Розділ 9. 獠. Нічне полювання

6 2 0
                                    

Більше стовпотворіння можна було уявити лише на міських вулицях у ніч фестивалю, проте це були буденні вечері в галасливій школі Лан Хонсе. Більше тисячі учнів безперервно спілкувалися між собою, обговорюючи денні тренування, а молодші потайки розпитували у старших усі подробиці нічного полювання, і все це супроводжувалося метушливими слугами, що тільки й встигали подавати і забирати страви, що ломилися від об'ємів м'яса, рису. і інших частувань, що відразу зникали в роті голодних адептів. І у всій цій метушні один єдиний адепт усе поривався у спробах допомогти неспокійній прислузі , от тільки всі вони уникали непроханого помічника. Глава Шень Сян тільки роздратовано спостерігав за чужим учнем, що не знаходив собі місця в такому натовпі.

— Сядь. На місце. — нарешті процідив старший Шень, вказуючи на місце прямо перед собою, і Лен Джанши кивнув, прямуючи через усе приміщення під здивовані погляди учнів, які ще кілька хвилин тому припускали, що голова школи посадить його біля виходу. Лен Джанши присів на плетений стілець з м'якою подушкою, кидаючи погляд на їжу перед ним. Він підніс до губ ніжне тофу, але за мить на його очах проступили сльози.

— Традиційний тофу з перцем, вирощеним на землях Лан Хонсе. — задоволено, майже наспівуючи, промовив голова Шень Сян, і жестом вказав на частину столу перед ними двома. - Рис із качкою. Під гострим соусом. Смажені вонтони з перцем. Локшина ... смачніше з гострою куркою гунбао. — Зліва від нього почувся тихий смішок, що доносився від молодого Хао Фасяня, який чемно сховав усмішку в рукаві, на відміну від Шень Хона, що реготав вголос.

— Їж усе, що дають, Уляо, інакше не бачити тобі дружини з Лан Хонсе. — непереможний молодий заклинатель, що рюмсав над мискою тофу, викликав лише насмішливі погляди міцних заклиначок.
— До речі, молодий Лен Джанши, —- голос Шень Сяна став твердішим за звичайний, і він відклав свої палички, звертаючи всю увагу на воїна. — Розумію, що ти бачиш жінок уперше, але не смій і пальцем чіпати моїх учениць.

— Я не ... — спробував заперечити учень гірських вод, але голова і бровою не повів на спробу його перебити.

— Твій шицзунь, Тянь Ай, у твої роки безсоромно бігав за кожною спідницею, зіпсувавши життя багатьом дівам Лан Хонсе, а потім заснував школу лише для чоловіків. —-залою пробіг ледь чутний шепіт, що незабаром почав нагадувати гул неспокійного вітру.

Кому моляться боги?Where stories live. Discover now