Нічне місто, серце земного світу, було подібне до озера, що вкрилося тонкою кіркою льоду пізньої осені. Його поверхня віддзеркалювавала чорний колір небес і завмерле буття, але всередині домівок недосяжне світло домашніх вогнів горіло життям. Темна постать зливалися з тінями, деформованими вуличними ліхтарями, що невагомо гойдались на вітрі. Перестрибуючи з даху на дах із грацією дикого звіра на полювання, силует постійно зупинявся, схилявся, ніби намагався заховатись, а потім знов відновлював рух, озираючись на всі боки. Навіть у секундному відблиску світла нічних вогнів можна було розглянути деякі деталі: рваний одяг, ніби зруйнований ударами сотні мечів, здавався практично чорним. Коли постать зупинялася, тихе гарчання виривалося із зімкнутих вуст, подібне до злісного рику, або ж скиглення, яке видає дичина, що потрапила в капкан.
— Забирайся! — силует пригнувся, практично ховаючись у тіні даху будівлі, і причаївся, як звір, що виглядає здобич. З дешевого заїжджого двору, що налічує всього десяток місць, викинули щось брудним мішком, який, якщо придивитися, здалеку нагадувало порядного громадянина, — Забирайся геть! Мало вдень жебракував, то ще брудні гроші в пристойний заклад несеш, — жіночий голос, що нагадує скрип старих дверей, різав слух жорстокими словами, заганяючи скалки під шкіру, — Гей, ви? Чого стоїте стовпом? Виживіть цю погань із міста нарешті! — двоє робітників з'явилися під приглушеним світлом, хапаючи за рукави за рукави зітканого з грубої тканини одягу. Вони поволокли бродяжку вздовж вулиці, раз у раз кидаючи отруйні фрази бездомному, що змирився з долею, тільки притискав до грудей засмучену піпу без однієї струни. Не встигли вони пройти й десяти кроків, як тиша нічного міста порушилася так само легко, як тріскається лід навесні, залишаючи незліченну кількість тріщин.
Рик, не схожий ні на тваринний, ні на людський, наче тисяча воплів передсмертної агонії зібралися в здавлений гортанний звук, коли темний силует приземлився, ледве зрушуючи з обличчя маску нескінченної скорботи.
Смарагдові очі, практично невиразні в напівтемряві, обдарували чоловіків, що обернулися на звук, вибачливим, практично співчутливим поглядом, а після постать, погойдуючись, випросталася на весь невеликий зріст, завмерши в цьому положенні, ніби кожен крок віддавався тисячею голок по тілу.
— Дайте ... йому дах над головою, — голос, що проривається крізь пелену, дійшов до своїх слухачів, і вони в нерозуміння схилили голови.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кому моляться боги?
Historical FictionХоча молодий бог Хао Фасянь не бачив світу небожителів, він став для людей самим сонцем, і благословив країну, що занепала від нескінченних війн, на удачу та піднесення. Зустріч з холодним воїном Лен Джанши та дружба з безсоромним демоном Їнь Мо кар...