Розділ 14. Скорбота.

6 2 0
                                    

— Я можу пояснити. - ледве чутно, тільки для них двох каже Шень Хон. Голос його тремтить.

Ні, він не міг.

Перед ним - заклинач, який не помилував жодного демона, з яким зіткнувся, зараз стискав меч, що легко розрубує будь-яку темну істоту. Меч Фасянь, осередок світлої енергії цього світу, зібраної у частині душі благочестивого воїна. Сам же Шень Хон вже й не знав, що собою втілює.

— Ти демон? - Голос звучить спокійно і розмірено.

Молодий адепт не знав, відкинути голову, і, зустрівши землю, втекти геть, подалі від проникливих очей, або зробити крок уперед і зустріти смерть, як личить адептові Лан Хонсе - у нерівному бою.

— Прокляття. — він видавлює із себе коротке слово, і вогонь у його руці тремтить у занепокоєнні.

Вони так і завмирають на кілька хвилин: Лен Джанши не наважується зробити крок назустріч демону, правою рукою стискаючи піхви Фасяня, коли ліва і не тяглася до ефесу клинка, Шень Хон все ще тримався, вп'явшись кігтями в дерев'яні стіни, повиснувши у відчинених вікнах між зовнішнім світом. і місцем, що слід звати домом.

— Шень Фенсянь, — від цього імені молодий адепт здригається всім тілом. Неприємне тремтіння пробирає його до кісток, ніби на рану, що затягується, раптом насипали солі, а давні шрами потривожили ниючим болем. — теж?

Шень Хон намагається знайти в цих словах очікувану зневагу, ніби самою своєю присутністю демон зганьбив ім'я його близького друга, але голос Джанши зрадливо здригається, ніби ненароком зачеплена струна інструменту. Отрута з його вуст, що він очікував почути, налилася раптом жалістю провини.

— Теж, - ім'я його брата було вимовлено через довгі, болючі роки, коли крик розпачу губився в нестерпній тиші, немов передсмертний крик потопаючого, що давно пішов на дно, безглуздо борсаючись. І ось, ніби неоголошена обітниця мовчання нарешті спала, і з обтяженої душі впав непосильний тягар.

На мить, але Шень Хон відчув себе в безпеці, і розділена між ними пам'ять про ім'я, пам'ять про людину теплим і водночас гірким почуттям розлилася в грудях. Він би побажав тієї ж хвилини напоротися грудьми на меч, аби з його вуст ніколи не зірвалося слово. Жалобне слово благання про допомогу, з якою приходять до храмів віруючі.

— Шень Хон, - почав Джанши і прибрав руку з піхов.

— Шень Фенсянь, він, - демон запнувся, відчуваючи, як у горло врізаються голки жалю щоразу, коли йому доводиться вимовляти ім'я брата, але замість полегшення від довгого мовчання ім'я другого світила Лан Хонсе приносить тільки гіркоту на корені язика, — він жодного разу не використовував силу прокляття. Демонічна отрута закликає до бажання сіяти руйнування. А-сінь не нашкодив жодній душі у трьох світах, — заклинач вимовляв кожне слово повільно, наче намагався очистити забуте ім'я брата.

Кому моляться боги?Where stories live. Discover now