🐢Reaction 17 🐢

1.1K 16 21
                                    

Mafya kocamızla kavga ederken bebeğimizi düşürürüz(istek)

🐹Kim Seokjin

Jin'e meyve tabağı götürüyordun. Ah... merdivenler son bir aydır senin için daha zor olmuştu. 17 haftalık hamileydin yani neredeyse 5 aylıktı.

Merdivenlerin son basamağını da çıktıktan sonra rahat bir nefes aldın ve odasının kapısını açıp içeri girdin.

Yavaşça arkasından yaklaşıp onu korkuttun. Senin korkutmanla elindeki kahvesi üzerine döküldü ve bacakları yandı.

" Aah!"

" Özür dilerim, özür dilerim, dur sileyim."

Eşofmanını ovmaya çalışırken seni ittirdi.

" Bırak!"

Sertçe yere düştün. Bir anda karnına bir ağrı girmişti. Sen karnını tutup ne olduğunu anlamaya çalışırken o sana bağırıyordu.

" Sana kaç kere söyledim kapıyı çalıp gir diye, bir de üstüne üstlük gelip beni korkutuyorsun! Yaptığına bak bütün kâğıtlar kahve-"

Bir anda bacaklarının arasına bakıp kaldı.

" Y-yn, şortun..."

Bacaklarının arasına baktın. Suyun gelmişti. Bebeğin düşmüştü. Titreyen ellerin yerdeki sıvının üzerinde gezindi.

" Bebeğim..."

Anında dolan gözlerinle bağırarak ağlamaya başladın. Jin ise sebep olduğu şeye dolu gözlerle bakıyordu.

" Bebeğim!!"

Sen bağırmaya devam ederken bir yandan da karnına sarılıyordu. Yerden kalkmaya çalıştın. Jin kolundan tuttu.

" Y/n..."

Güçsüzce kolunu kurtardın. Sarsılmıştın. Sendeleyerek tekrar yere düştün. Jin hemen yanın koşup seni tuttu.

" Sevgilim, özür dilerim. Hadi gel hastaneye gidelim."

" İstemiyorum, ben bebeğimi geri istiyorum."

~

🐱Min Yoongi

Eşin işleri yüzünden bir kaç gündür doğru düzgün uyuyamıyordu. Bu yüzden de hep gergindi, yaptığın en ufak bir hatada deli gibi bağırıyordu. Tabi bu senin ve bebeğinin sağlığı için iyi değildi.

" Hadi bebeğim uyu biraz."

" İşim var y/n."

" Biliyorum ama bu senin ihtiyacın."

" İhtiyaçlarımın ne olduğunun farkındayım."

" Tabiki farkındasın ama bak gerginsin ve bu bizim için iyi değil."

Masaj yapmak için omzuna dokunduğun sırada elinin tersiyle sana vurmuştu. Yani karnına.

" Ya istemiyorum ya!"

Onun vurmasının etkisiyle geri sendeledin ve sıcak amniyon sıvısının bacaklarından akışını hissettin. Eğilip yere baktın. Yerdeki pembemsi sıvıyı gören Yoongi korkuyordu, kötü bir şey olduğunu anlamıştı.

" N-noldu?"

Konuşamıyordun.

" Y/n noldu!"

Yavaşça kafanı kaldırıp dolan gözlerinle ona baktın.

" Gitti."

Duyduğu şey zihninde yankılanmıştı. Yere çöktün ve bağırarak ağlamaya başladın.

Bts ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin