— Ох, два сонця вже прокинулися, — знайомий голос пробрав до самих кісток. На ліжку, де раніше було дбайливо застелено ковдру, розлігся його знайомий демон, що важкою тканиною відгороджувався від променів, — Молодий бог навіть на світанку гарний, немов квіт яблуні і спокійний, подібно до квітки лотоса, — від демонічного погляду не сховалась задоволена посмішка і ніжний рум'янець, що з'явився на щоках Хао Фасяня.
— Як цей демон пробрався на землі Лан Хонсе?
— Цей бог дуже допитливий. Хіба має значення, як, коли я перед вами і готовий поділитись усіма плітками міста? — Їнь Мо потягнувся, всім своїм сонним виглядом показуючи протилежне, перекотився подушкою на інший бік, поки одним розплющеним оком спостерігав за пересуванням Хао Фасяня кімнатою.
— Богу не личить забивати таким голову, — Фасянь розташувався перед різьбленим столиком із грушевого дерева, звертаючись до власного відображення, але дивився крізь відполірований метал. Він не помічав витончених рис, характерних для гідного юнака, але вишукував вади, здатні поставити під сумнів його божественну сутність. Пензель невагомо по шкірі, приховуючи ці недоліки, наче майстерний художник, що пише по звичайному пергаменту.
— Ох, та припини. Цей демон чув кілька цікавих новин. Бог Хао Фасянь виступив проти найкращого зі школи гірських вод і здобув перемогу.
— Так, — молодий бог приховав задоволений погляд за віями і стримано посміхнувся, — Шень Ґвандзінь справді здолав легендарного воїна Лань-Лу.
— А ще це демон чув, що це було просто безглуздо.
— Хто таке сказав?
— Я. Щойно, — Їнь Мо відірвався від подушок, щасливо простягнувши руки назустріч богу. - Покараєте мене, богохульного?
Хао Фасянь похитав головою, відвертаючись від юнака.
— Як ти переміг його?
— Використав засліплююче заклинання і позбавив рівноваги, – Хао Фасянь відвів погляд, невдоволено підтискуючи губи від таких розпитувань. Навіть подумки він не пишався такою перемогою, заради якої божеству довелося на хвилину вдати переможеного, - Сила цього воїна справді велика, проте за своє нахабство він розплатився справедливо.
— Нахабство Лен Джанши?
— Він образив мене! Двічі! А потім на полі бою поводився невимушено з тією дівою... Молі Бін?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кому моляться боги?
Ficção HistóricaХоча молодий бог Хао Фасянь не бачив світу небожителів, він став для людей самим сонцем, і благословив країну, що занепала від нескінченних війн, на удачу та піднесення. Зустріч з холодним воїном Лен Джанши та дружба з безсоромним демоном Їнь Мо кар...