Megbeszélés "kulturált keretek között"

747 15 2
                                    

Amikor kimentünk nem is fogadott minket olyan borzalmas reggeli, mint amire számítottunk. Bár ez valószínűleg nem Leonak hanem Freyának és Amynek köszönhető.
- Mit csináltatok tegnap este? - Kérdeztem rá bátran hármuktól.
- Hát először hallgatóztunk aztán a hányásod miatt elmenekültünk és végül...játszottunk...- Mondta Freya
- Kapjátok be! Nagyon rosszul voltam.
- Jó, hogy nem Zane f@rkára hánytál... - Nevette el magát Leo
- Na és még is mit "játszottatok" ilyen hangosan? - Kérdezte Zane nevetve
- Hát igazából felelsz vagy merszeztünk tovább...
Majd megláttam két különböző színű rúzs foltot a nyakán.
- Az mi? Mutasd csak.
- Láttad volna reggel, hogy nézett ki... - Mondta nevetve Amy és Freya. - De van amit nem lehetett eltüntetni...
Majd hirtelen felrántották Leo pólóját ami alatt a testén lila foltok voltak.
- Úgy látom rendesen leszívtak a lányok... - Mondta nevetve Zane.
- Ahogy a kulcslyukon keresztül láttam téged is elég rendesen leszívott Khloe.
Megint elkezdték ütni egymást, mint a 8 éves kölykök. Felborítottak mindent maguk körül majd a kanapéra esve befejezték.
- Egyetek már! Sosem fog elfogyni.
- Ez a gyerek elmebeteg. Imádom! - kiáltotta Leo - Maradjatok ma is! Felőlem ide is költözhetnétek bevallom őszintén...
- Én maradok! Anyám és apám úgysem képesek az iváson kívűl mást csinálni. - Egyezett bele azonnal Leo.
- Milyen nap van ma??? - Kérdeztem kapkodva a telefonomért. - Kedd van!!!!! ISKOLA VAN!!!
- De már 10 óra. Most már tök mindegy, hogy bemegyünk e vagy sem. - Mondták egyetértően
- Én egész életemben nem lógtam annyit, mint az elmúlt pár napban... - Csaptam magam homlokon.
- Vannak igazolásaim. - Nyögte be Zane. - Bármit, bárkinek, bárhol és bárhogyan leigazolok. Anyuék szerzik az orvostól...
- EGYRE JOBBAN IMÁDLAK. Gyere szépen mert van pár nap amit le kéne igazolnod nekem tesóm. - Karolta át Leo és vigyorgott az arcába. Majd elmentek Zane szüleinek szobájába előkeresni a bizonyos igazolásokat.

- Na mesélj nekünk! Mi történt? A hányáson kívűl... - Nevetett Amy és Freya
- Azt hiszem lenyeltem.
- Azta de rossz kislány lettél hirtelen. A szűz Khloe kilép a világ veszélyes oldalára és megkóstolja Isten legfinomabb főztjeit. - Mondta irodalmi szépséggel Freya miközben a székre támaszkodott.
- Hagyjál már te barom. Így undorítónak hangzik alapból meg finom.
- Na és mekkora????? - Fogta meg a vállaim Amy és rázott meg.
- Nem tudom pontosan...de nagy. Nagyon nagy. Kb olyan 20-25 centi között lehet...
- OH KHLOE MEGFOGTAD ISTEN LÁBÁT
- FEJEZD MÁR BE EZEKET AZ ISTENES HASONLATOKAT FREYA!!!! UNDORÍTÓ VAGY!
- Mondja a lány aki nem rég sz@pott le valakit és így fogja csókolgatni a paliját.
- Esküszöm megöllek, ha nem hagyod abba.
- Itt meg mi történik lányok? - Vágott közbe Leo.
- Semmi csak Khloe úgy fog csókolozni Lukeal, hogy lesz@opta Zanet. - Mondta Amy, mintha egy tök normális dolog lenne.
- Alig várom, hogy lássam!!! - kiáltotta Leo
- Én nem...- fűzte hozzá Zane
- Jaj tesó... a csaj a tiéd nem látod? 6 év alatt egy ujjal sem ért hozzá Luke, te meg rögtön kettővel kezdtél. - nevetett
Láttam az arcán, hogy igazat ad Leonak és egyet is ért vele.

-Ezt meg honnan tudod Leo? - kérdeztem rá gyanakodva...
- Zane barátom mesélt nekem. - Nevetett és veregette meg Zane vállát.
- Na és mit mesélt még?
- Hátttttttt azt, hogy a Niagara hozzád képest ki van apadva.... - Majd gyorsan arrébb futott, nehogy megtudjam ütni. Zane pedig csak nevetett.
- Ja és ha már ilyen jó kedvel kóstolgatod a barátom testnedveit neki is a nyelvével kellett volna a csúcsra vinnie. - Most már úgy nevetett, hogy neki esett a konyhapultnak.
- Állj már le Leo. Majd következőleg. - Mosolygott rám Zane.

Ezután egész nap fürödtünk a parton majd visszamentünk a házba. Este pedig kék-piros villogók fénye szűrődött be az ablakon...

Egy embernyi távolságDonde viven las historias. Descúbrelo ahora