— Учителю, — Хао Фасянь звертається крадькома, не відволікаючи свого наставника від написання листа, слова якого солодким медом стелилися пергаментом, навіть якщо майбутній одержувач звістки не потребував. - Дозвольте запитати.
— Що хоче знати Шень Ґвандзінь? — Шень Сян підняв свій погляд, і в голосі прослизнули нотки роздратування. Останнім часом цей бог почав ставити набагато більше питань, хоч раніше його розум хвилювала лише увага і обожнювання його віруючих, що зростали з кожним днем.
— Цей воїн, — голова школи здивовано підняв брову. — Чому саме він?
— Що має на увазі цей бог? — примружив очі Шень Сян.
— Ніколи раніше ви не приймали учнів інших шкіл у Лань-Хонсі. Ви відкидали пропозиції голів шкіл Лу Ов, Хуангуй, ви відмовляли найкращим заклинальницям школи Хвей Саньцзуу, — пензель нетерпляче затремтіла в пальцях голови школи.
— У цього учня визначні здібності. Цей бог і сам міг у цьому переконатися.
— Але це не так, — рішуче обурився Хао Фасянь.
— Якщо Шень Ґвандзінь говорить подібне, він зможе здолати Джанши у наступному бою. — на кілька хвилин у кімнаті зависла тиша. Це була не необачно кинута фраза, а виклик на бій без права на поразку. На відміну від інших учнів, божество в людському тілі не могло програти в бою смертному, навіть якщо той був в декілька разів сильнішим. Якщо його наставник називав ім'я противника, зіткнення зрештою не уникнути, навіть небожителю не уникнути долі.
— Тим не менш, ви не відповіли на запитання, — Шень Сян зробив глибокий вдих, сповнений смиренного терпіння, і відклав пензля.
— Як ти вже знаєш, для простої людини сходження на гору Шан Хван'їнь рівнозначне смерті. Тянь Ай, коханець безсмертних, його доброті немає меж, – його наставник важко розсміявся, — як милосердно допускати до навчання лише дітей, що вижили.
— Ви паплюжите його ім'я лише тому, що Хей Тянье сеньшин більше не бажає звати вас учителем? — Шень Сян стиснув руку в кулак, проте, набравши в легені повітря, продовжив.
— Ніхто в Піднебесній не здатний заплямувати його ім'я більше, ніж він сам. Тянь Ай і справді благородно приймає в адепти всіх, хто схиляє голову біля воріт Лань-Лу, незалежно від походження. — з вуст Шень Сяна знову зірвався смішок.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кому моляться боги?
HistoryczneХоча молодий бог Хао Фасянь не бачив світу небожителів, він став для людей самим сонцем, і благословив країну, що занепала від нескінченних війн, на удачу та піднесення. Зустріч з холодним воїном Лен Джанши та дружба з безсоромним демоном Їнь Мо кар...