İlişki sabahı (istek)
🐹 Kim Seokjin
Dün gece ikiniz arasında bir birliktelik olmuştu. Seni yormamaya özen göstermişti. Fakat gene de ilk birlikteliğin olduğu için ağrın vardı. Uyandıktan bir kaç dakika sonra Jin içeri girmiş ve elindeki kahvaltı tepsisini bacaklarının üzerine yerleştirmişti.
" Oh teşekkür ederim sevgilim."
Doğrulmaya çalışmıştın ama ağrın yüzünden yüzün ekşimişti.
" Aman Tanrım, iyi misin?"
" Evet evet, iyiyim, sorun yok, sadece biraz acıyor."
Kısa bir süre sessizlik oluşmuştu.
" Özür dilerim. Eğer canını acıttıysam."
" Hayır, kesinlikle canım acımadı Jinie. Bana karşı çok naziktin."
Elini yanağına koydun. Kafasını eline yasladı. Ardından kucağındaki enfes kahvaltıya döndün. Yemek için can atıyordun.
~
🐱Min Yoongi
Onun kısa kesmek isteyeceğini sanarken, senin zevk aldığını anladığında senin rızanı alarak devam etmişti. Canın acımıştı ama buna gerçekten değmişti. Ayrıca gene beklemediğin bir şekilde senin After Care ini de yapmıştı. Bu yüzden şuan çok iyiydin. Başını koluna dayamış yanında uyanmak üzere olan bedeni izliyordun.
" Hey Kitty."
" Hey."
" İyi misin?"
" Hiç olmadığım kadar."
" Bunu duyduğuma sevindim. Canını acıtmış olmaktan korkuyordum."
" Belki birazcık, ama buna değdi. Çok güzeldi."
" Sana böyle hissettirebildiğim için sevindim. Bana bir daha dokunmak istemezsin sanıyordum."
İkinizde güldünüz. Özellikle sen.
" Ah hiç gülesim yoktu."
Yavaşça yaklaşıp dudaklarına masum bir öpücük bıraktın. Ardından da başını süt beyazı tene yasladın. Saçlarının arasına bir öpücük alarak kendini tekrar uykunun kollarına bıraktın. İkinizde uyumayı seviyordunuz.
~
🐿️Jung Hoseok
Hiç bir acı hissetmemiştin. Sana o kadar nazik yaklaşmıştı ki. Canını yakmadan sana mükemmel bir sex deneyimi yaşatmıştı. Nasıl yaptığına inanamamıştın. Ve sabah kalktığınızdan beri sana canını acıtıp acıtmadığını soruyor kendine hakaretler ediyordu.
" Hoseok artık durur musun? Yeter sevgilim. Canımı şuradaki toz tanesi kadar bile acıtmadın."
" Gerçekten mi? Bak lütfen doğruyu söyle."
" Doğruyu söylüyorum sevgilim. Gerçekten."
" Ahh çok korktum."
Seni kendine çekip sıkıca sarıldı. Saçlarının arasına öpücük kondurdu.
" Ben senin saçının teline bile zarar vermekten korkarken nasıl böyle riskli bir şeye giriştim aklım almıyor. Üstelik ilkindi."
Rahatlaması için sırtını sıvazladın.
" Ahh her neyse. İyi olmana sevindim."
~
🐨Kim Namjoon
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts Reactions
Fanfiction"Sözcükler yoktu, sadece dudaklar vardı." BTS hayatımızda olsaydı yaşanan olaylara nasıl tepki verirdi? Onlarla hayatımız nasıl olurdu? Cevaplar burada.