Вино червоних ягід гранату стікало по тонких губах, у сяйві вечірнього сонця, здавалося, не було нічого краще. До цього бліді щоки, що просвічували синіми венами, вкрилися п'яним рум'янцем. Колишній порядок небесно-блакитних шат був порушений, а повітря стискало задухою лебедину шию.
— Виглядаєш розбито, мій любий Тянь Ай, — Ненависть, що пропалює крихкі кістки ребер жила з ним так довго, що він перестав розуміти її силу, сприймаючи Шень Сяна поряд з собою як належне.
— Ненавиджу тебе, — Тихий шепіт Хей Тянье змішався з вином, яке знову окропило його губи. Шень Сян голосно сміється і порушує видимий спокій на обличчі Хей Тянье, серце якого не знало спокою.
— Жити не можеш без мене, Тянь Ай, — Шень Сян підпирає голову долонею і з теплотою в погляді дивиться на колишнього учня, що скривився від гіркоти в горлі.
— Без тебе моє життя було б хоч трохи щасливим, - Його самовдоволення дратує як поріз на язику, що з'явився від власних укусів.
— Можеш уявити своє життя без мене? - Хей Тянье повільно хитнув головою, прикриваючи очі в солодкому дурмані, дозволяючи мрійливій млості накрити його розум м'якою хвилею.
— Я б ніколи не знав твоєї гіркоти, і ненавидів би лише свого батька.
Шень Сян посміхнувся з теплотою, але не насмілився потягтися рукою до свого учня, щоб прибрати з очей волосся.
— Ти надто добрий до себе, мій дорогоцінний Тянь Ай. Твоя ненависть набагато більша, ніж ти можеш собі уявити. Але в мене хоча б є сміливість визнати свій складний характер, — Настала черга Хей Тиня залитися тихим сміхом, точно передзвін весняної роси.
— Наскільки добре ти мене знаєш, шицзуне? Крім іншого я ненавиджу навіть себе, але ти, - Його руки тягнуться до винного глечика, розливаючи червоний яд в чаші на двох. – Ти на першому місці завжди.
Тянь Ай штовхає одну з піал, оплетену золотими візерунками, до колишнього вчителя, і вогняний сік розплескався на пальці.
— Пий зі мною, Шень Сян.
— Я вже п'яний. — із приреченим хрипом у голосі вимовляє голова школи.
— Я сказав, скуштуй вина зі мною. — Шень Сян скидає зі столу візерунчасту піалу, розплескавши гранатову кров.
— Мені не потрібне вино, Хей Тянь'е. Ти боягузливий і слабкий, ховаєш свій лукавий характер за випивкою. Я знаю тебе надто довго, учень, щоб повірити у фальшиву добродушність, — Погляд гостріший за клинок встромляється в адамове яблуко, рухом вій розрізає його вздовж, пробираючись в коріння брехні самого Шень Сяна. Він втрачав усілякий контроль під цим поглядом, покриваючись дрібним тремтінням, не знайшов в собі сили більше говорити, задихався його мовчанням, боязко і практично благаючи хотів почути шепіт його голосу. Хей Тянье отруйною змією піднімається на ноги, потягнувши за своїми пальцями глечик з вином, прямуючи до Шень Сяна.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кому моляться боги?
Ficción históricaХоча молодий бог Хао Фасянь не бачив світу небожителів, він став для людей самим сонцем, і благословив країну, що занепала від нескінченних війн, на удачу та піднесення. Зустріч з холодним воїном Лен Джанши та дружба з безсоромним демоном Їнь Мо кар...