🧸 Reaction 5 🧸

1.4K 19 15
                                    

Baba olacaklarını öğrendiklerinde

🐹Kim Seokjin

Mutfakta beraber yemek yaparken senden yumurtaları çırpmanı istemişti. Yumurtaları kırarken bir anda hafiften miden bulanmaya başlamıştı. Sanırım kokusu seni rahatsız etmişti. Bir kaç gündür de yoğun bir göğüs ağrısı çekiyordun. Adet olacağını düşünmüştün çünkü artık gerçekten fazlasıyla gecikmişti. Yaklaşık bir haftadır gelmiyordu. Fakat ağrı kötüleştiğinde ve yediklerinin geri boğazına doğru yükseldiğini hissettiğinde koşmaktan başka bir şey yapamazdın.

Bir anda mutfaktan koşarak çıkan eşine bakıp kalan geniş omuzlu, uzun genç ne olduğunu anlamak için karısının peşinden gitti. Tuvalete doğru hızla viraj aldığında kusmakta olan kızı görünce gerçekten korkmuştu. Bir kaç gün önce de aynı durumu yaşamışlardı. Sevgilisine yardım etmek için saçlarını tutup, sırtını sıvazladı geniş omuzlu.

Yanında hissettiğin beden ve sırtında hissettiğin destekle bu boşaltım sürecini rahatça atlatmış, elini yüzünü yıkayarak banyodan çıkmıştın. Sevgilinle beraber banyodan mutfağa doğru yürürken aklında tek bir soru vardı. Acaba...? Olabilir mi?

Jin seni sandalyelerden birine oturttuğunda endişeyle senden gelecek tepkiyi bekliyordu çünkü senin de endişeli olduğunu anlamıştı.

" Bana söylemek istediğin bir şey var mı canım?"

" Jin ben..."

Bir kaç saniye düşündükten sonra söylemeye karar vermiştin.

" Ben sanırım...Hamileyim."

Büyüyen gözlerle sana bakan sevgilinden bir tepki bekliyordun. Korkuyordun. Ya istemezse diye.

Ama durum çok farklı gelişti.

Bir ömrü beraber geçirmeye yemin ettiği kadının ağzından çıkanlar onu mutluluk şokuna sokmuştu. Sonunda kendine geldiğinde bir hamlede yakaladığı sevgilisini havada döndürerek boynuna öpücükler konduruyordu. Sonunda ayakların yerle temas ettiğinde baş dönmeni durdurmak için sandalyeye tutunmuştun.

" Aman Tanrım! Y/n bir bebeğimiz olacak! Aman Tanrım!"

" Aşkım daha kesin değil. Sadece tahminde bulundum."

" Olsun olma ihtimali var sonuçta!"

" Evet var!"

~

🐱Min Yoongi

Yaklaşık bir kaç gün önce hamile olduğunu öğrenmiştin ve bunu eşine söylemek için bir türlü doğru fırsatı bulamamıştın. Ya eve gelmiyordu ya da gelse bile çok geç geldiği ve daha sen uyanmadan hızla evden çıktığı için bir türlü vakit bulamamıştın. Fakat bugün söylemeye kararlıydın. İsterse sabah gelsin. Sabaha kadar oturup bekleyecektin.

02:36

Elindeki pozitif hamilelik testiyle koltukta otururken artık uyumak üzereydin. Bebeğinin ve senin biraz uykuya ihtiyacı vardı. Fakat açılan kapıyla bütün uykun dağılmış ve elindeki hamilelik testini cebine koymaya çalışırken kalp atışların hızlanmaya başlamıştı. Montunu çıkarmaya çalışarak salona giren sevgilin seni görünce şaşırmıştı.

" Canım uyumadın mı sen daha?"

" Hayır seni bekledim."

" Normalde bu saate horlaya horlaya uyurdun."

" Horlayan senin Min Yoongi!"

Yalancı kızgınlık şovu gösterirken, bir anda aklına konuşacağınız konu gelmiş ve ciddileşmiştin. Boğazını temizleyip konuşmaya başladın.

Bts ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin