☎️Reaction 22☎️

1.1K 25 0
                                    

Telefon konuşmasındalarken yaramazlık yaparız

( UYARI: Aşağıda sizi rahatsız edecek durumlar  ve unsurlar olabilir. Eğer bu konuda hassassanız lütfen bu bölümü atlayın. Okumak zorunda değilsiniz.)

🐹Kim Seokjin

" Bende öyle söyledim!"

...

" Evet. Anlamıyor ki."

Yavaşça arkasından sarıldın. Elini tuttu ve sıktı.

" Biliyorum, biliyorum."

...

Kulağının içine doğru nefesini verdiğinde sözleri kesilmiş bir kaç saniye sonra devam etmişti. Sende, konuşmaya devam ettiğinde boynuna yaklaşmış ve oraya ıslak bir öpücük bırakmıştın. Eline vurduğunda sessizce kıkırdamıştın. Telefonu ağzından uzaklaştırıp sana döndü ve ağız hareketleriyle çok kısık bir sesle konuştu.

" Ne yapıyorsun?"

Telefondan gelen alo sesleriyle telaşla tekrar kulağına dayadı ve sana el işaretleriyle gitmeni söyledi.

" Evet, evet dinliyorum."

~

🐱Min Yoongi

" Hm hm. Anlıyorum."

...

" Evet."

...

Yemek masasında oturup önündeki kağıtları karıştırarak iş görüşmesi yapan sevgilinin yanına yaklaştın. Sana gülümsedi ve göz kırptı.

" Ama o iş ...da değil miydi?"

...

Koltuktan masaya atladın ve masanın üzerinde emekleyerek ona doğru ilerledin. Seni ve açılan göğüslerini sırıtarak izleyen sevgilin mükemmel bir soğukkanlılıkla aynı zamanda da telefon konuşmasına devam ediyordu.

" Evet yetiştiririm."

...

" Ne demek."

Elini bir bacağına koyarak oradan destek aldın ve diğer elinle şortundan açılmış iç uyluğundan başlayarak yukarıya doğru bir yol çizdin.

Erkekliği

Kasıkları

Karın kasları

Ve göğüsleri

Elinle kaldırdığın tişörtü geri yerine bırakırken sana şehvetle bakıyordu. Alt dudağını ısırdın.

...

" Rica ederim, iyi akşamlar."

Telefonu kapattı ve masaya fırlattı.

" Odana git."

~

🦄Jung Hoseok

" Ah Taehyung-ah nasılsın?"

...

" Bende, teşekkürler. Bu yarın ki toplantı için bazı belgeler gerekli bana da."

Masana bıraktığı kahveyle ona döndün. Ona bir öpücük gönderdiğinde havada kapıp kalbine götürdü. Bu sizin hareketinizdi. Konserlerinde de sana öpücük attığında yakalayıp kalbine gömüyordun. Elini omzuna koyduğunda konuşmasına devam etmişti. Oraya üstün körü masaj yapıyordu.

" Evet attım. Buldun mu?"

...

" Heh evet. Onların çıktısı sende varsa getirebilir misin?"

Bts ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin