SIR GECESİ

5.6K 61 1
                                    

Şirinle bizim eve geçmiştik. Salona adım atar atmaz tekli koltukta sinirden küplere binmiş abim oturuyordu.

-Yaren Allah aşkına senin amacın ne? Masada söylediklerin neydi öyle? Ya ben insanlarla Elif'in arasını düzeltmeye çalıştıkça sen içine sıçıyorsun. Bir daha Elif hakkında tek kelime ettiğini duymayacağım.
-SİKTİR GİT. BAK BÜYÜK HARFLERLE SÖYLÜYORUM SENEYEDE KULLANIRSIN.

Emre'yi artık asla tanıyamıyordum. Sanki birlikte oyunlarla büyüdüğümüz, bana bebek gibi davranıp düşman gibii :))) O adam değildi karşımdaki. Gözü Elif'ten başkasını görmüyordu. Evden kapıyı çarpıp çıkmıştı. Arkasından tek yaptığım şey "gidişin olsunda dönüşün olmasın" diye bağırmak olmuştu. Şirin ile birazda olsun başta kafa dağıtmak için geldiğim evde iyice sinirlerim bozulmuştu ve sinirden oturup yarım saat Şirin'in dizlerinde ağlamıştım.

-Şirin daha fazla gelmeseydin ben burada delirip hastaneye yatacaktım. O kadar boka saran hayatım var ki.
-Herşeyi konuşacağız güzelim ama Emre'nin bu hali ne? Benim bıraktığım Emre abi değil bu. Sana asla böyle yaklaşmazdı.
-Sorunda o ya zaten ben artık onu tanıyamıyorum. Ve senin bilmediğin aramda onunla geçen o kadar şey var ki gece bizde kalsana o zaman anlatayım.

Akşam yemeğinden sonra Şirin ile odaya çıkmıştık. Babamın içki dolabından kaçırdığım viski ve bardakları alıp yatağa Şirin'in yanına geçtim.

-Eski günlerdeki gibi yaramazlık yapmaya ne dersin?
-Kızım sen bir harikasın. Babanın meşhur viskisi. Bu evde bir en çok seni birde bunu özledim vallaha.
-Bende seni çok özledim. Eee anlatsana nasıl geçti yurt dışı?
-Başta oraya ne halde gittiğimi biliyorsun. Normalde 1 2 aylığına gitmiştim ama Yaren orada biri ile tanıştım. O kadar mutlu bir ilişki vardı ki aramızda saygı çerçevesi arasında. Onun için sırf asla geri dönmemeyi düşündüm. Ama ne yazık ki istediğim gibi olmadı ve aldatıldım. 1 aydır falan kendimi toplamaya çalıştım vee evelallah ayaktayım süper bir geri dönüş yaptım. Piyasayı boşladık geri dönüyoruz.
-Yaa aşkım çok üzüldüm. Ama çok haklısın piyasaya girme vakti.
-Sen anlatsana biraz. Senin hala hayatında biri yok mu ya da Ersin'le aranda ne var?
-Ersin ne alaka ya?
-Masada sana olan tavrını, bakışlarını sakın fark etmedim deme. Kızım çocuk sana aşık gibi bakıyor. Gibi değil baya baya öyle. Hem aramızda sır olacaksa söyliyeyim. Ben ve Ersin bir ara çok yakındık bilmiyorsun tabii ama o zaman sana olan hislerinden bahsetti bana. Tabii sen şimdi diceksin ki ben Ersin'i daha yeni tanıyorum ama o seni hep tanıyordu. Hatta şunu bile tahmin edebilirim. İlk tanıştığınızda sana Emre'nin kardeşi olduğunu yeni öğrenmiş gibi davrandı.
-Evet böyle oldu ama nerden tanıyor beni.
-Kızım seni Emre'nin arkadaşı olup tanımayan olmaz mı?
-Bilmiyorum Şirin artık bende biri tarafından sevilmek istiyorum o kadar ihtiyacım var ki artık.
-Sen bugün bana sarıldığında neden gözlerin doldu şuan ki gibi.
-Aramızdaki en büyük sırlardan biri olacak kan kardeşi sözü ver.

5 6 yaşlarımızdayken okuda herkes kan kardeşi muhabbeti çevirdi. Parmağımızda küçük bir çizik atıp akan kanı içerdik ve bu sayede kan kardeşi olunurdu. O günden beri birbirimizde o kadar büyük sırlarımız vardı ki. Çok büyük kavga ettiğimiz bir dönemde bile ikimizde tek kelime etmemiştik.

-18. yaş günü partimde başladı herşey. Emre ile biz hep öz abi kardeş gibi büyüdük biliyorsun ama zamanla tavırlarımız değişiyordu. O gün biz... Biz birlikte olduk.
-HASİKTİR.

Aramızda olup biten herşeyi Şirin'e anlattım. Serhat, Bedirhan, Emre'nin bana yaklaşımı sözleri. Hepsini gözyaşlarıyla.

-Peki sen Emre'ye aşık mısın?
-Hayır ya da bilmiyorum ona olan içimdeki şeyler bu olaylar yaşanmadan önceki gibi oluyor genelde. Ama bazen özellikle son zamanlarda onu çok özlüyorum. Onun için yanıp tutuşuyorum resmen.
-Onun sana böyle davranmasının sebebi bunu farkında olması ya da kendindede böyle şeyler sezdiği için ondan uzaklaşmanı sağlamak olmasın. Özellikle Elif üzerinden yürüyor sana.
-Gerçekten olabilir mi? Ama bunu nasıl anlayacağım. Gidip sorsam dalga geçecek benimle.
-Hayır salak kız asla bu hatayı yapamayız. Onun hayatında biri var ama senin yok. Bugüne kadarda olmadı. Serhat ve Ersin için olan şeyleri anlattın. Onlar senin sevgilin ya da şuanda uzun süreli bir durum yok. Özellikle Ersin için aşık olacağına eminim diyip sana tövbe tövbee. Yani bu cümleleri se becerirken söylemesi Serhat'ın isminide öyle öğrenmesi. Şizofren kızım senin abin.
-Ya hahahaha. Tamam anladım ben. Normalde bende düşünürdümde işte kafam dolu ondan şey yapamadım. O zaman hayatıma birini alıyorum ve olanları izliyoruz. Ama bu kişi ne olursa olsun benim içinde özel birisi olacak. Kimseyi kullanmak istemiyorum. Bu zamanla gerçekleşecek.
-Aynen öyle minik kuşum.
-İyi ki varsın Şirin'im asla beni yargılamadan bana destek olman var ya sana aşığım.

TUTSAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin