Onun eski sevgilisisin
🐹Kim Seokjin
Akşamüstü evinde oturup televizyon kanallarını dolaşıyordun. Bir kaç kanal geçtikten sonra en sevdiğin programın yayınlandığını gördün. Buna sevinmiştin çünkü sıkıntıdan patlamak üzereydin. Mutfaktan biraz yemek ve içecek aldıktan sonra salona geri dönün ve programı izlemeye başladın. Yarısına gelmişken kapı çaldı. Yayını durdurup kapıyı açtın.
" Jin?"
" Y/n konuşabilir miyiz?"
" Ne hakkında?"
" Yanlış anlaşılma hakkında."
" Yanlış anlaşılan bir şey yok Jin."
" Bu kadar emin olma derim."
" Ne demeye çalışıyorsun?"
" Ne demeye çalıştığımı seni götüreceğim yemekte anlatsam?"
" Bunu kabul edeceğimi mi düşünüyorsun gerçekten."
" Bu yüzü reddedebilir misin?"
Seni her zaman ikna eden surat ifadesini yaptığında hafifçe sırıtmıştın.
" Hep aynı şeyi yapıyorsun. İstediğin bir şey olmayınca hemen yüzünü kullanıyorsun."
" Yani geliyor musun?"
" Maalesef."
Hızlıca üstünü giyindin ve birlikte restorana gittiniz. Yemeklerinizin gelmesini beklerken konuşmaya başlamıştı.
" Bak ben sana anonim olarak gönderilen mesajın kimin attığını öğrendim. Benim eski sevgilim. Hesap sordum ve bizi ayırmak için yaptığını kendi ağzıyla itiraf etti. Güzelim ben seni aldatmadım. Seni çok seviyorum biliyorsun."
Duyduklarına şaşırmıştın. Videoyu gönderenin eski sevgilisi olduğunu bilsen belki de böyle düşünmezdin.
" Sana güvenmek istiyorum Jin."
" Güven sevgilim. Seni çok seviyorum."
Gülümsedin.
" Bende seni."
Elini tutup üstüne bir buse kondurdu. Yemeklerinizi yedikten sonra senin evine döndünüz ve birlikte yarım kalan programını izlemeye devam ettiniz.
~
🐱Min Yoongi
Şirkette güvenlik dışında kalan tek kişi sendin. Hastalandığın için bir kaç gün şirkete gelememiştin. Bu yüzden de işlerin bir hayli birikmişti. Bugün de onları yetiştirmek için resmen bir taraflarını yırtmıştın ama o kadar uğraşa rağmen gene de bu saate kalmıştı işlerin. Kapının dışında siyah giyinimli bir silüet görmenle odağın orada toplanmıştı. Odanın camları buzlu camdı bu yüzden kapının arkasındakinin sadece silüetini görebilirdin. Bu saatte kapında siyah giyinmiş birini görmek seni tedirgin etmişti. Güvenliğin çok sıkı olduğunu biliyordun sonuçta Yoongi de burada çalışıyordu ama yine de korkmuştun. Kalbinin ritmi hızlanmışken kapı çalındı.
" Kim- Kim o!?"
" Benim."
Şaşkınlıkla kaşların çatıldı.
" Yoongi?"
Ayağa kalkıp kapıyı açtın.
" Senin... Sizin bu saatte burada ne işiniz var?"
Bir kaşı havaya kalktı. Büyüm ihtimalle ona 'siz' diye hitap etmene şaşırmıştı.
" Aynı soruyu ben sana soracaktım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts Reactions
Fanfiction"Sözcükler yoktu, sadece dudaklar vardı." BTS hayatımızda olsaydı yaşanan olaylara nasıl tepki verirdi? Onlarla hayatımız nasıl olurdu? Cevaplar burada.