Bizi aldattığını düşünürüz (istek)
🐹Kim Seokjin
Burnunu silerken bilgisayarının ekranındaki görüntüyü izliyordun. Jin başka bir şarkıcıyla düet yapıyordu. Kadın(!) bir şarkıcıyla. Normalde buna pek tepki vermezdin ama o kadar yakınlardı ki... Ne zaman aklından bu düşünceyi çıkarmak istesen Jin, kadının ona attığı cilveli bakışlara bir daha karşılık veriyordu. Daha sonra sinirle ekranı kapattın ve salona geçip televizyonu açtın. Biraz kafanı dağıtman gerekiyordu. İzleyecek düzgün bir şey ararken magazin kanallarına gelmiştin. Daha ilk haber seni durdurmaya yetmişti.
" Ünlü şarkıcı Kim Seokjin otel odasında, bir kadın sanatçıyla romantik bir akşam yemeği yerken kameralara yakalandı!"
Gördüğün görüntüler aklını başından almıştı. Birlikte kahkaha atarken ki fotoğrafları kumandayı sıkmana neden olmuştu. Televizyonu kapatıp kumandayı duvara fırlattın. Sinirin seni kontrol ediyordu. Eline gelen yastığı da kumandanın yanına gönderdin. Ardından çığlıklarla sehpanın üstündeki abur cuburları. Göz yaşları gözlerinden duygusuzca akıyordu. Bu akşam eve gelecekti ve onu büyük bir kavga bekliyordu.
Kapı açıldı. Sen hala salonda oturuyordun. Ellerini şakaklarına bastırmış başındaki ağrıyı gidermeye çalışıyordun. Jin'in eve girdiğini duyduğunda sağ dizin tempo tutmaya başlamıştı. Sana hesap vermesi gerekiyordu.
" Sevgilim? Ben geldim."
Eşyalarını yerleştirdikten sonra ilk girdiği yer salondu. Tabi ki oradaydın.
" Y/n?"
Başını kaldırıp ona baktın.
" Aman Tanrım. Buranın hali ne böyle. Bir sorun mu var? Ağlamışsın."
" Evet var."
" Ne?"
" Bu."
Televizyonu açmanla ekranda durdurduğun o haber gözler önüne serildi. Sinirini daha yeni kontrol edebilmişken tekrar sinirlenmemek için ekrana bakmıyordun.
" Açıklamak isteyeceğini sanmıyorum o yüzden ben soracağım. Bu ne?"
" Ben gerçekten magazin habercilerinin işleri bu kadar abarttıklarını bil-"
" SORUMA cevap ver Kim Seokjin."
Yükselip alçalan sesinle onu korkutmuş gibiydin.
" Hayır sandığın gibi değil. Sadece basit bir akşam yemeğiydi."
" Basit bir akşam yemeğine bu kıyafetle mi gelinir?"
" Ne yani kızın giydiği kıyafetten ben mi sorumluyum?"
" Konuyu saptırma Seokjin. Konumuz kıyafet değil senin ne bok yediğin."
" Ben bir şey yapmadım!"
" Hm. Peki. Belli ki açıklamayacaksın. O zaman belki bunu açıklamak istersin. Aynı uçakta. Sadece ikiniz!"
" Evet! Çünkü ikimizde Kore'de yaşıyoruz Y/n! Tanrım! Neden bu kadar abartıyorsun. Bana güvenmiyor musun?"
Sorduğu soruyla duraksamıştın. Gerçekten neden ona güvenmek aklının ucundan bile geçmemişti.
" Sanırım hayır."
~
🐱Min Yoongi
Yoongi yanında olmadığı için bir türlü uyuyamıyordun ve uyuyamadığı geceler de genellikle balkona çıkıyordun. Dün gece hava çok serindi ve sende o gece soğuk kapmıştın. Burnun akıyor ve öksürüyordun. Kendine çay yaptığın sırada sosyal medyada geziniyordun ve bazı fanların gönderileriyle karşılaştın. Yoongi'nin düet yaptığı kadınla konserdeki senin fark etmediğin yakın anları ve hatta konserden sonra beraber çıktıkları lüks bir restorantta yedikleri akşam yemeğini ve Yoongi'nin kadının beline elini koyduğu resimleri içinde barındıran gönderiler. Gördüklerine inanmak istemezken gördüğün başlık başından aşağıya kaynar sular dökülmesine neden olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts Reactions
Fanfiction"Sözcükler yoktu, sadece dudaklar vardı." BTS hayatımızda olsaydı yaşanan olaylara nasıl tepki verirdi? Onlarla hayatımız nasıl olurdu? Cevaplar burada.