🔗Reaction 21🔗

1.1K 23 1
                                    

Sarhoş olurlar

🐹Kim Seokjin

" Ah Jin. Neden o kadar içiyorsun ki?"

" Ne!?"

İçeriden yükselen haykırış gözlerini devirmene neden oldu. Kahvenin suyu emdiği mükemmel derecede ayıltıcı kahveni aldıktan sonra Jin'in yanına döndün.

" Al bakalım. Ayılırsın."

Kahveyi ağzının içine girdiği gibi suratına püskürtmüştü.

" Aman Tanrım! Jin!"

" Bu ne!"

" Kahve, seni kahrolası!"

" Kahve mi?! Kahve böyle mi olur? Kolombiyadaki bütün kahve çekirdeklerinin köklerini çiğnesem bu kadar acı olamazdı!"

Söylediğiyle küçük bir kahkaha attın. O etrafta su ararken sende yüzündeki kahve damlalarını temizliyordun. Yarım şişe suyu kafasına dikerken içeri girdi.

" İçmedin ama ayılmışsın bakıyorum da."

" Kokusu yetti."

İkinizde kahkahaya boğulmuştunuz. Bu adam bam başka bir şeydi. Sarhoşken bile insanları güldürmeyi başarıyordu.

~

🐱Min Yoongi

" Bu adamı nasıl sarhoş ettiniz? Sarhoş olması için 5 şişe filan içmesi lazım."

" Biz değil sen ettin."

" Ben mi?"

" Evet. Narlı margaritanın 7. bardağından sonra senden bahsetmeye başladı ve..."

Kolunun altından sarılıp belinden destek yaptığı sevgilini gösterdi.

" Son hali bu."

Namjoon'un söylediklerine gülümsedin ve ayakta uyuyan sevgiline baktın.

" Hyung, hadi kalk. Evdeyiz. Sevgilin burada."

" Hm? Y/n?"

Güldün.

" Sevgilim? Hadi gir de üzerini değiştirelim."

Namjoon'dan kurtulduğunda sana doğru birkaç adım attı ve kucak isteyen bebekler gibi kollarını açtı. Gülümsemen daha da büyüdüğünde ona sıkıca sarılıp kolunun altında girdin.

" Çok teşekkür ederim hyung. Onu getirdiğin için."

" Ne demek. Rica ederim."

Gitmek için arkasını dönmüştü ki.

" Ah hemen gidiyor musun? Gel bir kahve yapayım. Hem bunu da ayıltmam lazım."

" Çok isterdim ama gerçekten gitsem iyi olur. Yarın erkenden şirkete çağırdılar. Grup toplantısı. Ama sözüm olsun. Olur mu?"

" Tamam peki."

" Ah bu arada geç kalmasın."

İşaret parmağıyla, kafasını duvara yaslayıp uyuyan sevgilini gösterdi. Güldün.

" Merak etme. Yetiştireceğim. Eskisi gibi ayıltıp yollayacağım."

" Ah lütfen. Sarhoşken çekilmiyor."

" Alındım."

" Ah hayır yani. Öyle demek istemedim. Çok konuşuyor manasında. Her neyse. Görüşürüz."

" Görüşürüz."

Kapıyı kapatmanla sıçrayarak uyandı.

" Hadi bakalım yukarı."

Bts ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin