Hajnal

792 17 7
                                    

Végül elindultunk a vízen. Nem mentünk messze a stégtől akkor még nem is gondoltam volna, hogy valójában nem a veszélyek elkerülése érdekében, hanem azért mert fürdeni akartak. Mi nem hoztunk fürdőruhát, bár a fiúknak elég egyszerű volt csak lekapni a pólót. Végül nem is voltunk olyan sokan. Ketten voltunk lányok Amyvel és a barátainkon kívűl csak Kevin, Adam, Parker és még két srác volt ott.
Luke egész este Andrewel ült és megfigyelés alatt tartottak. Majd egyszer csak a vízben találtam magam. Ruhástól...
Zane belelökött a vízbe és utánam ugrott. Luke azonnal felállt és elkezdett veszekedni vele.
- Mit csinálsz te barom? Meg fog fázni.
- Nyugi nem lesz semmi gáz! Van bent törölköző és takaró is.
- Még jó, hogy be akarod takargatni a nőmet. Nem akarsz még mellé is feküdni?
- Hát ha nagyon átfázik... - Nézett rám a kék szemeivel...A tekintete végig haladt az egész testemen egy gúnyos mosollyal, amit Lukenak szánt. Majd észbe kaptam...A fehér pólóm...teljesen elázott rajtam. A melleimre tapadt...
Zane szemei felcsillantak a látványtól. A szívem majdnem kiugrott a helyéről.
- MOST MEGÖLLEK! - Ez volt az a mondat, ami visszahúzott a valóságba a gondolataimból. Luke a vízbe ugrott és összeverekedett Zane-el. Nem mondom, hogy túl sok esélye lett volna ellene, ha nem lépek közbe.
- HAGYJÁTOK ABBA! MOST! LUKE MENJ EL INNEN!
- Én menjek el? Mi az, hogy én menjek el? Ez a nyomorék szemtelenkedik és még én menjek el? Hát jó elmegyek! Andrew gyere menjünk.
Felkapták a cuccaikat és el is indultak. Mi kimásztunk a vízből és Zane rám adott egy takarót. Leo olyan arcot vágott Amyvel együtt, mint akik egész életükben ezekre a pillanatokra vártak volna Luke és köztem. Persze nem rossz indulatból...Láttak és hallottak egy-két dolgot már.
- Ti nem kívántok valami édeset? Ez a cigi nagyon meghozta az étvágyam. - Nevetett Leo és elindult a hűtő felé.
Zane Leo mondata után rám nézett. Olyan volt mintha azt mondta volna a tekintetével, hogy "De! Téged!!". Bár lehet, hogy néha túlgondolom ezeket az apróságokat...

Leo és Amy éjfél körül elmentek haza. Kérdezték, hogy velük tartok e, de maradni akartam. Elegem van már a jó kislány szerepéből. Hiába voltam olyan emberekkel akiket alig ismerek biztonságban éreztem magam.

Éjjel 2-3 körül visszamentünk a stéghez és mindenki bealudt a hajón. Hajnal 5-kor pedig elkezdett feljönni a nap és nekünk 8-ra iskolában kell lennünk. Arról volt szó, hogy mindannyian együtt megyünk be, de Kevinék nagyon durván szétcsapták magukat a piával és a cigikkel.
Én 6-kor már a stégen ültem. Majd Zane a szemét dörzsölve kimászott a hajóból és odajött hozzám.
- Durva este volt.
- Sajnálom Luke viselkedését! Kérlek ne haragudj miatta.
- Dehogy haragszom. Részben igaza volt...más barátnőjére nem mondhatunk ilyeneket.
- De ahj...szóval borzalmas...
- Micsoda?
Itt pedig elmeséltem neki mindent részletesen velünk kapcsolatban, mintha már évek óta ismerném.
- Hűh hát ez elég bonyolult. Konkrétan új életet kezdenél nélküle.
Így még nem is gondoltam erre...
- Na és hogyan kerülném el?
- Sehogy. Nem tűnik buta gyereknek. Megértené és egy idő után elengedné. Azt nem ígérem, hogy barátok maradnátok, de nem haragudnátok egymásra.
- Félek...félek mindent eldobni. Félek a családom lenézésétől...félek az ő családjától...félek Andrew elvesztésétől...és valahol az övétől is. Mindent tud rólam, ő ismer a legjobban mindenki közül. Egy valamit nem adtam meg neki...
- Oh szóval te?
- Igen, szűz vagyok.
- Nekem oroszlán a horoszkópom. - Nevette el magát és egyben próbálta lazítani a hangulatot. - Okos, szép lány vagy. Ne hogy már egy ilyen ember rontsa el az egész életed, ami csodás lehetne nélküle vagy éppen mással...
MÁSSAL? A szívem huh kiugrik. Kire vagy mire gondolt? Magára? Mit kéne mondanom?
- Mondjuk veled? - Kérlek valaki fogja be a szám, mert nekem megint nem megy. Hangosan gondolkozok.
- Huh hát ez gyors. Most le kéne térdelnem? Várj várj... - Letérdelt mellettem a szemembe nézett és azt mondta - Khloe Price hozzám jössz feleségül?
Ha nem viccelne a nyakába a ugranék.
- Zane Scott igen hozzád megyek. - Ő pedig gyorsan leszedte a a műanyag üveg kupakja alatt lévő "gyűrűt" majd az ujjamra húzta.
- Most csókolóznunk kéne nem? - Kérdezte tőlem Zane én pedig teljesen elvörösödtem.
- Házasság előtt egymáshoz érni? Na ne viccelj!
- Jaj te vallásos vagy? Ne haragudj! Nem tudtam!!
- Hagyjál már dehogy vagyok vallásos csak csókolj meg.
Majd...

Egy embernyi távolságWhere stories live. Discover now