek ve film izlemek olan bu gece benim için çok sıkıcı geçerdi. Ama hiçbir zaman onları kırmak istemediğim için katılmamak gibi niyetim olmadı.

Emre ile yemekleri biz hazırlayacaktık aklımızdaki tarifler için evde birşey yoktu, sonuçta annem olmadığı için hep dışarıdan yemiştik. Markete gidip birlikte alınacakları aldık. Emre bazen reyonlardan ben birşeyler alırken bana sürtünüyordu. Eli sürekli kalçamdan ayrılmıyordu. Hoşuma gitmiyor değil ama ha.

Mutfağa girdiğimizde hemen yemek yapmaya başladık. Ne kırmızı et yer ne de dokunabilirdim kokusu bile midemi bulandırmaya sebep oluyordu. Bu yüzden et pişirme işini Emre'ye bıraktım ve geri kalanları kendim hallettim. Salata tabağı almak için sandalyeye çıktığımda başım dönmüştü.

-Emree.
-Yaren dikkat etsene. Dengemi kaybedip direk Emre'nin üstüne düştüm. İkimizde yerde mal gibi yatıyorduk.
-Ah keşke babamlar gelmiş olmasaydı. Seni tam şuan burda becerirdim.
-Ne duruyorsun hadi?
-Kudurma Yaren.
-Ben değil ama senin erkekliğin kuduruyor galiba. Baksana kadınlığımı nasıl özlemiş nasıl baskı yapıyor.
-Oğlum rahat durmuyor ki seni görünce.
-Kızım onu içine almamak için kendisini zor tutuyor Emre.

Dudaklarına buse kondurup üstünden kalktım. Tehlikeli sular içinde yüzüyorduk ama umrumuzda değildi. Sofrayı hazırlayıp annemleri çağırdım.

-Ooo bu ne enfes yemekler? Maşallahh.
-Sağol babacım yaptık işte abimle birşeyler.
-Gelelim bu gecenin önemli konusuna. Yaren artık seninde işlerin başına geçmen gerekli. Hem sen iyice işleri kavrayınca emekliliğe ayrılıp annenle vilayet vilayet gezeceğiz. Abinden öğrenirsin sonra ortağı olursun.
-Babacım ne anlarım ben sizin işlerinizden ayak bağı olmaktan başka birşey yapmam. Hem biliyorsun ben moda tasarımcılık okuyorum.
-Hem bu işlerde ilerlersin bu işlerden kazancınla kendi işini kurarsın kızım. Hadi ama baban çok yoruldu artık.
-Evet Yaren. Ama şimdiden söylüyorum iş yerinde abi kardeş ilişkisini unutacaksın. Çırağım olacaksın.
-Pardon canım anlamadım.
-Valla ben babamdan böyle gördüm, bende sana aynı şekil anlatacağım.
-Tamam abicik. Tamamm.

Yemekleri yedikten sonra salona geçtik ve film izlemeye başladık. Emre yanımda oturuyordu. Hafiften üşüdüğüm için pikemi alıp Emre'nin omzuna başımı koydum. Filmin ilerleyen dakikalarında erotik sahneler olmaya başlamıştı. Annemle babama baktığımda filme o kadar odaklanmışlardı ki farkında bile değillerdi. En sevdiklerini film konusuydu çünkü. Aksiyon...

Annemle babamı izlerken bacağımda hissettiğim el ile irkildim. Emre'ye ne yapıyorsun dercesine baktığımda dudaklarına parmağını götürüp hemşir gibi poz verdi. Kahkaha atmama engel olmak için kendimi sıktım. Eli yavaş yavaş kadınlığıma kaymaya başlamıştı. Altımda etek olduğu için çok rahat hareket edebiliyordu. Parmakları vajinamdan içeri girdiğinde inlememek için elimi ağzıma götürüp parmaklarımı ısırdım. Onun cesaretine kapılıp elimi erkekliğinin üstüne koydum. İnce bir eşofmanı vardı ve içinde boxerı yoktu. Eşofmanının üstünden bir süre erkekliğini okşadıktan sonra içine soktum ve elime aldım. İkimizde birbirimizde gel gitler yapmaya başladık. Artık dayanamayıp
"Çek parmaklarını" diye fısıldadım. İçimden çıktığındada boşaldım. Ama şerefsiz insan olduğu için kendisi elime boşalmıştı.

Yeni bölüm 20 oyda🤍

TUTSAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin