Miután haza értem, összepakoltam Lando cuccait, és feladtam neki postán. Annyira nem méltatom, hogy találkozzak vele. De aggodalomra semmi ok, elsőbbségivel adtam fel, én ilyen jófej vagyok.
Valamint beadtam a felmondásom is Michaelnél, ami nem igazán tetszett neki, sem Totonak. De én ezt éreztem a legjobb döntésnek. Úgy éreztem, hogy lesz elég munkám majd téltől, a PSG csapattal. Viszont Michael előállt egy új ötlettel, ami meglepetésként ért. Koránt sem tudtam róla, hogy Kimi nyugdíjba megy az év végén, s így én lettem felkérve, hogy megszervezzem a méltó búcsúztatóját az év utolsó versenyén. Természetesen Kimi miatt megenyhült a szívem így elvállaltam, de ez azt jelentette, hogy továbbra is dolgoznom kell.
Hogy miről szólt az én nyári szünetem? Ignoráltam Norrist, aki vagy 2 milliószor kért bocsánatot, a keresztfiamra vigyáztam, és pár barátnőmmel csajos estéztünk. Gyorsan elrepült ez a pàr hét, még unalmamban is, és máris mehettem a belga nagydíjra. Gondoltam egy nappal hamarabb megyek oda mindenkinél, s megismerem a helyet, azt a helyet ahol akkora szerencsétlen baleset történt.
Este becsekkoltam a hotelembe, majd még a sötétben kimentem egyet járni a pályán. A dombtetőn kis híján szívinfarktust kaptam az ott merengő alaktól.
—Uram isten, de megijesztettél Charles.—fogtam a hevesen dobogó szívem.
—Lucy, hát te?
—Huuh.—fújtam ki a levegőt, ami megfagyott bennem.—Nos, gondoltam megismerem ez a pálya történetét is.
—Hm. Itt nincs semmi jó, amit megismerhetnél.—nézett vissza a falra, ahol egy frissen díszelgő csokor foglalt helyet. Gondolom a barátja emlékére hozta.
—Itt történt?—kérdeztem, s közelebb lépdeltem hozzá.
—Úgyis olvastad, mit számít az?
—Charles, mi bajod? Miért vagy ilyen?
—Miattad Lucy. Csakis miattad.
—Miattam?—értetlenkedtem.
—Észre sem veszed, hogy milyen csodálatos ember vagy, és hogy mennyi ember szeret téged. Foglalkoztál egyáltalán valaha magaddal, mások helyett?—kérdése elgondolkodtatott, s tudtam is rá a választ: NEM. De ezt nem mondhatom ki.
—Na látod. Erről beszéltem.—mondta, miután észre vette a fejem.—Hiába hajtogatod mindenkinek azt, hogy jól vagy, mert nem vagy Lucy. Igazságtalan amit az élettől kaptál, de foglalkoznod kell vele.
—Igazad van.—hajtottam le a fejem. Mardosott a fájdalom, hogy valaki ezt hozzám vágta. Azt hiszem ezt én is tudtam, csak igyekeztem elnyomni.
—Menj haza. Pihenj egy-két hónapot. Majd én fedezlek. Ezt bárki megértené.—tényleg rám férne.
Nos, másnap ahogy megbeszéltük haza repültem, Michael teljesen megértett, s csak az utolsó versenyre vár vissza. De volt egy dolog, amit senki sem tudott. Senki sem, kivéve mostmár Michaelt, és Norrist. Ezért is haragudtam úgy a fiúra, hogy ennek ellenére is ezt tette velem. Nos, év elején találtak pár újonnan kiújult daganatot. Sunyiban rengeteget jártam kezelésre, majd meguntam, s abba hagytam, még mielőtt kihullott volna a hajam. Valószínű Lando ez miatt akar annyira elérni, mivel ezt az egy dolgot mástól nem tudja megtudakolni. Bár én voltam a hülye, hogy ezt elmondtam neki, hiba volt benne megbíznom. Az orvosom rengetegszer keresett, hogy ennek nem lesz jó vége, ha nem járok a kezelésre, de egyszerűen se időm, se erőm nem volt az újabb harchoz.
Eltelt egy hónap a kis kényszer szabimból, de koránt sem úgy, ahogy terveztem. Ugyanis korházban voltam már 3 hete. Úgy látszik rosszabbul vagyok, mint azt gondoltam. De boldoggá tett, hogy nem csak a versenyzők, de a rajongók is hiányolnak a pályáról. A szívem szakadt bele, hogy nem tudják az igazat, így az egyik este alaposan végig gondolva hoztam egy döntést. Amit nagyon remélek, hogy nem fogok megbánni. A döntésem az volt, hogy életemben előszőr kiállok a nagyvilág elé, s felvállalom önmagam. Büszke voltam, hogy idáig is eljutottam. Erős vagyok, ezt ismételgettem magamnak, minden egyes nap.
@lucymoontrage_
liked by pierregasly, f1, carlos.sainz, and 12.357.211 others.
lucymoontrage_ Ha megkérnél, hogy mondjak el egy titkot, az ez lenne. Hosszas kihagyás után, az év elején megint rákkal diagnosztizáltak. Tudom, hogy gyakorlatilag most mindenki levan döbbenve, de ne feledjétek, az én munkaköröm TI vagytok! Mikor veletek voltam elfelejtettem ezt a kis dolgot, s ezért szeretlek úgy titeket. Nagyon hiányoztok, nemsokára megyek vissza, csak legyőzöm ezt a nyavalyát! #keeppushinglewishamilton Hihetetlen lány vagy! Köszönöm, hogy megismertem a legcsodálatosabb lányt a világon! #keeppushingLuc
lucymoontrage_ Szeretlek!❤️charles_leclerc Egy szó mint száz, AKARAT. S most leírtalak téged Luc. Sosem gondoltam volna. Nagyon büszke vagyok rád! ❤️❤️#keeppushingLuc
lucymoontrage_ Köszönöm neked Charles!❤️f1_ A Legerősebb Nő a Földön! Szeretünk, és veled vagyunk Lucy! #keeppushingLuc
lucymoontrage_ ❤️!
danielriccardo A legerősebb, és egyben a legakaratosabb is😎 #keeppushingLucuser.121 Nem hiszem el, hogy ilyen állapotban ezt tette vele Norris. Undorító🤮🤮
landoandlucyfanpage56 Nem volt szép Lando😞
VOCÊ ESTÁ LENDO
Én, mint a középpont | BEFEJEZETT
FanficEgy fiatal antiszociális, és depresszióval küszködő lány egyhangú élete, gyorsan megváltozik, mikor egy befolyásos ember megtapasztalja tehetségét, s állást ajánl neki. Kis habozás után elfogadja, s az élete fenekestül megváltozik. A lány óriási hí...