Másnap Emmának és Erennek is csak délutáni órái lennének, így még előző este megbeszélték, hogy együtt ebédelnek a nem régiben felfedezett étteremben. Sasha és Mikasa már javában óráik közepén ültek, mikor Eren a fekete hajú lányon keresi barátnőjüket, ugyanis nem tudja elérni. Jobb ötlet híján Mikasa azt tanácsolja neki nézze meg a koliban, előfordulhat, hogy még alszik.
A fiú kisebb konfliktusba ütközött a lánykollégium öreg portásával a bejutást illetően, de egy rövidke füllentést követően már úton is van a 104-es szoba irányába. A bejárati ajtót nem kellett sokáig ostromolni, ugyanis a zárban belülről bent hagyott kulcs nem volt elfordítva, így gond nélkül beléphet rajta. A kis szobában a szokásos kollégiumi berendezés fogadta. Két emeletes ágy, négy darab íróasztal, közvetlenül mellettük két -egymással összeérve elhelyezett- hatalmas kétajtós szekrény, és egy körülbelül derékmagasságban kezdődő ablak, amelyet -feltehetően a lányok által hozott- lila színű függönnyel díszítettek, párkányára pedig kisebb cserepes virágokat helyeztek el. Minden berendezési tárgy egységesen sötétbarna bútorfestékkel volt bemázolva, csak úgy, mint a kollégium folyósójára kihelyezett padok, illetve asztalok. Az ajtótól távolabbi emeletes ágy alsó szintjén észre vesz egy barna üstököt. Közelebb lép és megpillantja eltűntnek titulált barátja arcát. A lány mindig sápadt bőre most szokatlanul vörösnek hatott, homlokára -izzadtságtól nedves- hajtincsek tapadtak. Szemmel láthatóan fázott, erről nem csak az árulkodott, hogy a huszonöt fok körüli, fülledt hőmérséklet ellenére nyakig be van bugyolálva takarójával, de kezének reszketése is egyértelművé tette. A fiú aggódva vizslatja barátját, kézfejét gyengéden homlokának nyomja, mellyel egyből érezni kezdi az adott bőrfelület lángolásását. Kivágja az egyik szekrényajtót, majd kiemel egy -ki tudja melyik lányhoz tartozó- illatos törölközőt. Sietős léptekkel az emelethez tartozó közös fürdő irányába rohan. A helység előtt állva eszébe jut a zsémbes portás; -Ha csak a szobákhoz ilyen nehezen engedett be, azért ha bemegyek a fürdőjükbe karóba huzat. -futtaja magában végig a lehetséges következményeket a fiú, de nem sokat vacillál. Belép majd hideg víz alá tartva a törölközőt, megvárja, míg az teljesen felszívja magát, majd visszairamodik barátjához.
A lány ágyához érve ledobja magát a mélyen alvó Emma mellé, majd szelíd erőszakkal felfelé fordítja a lány arcát. Kisimítja homlokába ragadt barna tincseit és homlokára helyezi a jéghideg törölközőt. A hirtelen hideg hatására a lány szemei kipattannak és egyből a -már az íróasztalok fiókjában kutató- fiúra szegeződnek.
-Nincs lázmérőtök? -hitetlenkedik a fiú. A lány hirtelen meglepettsége azonnal szertefoszlik a kellemetlen érzéstől, melyet torka kaparása okoz. Kezdeti zavarából kibillenve sikerült annyira felmérnie a helyzetet, hogy rájöjjön mit akarhat a fiú az orvosi kellékkel.
-Nem hiszem, hogy bármelyikünk hozott volna. Én biztos nem. -felelte szűkszavúan, szájának szárazságából adódóan. Ágya alá csúsztatott félliteres vizéért nyúl, de csalódottan kell észrevegye, már rég kiitta minden értékes cseppjét.
-Szomjas vagy? Várj segítek! -rohan alázatosan a hűtőszekrényhez, kirántja ajtaját, olyannyira hevesen, hogy a tetején elhelyezett -díszítésnek csúfolt- kiüresedett Whisky-s üveg megremeg. Kezében az életmentő folyadékkal sietős léptekkel igyekszik Emmához.
-Haza viszelek, ha gondolod. -közli a fiú. -Biztos, hogy lázas vagy. -teszi hozzá, bár ez már a lány számára is elég egyértelmű.
-Köszönöm, de akkor te is lemaradsz az óráidról. Nem kéne még többet mulasztanod. -hárít a lány halántékát masszírozva. -Mindjárt felrobban a fejem.
-Felhívom Erwint. -teszi hozzá, mikor már telefonjának névjegyzékét görgeti. Igazság szerint az ajánlat visszautasítása nem színtiszta jóindulat, és a fiú tanulmányai általi önzetlen aggódalom, őszintén hálás Eren kedvességéért, de nem szívesen ülne végig vele most egy autóutat. Felzaklatta a tegnap kora esti beszélgetés Grishával. Kellemetlen feszültséggel tölti el a fiú, nem tudja hogyan viszonyulhatna hozzá ezek után. Nem szeretne rosszabb viszonyt ápolni vele, de tudja, hogy nem mondhatja el neki a tegnap hallottakat. -Ez egy olyan dolog amit egymás közt kell otthon lejátszaniuk. -morfondíroz magában.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ha mellettem leszel - Levi fanfic
Fiksi PenggemarEmma kiskora óta küzd kétségekkel és szorongással. Elképzelése sincs jövőjét illetően, de elszalad feje fölött az idő, így helyzete egyre kilátástalanabb. Nevelőapja, Erwin -aki legjobb barátja halálát követően magához veszi a lányt- igyekszik támog...