Розділ 8. Пташеня фенікса

6 2 0
                                    

— Недоумкуваті цуценята, — прошипів Шень Сян, виходячи на галас нічної посвяти. Він хмикнув, встаючи поодаль від світла вогнища, непричетний до юнацьких веселощів. Традиції Лан Хонсе вимагали боротися і давали право загинути лише у вогні битви. В іншому випадку, ім'я такого адепта ніколи й не згадають у переписі, вони зникнуть, немов їхнє життя не було нічого варте. Неписані правила були дуже прості — програти можна було лише раз, і ця помилка повинна коштувати життя. Майбутніх заклиначів сім'ї віддавали зовсім ще молодими та зеленими, без золотого ядра та бойового духу, і батьки їх знали, на що йдуть, бажаючи прославити свій рід чи зміцнити становище сім'ї, сподіваючись побачити сина чи доньку серед заклиначів чи в рядах імператорської армії. Не щедрий альтруїзм, а чисте божевілля вічного вогню, що в молодому віці загорявся в очах цих дітей, які не знали життя, що починали рватися в бій, уже знаючи, що в бою одного разу і загинуть.

З вогняного кола вислизнула тліюча іскра в спробі сховатися від танцювальних язиків полум'я, проте глава Шень швидко наздогнав адепта, що тікає в ночі, хапаючи того за плече мертвою хваткою.

— Куди зібрався? - молодий адепт не виривається, але піднімає срібні очі, оголюючи ікла в усмішці блідих губ. Заклинач готовий був присягнутися, що від його погляду можна було прирівняти із громовою карою небес, коли він у страху спочатку стискає рукав сильніше, а потім відштовхує юнака.

— Хей ... Тянье. — тремтячими губами шепоче непереможний голова Шень Сян, повалений швидкоплинним спогадом, і просто спостерігає, як заклинач ховається, зливаючись з мороком.

* * *
— Він і справді мріє навчатися в тебе, — з посмішкою вимовляє чоловік, спостерігаючи як хлопчик розминається перед показовим боєм.

— Хей Лішу, ти ж знаєш, що навіть за все золото світу я не прийму в сім'ю нікчемну миску для рису. Якщо він не виявить гідний Лан Хонсе результат ... — Заклинач, понівечений незліченними шрамами тільки хмикнув, незважаючи на зачеплену гордість.

— - Хей Тянье лінивий і безамбіційний, якщо не загнати його в кут. Не шкодуй цього пташеня лише за прізвище, інакше хлопчисько цілими днями ніжитиметься під сонцем, читаючи збірки поезії, — суворо прокоментував заклинач.

— Ти недооцінюєш мої методи, любий Туфу. — Шень Сян складає віяло, впевнено ступаючи на поле бою, що вже оточили учні,, що зібралися подивитися на знаменну подію. Два легендарні заклиначі стояли пліч-о-пліч, як билися пліч-о-пліч проти демонів. Глава Лан Хонсе своїм мечем Біси Вуї, одне лезо якого становило пів чжана, зачистив Піднебесну від демонів, та настільки ефективно, що попередній імператор прозвав ці славні п'ять років спокою Порою Перлин. Праворуч від нього - заклинач, прозваний темним мисливцем серед народу, але серед демонів його ім'я - Туфу, що не знає жалю перед демоном і страху перед небожителем. Замість того, щоб просто знищувати демонів і духів, він запечатав їх далеко від людських вух, у будинку серед гірських річок, де вода, що розсікає скелі, заглушала мученицькі крики.

Кому моляться боги?Where stories live. Discover now