Seks arkadaşlarına aşık olurlar
( UYARI: Aşağıda sizi rahatsız edecek durumlar veya kelimleler olabilir. Eğer bu konuda hassassanız lütfen bu bölümü atlayın. Okumak zorunda değilsiniz.)
🐹Kim Seokjin
Birbirinize karşı takındığınız nazik tavırları seks esnasında bile gösteriyordunuz. Sana her zaman iyi olup olmadığını soruyor, istersen yavaşlayabileceğini söylüyordu. İşiniz bittiğinde ise, o duşunu alırken senin ona yemek yapmana ve ardından sanki 20 dakika önce çılgınlar gibi birbirinizin olmamışsınız gibi oturup yemek yiyerek sohbet etmenize hayrandı. Bu sebeple neredeyse her hafta seni çağırıyordu. Tuhaf olacağını bilmese her gün seni çağıracaktı.
Yemeğiniz bitince sana, seni evine bırakmayı teklif ediyordu. Sende inceliğini kabul ediyordun.
" Sadece yatağıma değil, kalbime de girmeyi başardın."
~
🐱Min Yoongi
Başlarda o sadece yaptığı işe önem veriyordu. Ama senin başından beri ona karşı takındığın nazik tavırların, onda bazı değişikliklere neden olmuştu. Eve geldiğinde verdiğin sıcak selamın.
" Merhabaa. Nasılsın?"
Evden çıkarken ona hitap şeklin.
" Görüşürüz Yoongi-ya."
Hatta seks sırasında bile kurduğun cümlelerdeki naziklik.
" Ah- İyi misin? Gelmek üzereysen hızlanabilirsin."
O da zamanla sana karşı yumuşamıştı. Artık sen ona sormadan o sana nasıl olduğunu soruyordu. Veya önceden sadece ağzını resmen sikerken ve seni ağzındaki menilerle gözyaşları içinde bırakırken şimdi, onu emmeden önce eğer fazla kaçarsa bacağına dokunmanı söylüyordu. Bacağına temas ettiğin an kendini ağzından çıkarıyordu. Ne kadar yakın olursa olsun. Senin daha önemli olduğunu söylüyordu. Aslında seni en çok şaşırtan kısım son zamanlarda sana after care* yapmasıydı. Başlarda bunu yapmıyordu. İşiniz bitince sende onun için bitmiş oluyordun. Ama son zamanlarda seksten ve aldığı zevkten çok sana değer veriyor gibi hissediyordun. Bugün ilk kez sana gelmişti.
" Bugün yapmayacağız. Seninle konuşmamız lazım."
~
🦄Jung Hoseok
Ahh, Hoseok kesinlikle sana karşı hep çok nazik olurdu. Bu yüzden onun sana aşık olduğunu anlaman biraz zorlaşırdı ama tabi ki hareketlerinde farklılıklar sezmiştin. Eğer gerçekten gözü döndüyse sertleşebilir ama gene de seni ihmal etmezdi. İlk fark ettiğin değişim evine girdiğinde ya da o senin evine geldiğinde hemen başlamıyordu.
" Senin sadece vücudunu tanıyorum... Seni de tanımak istiyorum."
Böylelikle önce birer kahve içiyor sonra sevişmeye başlıyordunuz. Bir keresinde birlikte duş almıştınız. Ama...son seksinizde ağzından kaçırdığı kelimeyle aslında kendini ele vermişti.
" Aah! Seni seviyorum!"
~
🐨Kim Namjoon
Namjoon genellikle dominant* olan taraftı. Ama bir gün kontrolü eline aldığında...işte o gün her şey başlamıştı. Sana karşı fidelenen hisleri o gün toprağa verilmişti. Gene her zamanki gibi zevkin doruklarını yaşıyorken onu omuzlarından tutup altına almıştın. Dudaklarını ısırıp onu sürmeye başladığın an senden bir hayli etkilenmişti. Sonraki sekslerinizde onun yüzünün üstüne oturmanla, sana tokat attıktan sonra ona geri tokat atmanla ve seni sikerken parmağını içine yollamanla çıldırmış ve sana daha çok kapılmıştı. Ah ve o muhtaç hallerin. Senin evine geldiğinde resmen seni sikmesi için yalvarıyordun. Konuşmak için gelmişti oysaki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts Reactions
Fanfiction"Sözcükler yoktu, sadece dudaklar vardı." BTS hayatımızda olsaydı yaşanan olaylara nasıl tepki verirdi? Onlarla hayatımız nasıl olurdu? Cevaplar burada.