🧣Reaction 27🧣

759 17 7
                                    

Panik atak geçirirler

🐹Kim Seokjin

Üyelerle geçen, bol kahkahalı bir akşam yemeğinden sonra eve dönüş yolundaydınız. Yürümemiş olmana rağmen kendini yorgun hissediyordun. Neredeyse uyumak üzereydin.

" Jin-ah, eve gidemeyecek kadar yorgun hissediyorum kendimi sende kalabilir miyim?"

" Aşkım söylemen yeter hemen dönüyoruz sonra da üzerimizi değiştirip sarılarak uyuyoruz."

Elini tutup dolgun dudaklarıyla üstüne bir öpücük bıraktı. Gülümsedin.

İçeri girip odaya çıktınız. Jin'in yatağı çok büyüktü. İkiniz rahat rahat yatabiliyordunuz. Tam kendini yatağa atmış ve rahatlamaya başlamışken aklına gelen bir şeyle geri doğruldun.

" Benim pijamalarım?"

" Hemen getiriyorum."

Her türlü kalma durumuna karşılık ona bir pijama takımın vermiştin. Dolabından kıyafetleri çıkarıp sana verdi. Onun kokusu sinmişti üzerlerine.

" Aman tanrın mükemmel kokuyorlar."

Tuvalete girdiği sırada gülümsedi ve sana uçan öpücük göndererek tuvalete girdi.

Üzerini değiştirmeyi bitirdiğinde bir anda banyodan yüksek bir ses duyuldu. Bu sıçramana ve kaşlarını çatmana neden olmuştu.

" Jin?"

Cevap gelmedi. Hafiften meraklanmaya başlamıştın.

" Sevgilim iyi misin?"

Tekrar duyulan çarpma sesiyle ona bir şey olduğunu anlamıştın. Başta tereddüt etsen de daha fazla beklemeyezdin. Kapıyı açıp içeri girdin. Jin yerde oturmuş nefes almaya çalışıyordu.

" Seokjin!"

Onu görmen ve yanına ulaşman bir olmuştu. Ne yapacağını kestirememiştin. Telaşlı hissettin. Yanaklarından tuttun ve sakinleşmesini sağlamaya çalıştın.

" Nefes al sevgilim sakin ol."

Gözleri doluydu. Yavaş yavaş nefes almaya başladı. Sıkmadan ona sarıldın. Sakinleşmesi için elinden geleni yaptın. Biraz sonra o da kollarını beline doladı.

" Teşekkür ederim sevgilim."

Sırtını sıvazladın.

" Hadi uyuyalım."

~

🐱Min Yoongi

" Sevgilim, işim bitti. Müsait misin?"

" Evet canım."

" Yanına gelebilir miyim?"

" Tabiki bebeğim gel. Sormana gerek yok biliyorsun."

" Tamam hemen geliyorum."

" Bekliyorum."

Telefonu kapatıp koltuğa fırlattın ve heyecanla kendinize atıştırmalık hazırlamaya başladın.

Bir kaç dakika sonra kapı çaldı. Kapıyı açtın ve hemen içeri giren sevgilinin ardından kapatarak ona sarıldın. O da kollarını beline sardıktan sonra önce alnına ardından dudaklarına küçük birer buse kondurdu.

" Hadi gel yiyecek bir sürü şey hazırladım."

Gülümsedi ve senin peşinden salona girdi.

Çok yorgun görünüyordu. Daha doğrusu yorgun ve stresli. İzlediğiniz filmi bile zar zor izlemişti. Normalde bu film gecelerine bayılıyordu. Erken bir saatte gelmemişti. Bu yüzden olduğunu düşünüp soru sormak istememiştin.

Bts ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin