В самому серці Піднебесної, в столиці, що павутинням розпростерлася від дворця імператора, його звеличували як Хао Фасяня. Звеличували в піснях, в розкішних статуях, оспівували під час свят і вихідних, вечорами після тяжкої праці і вранці шукали благословення перед вівтарем, багатим квітами і золотом. Його називали богом. Хтось вважав його божеством, що приносить удачу, хтось — щастя, але всі були впевнені, що імператор Шу Лон — благословенний небожителем, що ступає по землі серед його народу.
Його розбудило навіть не вранішнє сонце, а метушливі слуги, які поспішали привести Хао Фасяня в охайний вигляд. Він ще не встиг прокинутись, але довге золоте волосся вже клопітливо розчісували , а важка тканина одеж вже замінила легкий нічний халат.
— Чому урочистий одяг? — вперше подав голос Хао Фасянь, поки пасми волосся перебирають, вплітаючи золоті прикраси і закріплюючи дорогоцінною заколкою з квітами. Частина волосся була зібрана в пучок, у той час як іншу пустили стелитися сонячними променями по плечах та спині.
— Пане Хао Фасянь, сьогодні на службу імператору вступають поважні воїни. Молоді заклинателі чекають на ваше благословення. Ви також будете присутні на церемонії клятви імператору, — юнак нічого не відповів, тільки моргнув на знак згоди. Слуги підхопили пензель, і ніжно, ніби по дорогоцінному полотну, провели лінії, прикрашаючи очі та легко торкнулись пензлем губ.
— Пан Хао Фасянь бажає помедитувати на самоті? — юнак кивнув, і лишився наодинці в великій кімнаті, освітленій приглушеним світлом за паперовими дверима. В небі збиралися темні хмари, що повністю заховали сонячні промені. Хао Фасянь заплющив очі, і прийняв зручне положення тіла, аби вдихнути на повні груди — вперше від моменту, коли прокинувся. Він нарешті зміг пом'якшити губи, що боялись проронити хоч звук.
— Чи не бажає пан Хао Фасянь, чи не буде люб'язний пан Хао Фасянь... — за вікном почувся безбарвний спокійний голос. Темна фігура заступила собою світло, а потім явила себе молодому богу. Той здригнувся, але лишився на місці, і продовжив робити вигляд, ніби медитує. Долоні, складені в молитві, завмерли на рівні сонячного сплетіння.
— Ніколи не замислювався, кому може молитися божество? — незнайомець не став продовжувати фразу, коли помітив мимовільну зміну на обличчі юноші. Біловолосий юнак з білим обличчям зовсім не підходив своєму оточенню. Хоча він і був стриманий в міміці настільки, наскільки це можливо, та вмів мовчати тоді, коли необхідно, стримати його думки, нікому не відомі, було неможливо. В своєму житті він не зробив зайвого руху, а манери доведені до бездоганності, в словах він був сміливим та нестримним.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кому моляться боги?
Historical FictionХоча молодий бог Хао Фасянь не бачив світу небожителів, він став для людей самим сонцем, і благословив країну, що занепала від нескінченних війн, на удачу та піднесення. Зустріч з холодним воїном Лен Джанши та дружба з безсоромним демоном Їнь Мо кар...