— Я взагалі-то син голови Шень, якщо забули, — прогарчав на двох вартових розлючений хлопчисько, який випростався їм до плечей, — чому я взагалі мушу вас слухати?
Двоє адептів показово нахилилися до Шень Хона з поблажливою усмішкою і схрестили перед ним алебарди.
— Не хочеться серед ночі будити пана Шень Сяна. Ніс не доріс ще до нічного полювання.
— Еґе ж, чому ж вас двох на не пустили? Мечі-то при собі, –- у відповідь на обурення адептів Шень Хон висунув язика. Один із заклиначів зірвався з місця і спрямував спис на беззбройного юнака, який побіг назустріч замість оборони. В останній момент збентежений воїн відсунув списа в бік списа, але втратив координацію і обидва юнака зіткнулися лобами, навалившись один на одного. Не зволікаючи, Шень Хон вихопив спис з ослабленої хватки. Деревко зброї видало жалібний звук, але Шень Хон одним ударом ступні збив з ніг іншого супротивника, і вислизнув, коли адепт перекинувся прямісінько на свого товариша. Шень Хон переможно кинув спис додолу, і свавільно попрямував за брами Лан Хонсе шукати здобич у нічному хаосі.
Однак її не було. Ні пустотливого духу, ні злобного демона не виявив хлопчина на спорожнілих провулках. Світло в будинках давно згасло, а випадкові мандрівники, озираючись, намагалися дістатися до укриття. Лише вдалині занедбаних районів горіли приглушені ліхтарі, куди й попрямував Шень Хон, пробігаючись по дахах будівель, щоразу озираючись у пошуках найменшого натяку на темну енергію, що ніби розосередилася, всіляко його уникаючи. Нарешті, захекавшись, він зупинився біля будівлі з тьмяним тремтячим світлом свічок із зашторених вікон.
— Це ж ... - обличчя молодого Шень Хона залилося безліччю фарб та емоцій, що змінювали одна одну. Миттєве здивування змінилося багряними щоками розгубленого юнака. Він опустив погляд до дверей закладу, звідки, погойдуючись немов у танці, виплив юнак у лавандових шатах, що оголювали бліду шкіру плеча, і стомлено сперся на дерев'яну арку. Шень Хон спочатку позадкував геть, а потім, не обмірковуючи ні секунди, зістрибнув з даху найближчого будинку, що є сили закричавши:
— Їнь Мо! — Демон здригнувся всім тілом, навіть озирнувшись, намагаючись зрозуміти чи то по його душу з небес вистрибнув парубок.
— Своїм галасом ви розбудите всіх демонів, — Приклавши палець до вуст вимовив він, але не дочекався, доки його мисливець вполює на нього. Розгублений здобиччю, що втекла, хоча мала остовпіли від жаху перед його голосом, Шень Хон помчав слідом за ним, на ходу перекидаючи все на своєму шляху і піднімаючи пил від погоні. Краєм ока він вловив тінь, що вислизнула. Шень Хон відштовхнувся, забираючись на дах найближчої будівлі з неймовірним гуркотом, і побіг за Їнь Мо, що намагався збити адепта зі сліду, зливаючись із нічними фарбами. Шень Хон з риком зістрибує на землю, слідом за собою кидаючи і демона, занурюючи вулиці в тишу, що перервалася, коли демон спробував вирватися з-під заклинача.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кому моляться боги?
Ficción históricaХоча молодий бог Хао Фасянь не бачив світу небожителів, він став для людей самим сонцем, і благословив країну, що занепала від нескінченних війн, на удачу та піднесення. Зустріч з холодним воїном Лен Джанши та дружба з безсоромним демоном Їнь Мо кар...