Harmincegyedik rész

654 34 5
                                    

1 hónapot komában voltam, és ez idő alatt rengeteg pilóta, és csapatfőnök, illetve forma1-es tag látogatott meg. Szegények eléggé rossz állapotban láttak. De most egy decemberi pénteken, a legutolsó versenyen az évben, Abu Dhabi pályáján sétálok a lehető legerőteljesebben, és már alig várom, hogy én is lássam végre a fiúkat. Ők nem tudnak a jöttömről, s épp fotózkodnak. Éppen feléjük sétálok, s ők teljes kavalkádban próbálnak csapatképet csinálni, de a koordinátor nem bír velük.

—Jól van fiúk, akkor most hátra arc!—parancsolt a fotós, hogy így meglássanak engem.

—Ahjj már!

—Minek?

—Istenem.—panaszkodtak. De végül megfordultak.

—Lucy!—ordítottak egyszerre. S felém siettek, majd mindannyian megöleltek együtt.

—Hiányoztatok!—suttogtam az ölelőkör közepén, s a könnyem is kicsordult.

Mikor elengedtek csak néztem rájuk, s mosolyogtam. Pár szót váltottunk, majd megláttam egy alakot, aki nem mert a közelembe jönni. Majd én kezdeményeztem, s odalépdeltem hozzá.

—Jó látni Luc.—mondta Lando.

—Na gyere ide.—vontam ölelésbe. Bekell, hogy valljam őrülten hiányzott.

—Na jól van srácok, egy normális képet kell csinálnunk. Tudom, nehéz lesz, de próbáljuk meg.—a fiúk beálltak egymás mellé.

—Na jó. Ez így nem lesz jó. George, ti menjetek hátra. Charles ti gyertek a helyükre. Remek!—néztem a pozíciókat.—Hm... Mick, ti menjetek oda, és Daniel, ti pedig cseréljetek helyet Landoval.

—Azonnal asszonyom!—nevettetett meg mindenkit az ausztrál.

—Üdv itthon Luc!—mondták a fiúk. És tényleg jó érzés volt itt lenni. Gyorsan és egyszerűen letudtuk a fotózást. Már pár rajongó kint volt a pályán, és képet kértek tőlem. Hát ez nagyon fura volt nekem. Pár kedves, és támogató szót ejtettek felém. Majd a hotel szobámba siettem lepihenni. Másnap, azaz szombaton, megvolt az időmérő, majd este következett az évzáró bál. Amit szintén én koordináltam, ahogyan Kimi vasárnapi búcsúztatóját is.

Egy gyönyörű piros ruhát választottam az estére, s a hajamat feltűztem, ezzel tökéletes rálátást engedve a ruha kivágására. Amikor kiléptem a hotelemből egy óriási, sikítozó rajongó hadsereg fogadott, s a nevemet kiáltották. A legvadabb álmaimban sem gondoltam volna, hogy egy nap majd az én aláírásomért fognak tolongani az emberek, vagy, hogy testőrökre kell bíznom magam.

@lucymoontrage_
Abu Dhabi

@lucymoontrage_   Abu Dhabi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

liked by kylian.mbappe, landonorris, charles_leclerc and 10.1368.007 others.

lucymoontrage_  Csodálatos emberek vagytok!❤️ Köszönök nektek mindent!❤️

kylian.mbappe  😍

pierregasly  Jól nézel ki főnök!😎
   landonorris  Jól áll neki a ragyogás👸
lucy&lando_  Meg a nélküled töltött idő is, te          megcsaló!🐀

Azért örülök, hogy mások is látják, hogy Lando nagyon csúnya dolgot tett velem. De más részről meg már sajnálom őt. Tőlem is eléggé megkapta, de a rajongók sosem állnak le, úgy látszik.

Rendesen megsirattak a fiúk az ünnepségen, ugyanis készültek nekem egy meglepetés videóval, amelyben az első évem van képekben, és videókban. Valamint elmakogtak egy nagyon aranyos és megható szöveget is. Nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy ilyen emberek vesznek körül.

Másnap pedig én jöttem a búcsúztatással, Kimitől. Még a rajt előtt jóval a pályán volt mindenki, és átadtunk egy festményt a pilótának, majd szóltam néhány kedves szót. Sosem látta még senki sem sírni a jégembert, de most a világ előtt ríkattam meg .Lewis megnyerte a futamot, de gyakorlatilag, ha el sem indult volna , akkor is ő lenne a világbajnok. De jövőre egészen biztosra érzem, hogy Max megszorongatja majd.

@lewishamilton

tagged lucymoontrage_liked by F1, kingjames, neymar, and 2

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

tagged lucymoontrage_
liked by F1, kingjames, neymar, and 2.345.679 others
lewishamilton  Mondj egy jobb párost!💜👯‍♀️🥇

neymar  Lehetetlen!💪🏼
lucymoontrage_  Ne szokj hozzá, de most az egyszer egyet kell, hogy értsek😜

F1  A legjobb duó!😍🏆

kylian.mbappe  Kedvenc😎

Végeztem a Forma1-el, vagyis ezt gondoltam Michael irodája előtt állva. Vártam rá, ugyanis beszélni szeretett volna velem.

—Nos, Lucy, csak kimondom egy az egybe az ötletem.

—Jajj, ne kímélj!—ijedtem meg.

—Légy a Ferrari csapatfőnöke jövőre!

—Hogy tessék?—döbbenten le.

—Két fiatal tehetséges pilóta lesz ott. És ebben az évben csúnyán lebőgtek a pirosak. Nagyon nem legalul kéne lenniük. Charles és Carlos nem fogja bírni a szenvedést. Csak te segíthetsz rajtuk.—szavai elgondolkodtattak. Vajon elkéne fogadnom ezt a soha vissza nem térő ajánlatot? Vajon bírnám az új focicsapatom mellett? Elvégre Charles is megmentett engem. S most visszaadhatnám neki a segítségét.

A legnagyobb kérdés; hiányzik ez nekem?

Én, mint a középpont | BEFEJEZETTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin