🪩Reaction 20🪩

1K 17 12
                                    

Seks arkadaşlarına aşık olurlar (part 2)

( UYARI: Aşağıda sizi rahatsız edecek durumlar veya kelimleler olabilir. Eğer bu konuda hassassanız lütfen bu bölümü atlayın. Okumak zorunda değilsiniz.)

🐹Kim Seokjin

Camdan dışarıya göz gezdiren bakışların bir anda onu buldu. O da bir süre sonra sana baktı.

" Nasıl yani?"

Gülümsedi ve tekrar yola baktı.

" Yani sana aşığım."

Yüzünde yavaş yavaş genişleyen bir gülümseme belirdi.

" Bir şey söylemeyecek misin?"

" Geri dön."

Anlık olarak sana baktı. Kaşları çatılmıştı.

" Eve gitmek istemiyorum. Geri dön."

Sana kocaman gülümsedi.

~

🐱Min Yoongi

" Oh peki. Biraz korkmaya başladım."

" Bende korkuyorum."

" Nasıl yani?"

" Otur anlatacağım."

Koltuğa yerleşmiş yanını pat patlamıştı.

" Dur. Ne bu acele. Bir kahve yapayım. Hm? Ne dersin? Hem sakinleşirsin biraz. Olur mu?"

" Haklısın. Tamam olur. Yardım edeyim."

Kalkmaya yeltenmişti ki geri oturttun.

" Yok gerek yok. Otur sen. Ben hemen yapıp geleceğim. Tamam?"

Kafasıyla onayladı. Gerçekten çok gergin gözüküyordu. Hemen kahveleri yaptın ve geri geldin.

" Tamam şimdi sakince ne olduğunu anlat tamam mı?"

Nefes alıp verdi. Kahveni içmeye başlamıştın ki bir anda konuya girdi.

" Sana aşığım."

Ağzındaki kahveyi bardağa püskürttün. İçtiğin kahve ise boğazına kaçmış öksürmeye başlamıştın. Yoongi panik yapmıştı. Oturmasını işaret ettin elinle. Bir kaç saniye sonra sakinleştin ve ona baktın. Sana bakamıyordu. Gülümsedin.

" Yoon bana bakar mısın?"

" Hayır bakamam."

Kıkırdadın. Ayağa kalkıp ona ilerledin. Önüne diz çöktün ve yanağından tutup başını kaldırdın. Gene de sana bakmıyordu.

" Bak aynı şeyleri hissetmiyorsan anlarım. Yarın bu işi bitirebili-"

Dudaklarına kapanmanla lafı yarıda kesilmişti. Onu geri ittirerek koltuğa çıktın. Senin altındayken üzerine eğildin.

" Bunu daha erken söyleyemez miydin?"

" Ne?"

Güldün. Dudaklarına yaklaşıp kulağına ilerledin. Boynuna uzun bir öpücük bıraktın ve kulağına fısıldadın.

" Bende sana aşığım."

Geri çekildin ve hafifi aralık gözlerine baktın. Burnunun ucuna bir öpücük bıraktıktan sonra dudaklarına yavaşça eğiliyordun ki neşenden tutup seni kendine çekti. Sende onun neşesinden yakaladın ve koltukta doğruldunuz. Seni sertçe öperken geri çekildin.

" Bugün gitme, burada kal."

" Hiçbir zaman gitmeyeceğim, hep tam burada olacağım."

İşaret parmağı sol göğsünü buldu. İkinizin de yüzünde kocaman bir tebessüm vardı.

Bts ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin