Розділ 23. Вчитель бога війни

12 2 0
                                    

— Вчителю, скажіть мені, чому коли я тягнуся до когось, мені рубають пальці? Чому всі залишають мене?

— Ти заплутався, мій учень.

— То допоможи мені, учитель! Мені потрібна твоя порада, повчання. Інакше навіщо ти навчив мене всьому цьому? Навіщо змушуєш таке переживати?

— Ти не потрібний йому. Ти будеш першим, кого він уб'є, — Бліде тіло золотого бога демон міцніше пригорнув до грудей.

— Це не так! - голос надломився, а губи перетворилися на смужку, коли Їнь Мо перевів погляд на свого сплячого друга, заколисуючи його тіло.

— Це не так, — Їнь Мо став тихіше, — Ти його не знаєш. Я не дозволю його вбити, тільки якщо забереш і мене, — Його вчитель не розімкнув губ, але перш ніж знепритомніти, Їнь Мо виразно почув «Так тому й бути».

Крізь затуманену свідомість Хао Фасянь підняв важкі повіки, і тут же спробував намацати рукою зброю, але пальці дряпали лише сиру землю, хапаючись за коріння дерева. Він подається вперед, коли з-за спини долинає невдоволене бурчання. Тільки зараз молодий бог зрозумів, що його спина щільно прилягає до чужої, а руки надійно прив'язані до інших стиснених рук. Хао Фасянь сполохано розвернув голову, і в тьмавому просторі зустрівся поглядом із заплаканими срібними очима, від яких тяглося павутиння крові, що запеклася.
— Їнь Мо, — на видиху вимовив молодий бог з полегшенням у голосі.

— Не найкраще пробудження, правда? Зате як чудово прокинутись тіло до тіла, — демон повів плечем, і Хао Фасянь здригнувся від нього.
— Їнь Мо, твої рани, — нагадав юнак, а потім проковтнув, взявши свої слова назад, і винувато відвів погляд. Демон також відвернувся, і на деякий час обидва вирішили зберігати мовчання, вслухаючись у віддалений шелест лісу, звук води, що капає, і шумний струмок, що ударяється об каміння. Вкрита, ніби куполом, печера, не була відокремлена від зовнішнього світу, але створювала свій власний. Ритмічне відлуння крапель, що зривалися зі стелі, заміняли собою відлік часу.

— Це ...

— В'язниця Лейшен Дзяна, — випередив молодого бога Їнь Мо, — Минулого літа, у самий розпал пори великої спеки, свідомість мого вчителя помутніла і мені довелося ув'язнити його тут за допомогою Б'яншеня.

Хао Фасянь припав до плеча демона, щоб перепитати:

— Тобі вдалося замкнути бога війни його ж священною зброєю?

Кому моляться боги?Where stories live. Discover now