İlk öpücük
🐹Kim Seokjin
Onu akşam birlikte yemek için evine çağırmıştın. Tabiki kabul etmişti. Seninle hiçbir akşam yemeğini kaçırmazdı. Kapının çalınmasıyla elindeki bıçağı bıraktın ve kapıya koştun. Delikten bakıp sevgilini gördüğünde daha fazla beklemeden kapıyı açtın. Seni görünce ilk yaptığı şey sana sarılmaktı. Kollarını boynuna doladın ve yanağına küçük bir öpücük kondurduktan sonra geri çekilerek onu içeri aldın.
Mutfakta yaptığın işe devam edeceğini söyledin ve ona salona geçmesini önerdin. Onaylamıştı fakat kısa süre sonra yanına gelmişti. Beklemediğin bir anda arkandan sana sarılmış sen korkarak arkanı döndüğünde dudaklarınız yanlışlıkla bir birine değmişti. Sen şaşkınlıkla onun gözlerine bakarken o senin aksine dudaklarına bakıyordu. Bir anda dudaklarına kapandığında şok olmuştun ve tepki verememiştin. Fakat bir kaç saniye sonra kendine gelip güzel öpücüğüne karşılık vermiştin.
~
🐱Min Yoongi
Bu akşam onu evine çağırıp film izlemek istemiştin. Bunu genelde her hafta sonu yapardınız. Fakat biraz önce stüdyoda işinin uzun süreceğini söyleyip seni oraya davet etmişti. Her ne kadar istemesende kabul etmiştin. Hazırladığın onca şeye bakıp Yoongi'nin stüdyosuna gittin. Cam kapıyı yavaşça açtın ve bilgisayarın başında olan sevgilinin seni fark etmesini bekledin. Bir kaç saniye sonra sana dönünce isteksizce gülümsedin.
" Hoş geldin sevgilim."
Gülümsemeye devam ettiğinde kırıldığını anlamıştı.
" Gerçekten özür dilerim bebeğim. Bu kadar uzun süreceğini düşünmemiştim."
" Önemli değil."
Onun masasının yanında olan bir sandalyeyi kendine çekip oturdun ve telefonunla uğraşmaya başladın. Senin sıkıldığını fark ettiğinde işini bıraktı ve yanına geldi. Onu fark ettiğinde telefonunu kapattın.
" Bitti mi?"
" Hayır ama üzgün olman hoşuma gitmiyor."
" Üzgün değilim Yoongi."
Sana daha da yaklaştığında heyecanlanmıştın.
" İzin ver bu akşamı telafi edeyim."
Sen cevap vermeden yavaşça dudaklarını dudaklarına bastırdı. Ardından küçük bir öpücük bırakıp geri çekildi.
" Affettin mi?"
Ona yanıt olarak gülümseyerek tekrar dudaklarınızı birleştirdin.
~
🦄Jung Hoseok
Senin dans provasını izlemeni çok istiyordu. Sonunda seni ikna etmeyi başarmıştı. Zaten ona karşı gelmen mümkün değildi. Bir yolunu bulup seni ikna ediyordu. Birlikte dans provasını yapacağı yere geldiğinizde duvarın kenarına oturdun ve provası bitene kadar onu izledin. Gerçekten çok profesyonelce dans ediyordu. Bitirdiğinde ayağa kalkıp çantanı almaya yeltendiğinde seni durdurdu.
" Bekle bir dakika. Aklıma bir fikir geldi."
Meraklı gözlerle ona bakarken telefonundan bir valtz şarkısı açtı ve önünde eğilip elini uzatarak sordu.
" Bu dansı bana lütfeder misiniz güzel bayan?"
Gülümsedin ve elini Hoseok'un elinin üzerine koyarak ona eşlik ettin. Dansın ortasında seni kendine biraz daha yaklaştırdı ve elini tutan elini de beline yerleştirdi. Senin iki elin de onun omuzlarındaydı. Birbirinizin gözlerinin içine bakarken anlık gelen cesaretle ensesinden onu kendine çekerek dudaklarınızı birleştirdin. Fakat rahatsız olmasından korkup hemen geri çekildin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts Reactions
Fanfiction"Sözcükler yoktu, sadece dudaklar vardı." BTS hayatımızda olsaydı yaşanan olaylara nasıl tepki verirdi? Onlarla hayatımız nasıl olurdu? Cevaplar burada.