🧨Reaction 13 🧨

1.3K 19 3
                                    

Sana ihtiyaçları olur

🐹Kim Seokjin

Odanda kitap okurken bir ses duyduğunu düşündün. Kontrol etmek için sessizce kapını açtın. Hırsız olmasından korkuyordun. Koridor duvarınızda duran golf sopası koleksiyonundan, ucu en büyük olanı aldın ve vurmaya hazır bir şekilde elini konumlandırdın. Son basmağı da inip kapının olduğu tarafa döndüğünde yerde gördüğün bedenle golf sopası elinden düştü.

" Jin?"

Kızarık gözleri seni bulduğunda, büyük bir endişe bulutu etrafını sarmış, seni karanlığının içine çekmişti. Hızla yanına ulaştın.

" Sevgilim, sorun ne?"

" Y/n?"

" Canımın içi, ne oldu söyle bana."

Yanına yerleşti ve ipeksi saçlarını okşadın. Ardından elin yanaklarına indi. İhtiyaçla kollarını beline doladı.

" Lütfen sadece sarılabilir miyiz? Şuan en ihtiyacım olan şey sensin."

Ellerin hızlıca omuzlarına dolandı. Onu teselli etmeye çalışarak sırtını sıvazladın.

" Çok yoruldum."

Saçlarının arasından boğuk çıkan sesiyle isyanını dile getirmişti.

" Geçecek, bebeğim. Geçecek, geçireceğim."

~

🐱Min Yoongi

" 1 aydır doğru düzgün eve gelmiyorsun yoon."

" Biliyorum, biliyorum sevgilim, özür dilerim."

" Özür dilemesi gereken sen değilsin, onlarlar. Senden özür dilemeli ve seni rahat bırakmalılar. Bir ayda bu kadar çok iş yükleyemezler."

" Y/n sana ihtiyacım var."

Ağlıyordu. Tamamen tükenmişti. Yanında olabilecek tek kişi sen varken, seni bile göremiyordu. Sadece 1 dakika konuşmanıza rağmen patronu odaya girmiş ve telefonu kapatmasını söylemişti. Ondan nefret ediyordun.

İçinde doğan sinirle anahtarlarını alıp şirkete sürdün. Artık sevgilini onların elinden alman gerekiyordu yoksa onlar sevgilini senin elinden alacaklardı. Buna izin veremezdin.

Kapıdaki korumaları aşıp Yoongi'nin odasına çıktın.

" Siktiğimin patronu hala içeride mi?"

Kapının oraya geldiğinde durdun. Yoongi'yi azarlıyordu.

" Kız çocuğu gibi ağlayacak mısın yani? Bu mu senin adamlığın. İki işi bir aydır bitiremedin şimdi ağlıyorsun. Ağla istediğin kadar ağla. Bunlar bitmeden evine dönmeyeceksin."

Büyük bir gürültüyle kapıyı açtın. Sevgilinin elinden tutup ayağa kaldırdın.

" Gidiyoruz."

Tam çıkacakken orospu çocuğu patronu sizi durdurmuş ve önünüze geçmişti.

" Hiç bir yere gitmiyor."

" Sana soru soran mı oldu? Neden konuşuyorsun?"

" Kime patronluk tasladığına dikkat et küçük hanım. Sevgilinin bütün serveti bana bağlı hatırlatırım."

" Asıl sen kime patronluk tasladığına dikkat et. Onun serveti sana değil SENİN servetin ona bağlı. Tek bir kere daha o sikik işlerini bu adama yaptırdığını görürsem istifa etmesini sağlarım. Ah gerçi sonuçlarını düşünecek kadar bir beynin olduğunu sanmıyorum dur biraz daha açayım. Bu binayı tek bir kolon ayakta tutuyor o da bu adam. Ve ben bu kolonu oradan çektiğim anda, Buff. Bak hayatını mahvetmek ne kadar da kolay benim için. Ama senin için hiç kolay olmayacak, bu birilerine emir savurmaya benzemez. Şimdi önümden çekil yoksa bu dediklerimi yapmaktan asla çekinmem."

Bts ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin