Başlama Tarihiniz:
İyi okumalar <3
🌹🌹
2 Eylül 2022.
"Fatih bana aşık!"
İçkiden kafayı bulmuş arkadaşımın söylediklerini sadece kafamı saklamıştım.
Ben Açelya Alaz, bu sene Eylül'de 20 yaşına gireceğim. Annemin deyimiyle 26 yaşında eşşek kadar bir abim var. Kuzey Alaz. Lise bitimine kadar Ankara'da annem ve babamla yaşıyordu üniversiteye geçince ona İstanbul'da bir ev tutmuştuk ve orada yaşamaya başlamıştı. 1 yıl önce, İstanbul Teknik Üniversitesi'ni kazanınca bende onunla birlikte İstanbul'da yaşamaya başlamıştım.
Zor olmuştu ama alışmıştım, abim olmasaydı bu daha da zor olurdu.
Şimdi ise üniversiteden bir arkadaşımızın partisinde eğlenmeye çalışıyorduk. Ta ki canım arkadaşım Eflan ayyaş gibi içip sarhoş oluncaya kadar.
Deli danalar gibi dans eden arkadaşımı kolundan tutup yerine oturtmaya çalışırken, "Fatih'i aradım seni almaya geliyor, otur artık şuraya."
Fatih'in ismini duyunca yüzünde büyük bir gülümseme oluşurken ısrarlarımı sonunda umursayıp yerine oturdu. "Toplantısı bitmiş mi?" dedi masum ve bayık bir biçimde bana bakarken.
Kafamı olumlu anlamda salladım. Telefonuma gelen bildirimle bir elimle Eflan'ı tutarken diğer elimle telefonumu avucuma aldım.
Mesaj abimin yakın arkadaşı aynı zamanda 1 aydır şoförüm olan Doruk abi'dendi.
1 yeni mesajınız var...
Doruk Abi: Bir sorun mu var?
Doruk Alim, 24 yaşında kumral saçları olan beyaz tenli bir adamdı. Yakışıklılığı mankenler gibiydi. Neden şoförlük yapıyordu bilmiyordum.
Gözlerimi etrafta dolaştırdığımda, onun bar tezgahının oradaki taburelerinin birinde elindeki içkisini yudumlarken bizi izlediğini görmüştüm.
Sevgilisiyle buluşması gerekmiyor muydu?
Gözlerimi ondan çektiğim esnada bize doğru yaklaşan Fatih'in bedenini görünce rahat bir nefes verdim.
Fatih bizden 3 yaş büyüktü ve sağlık okuyordu, Eflan ile 2 yıldır birliktelerdi ve aynı evde yaşıyorlardı.
Fatih yanımdaki uyuklayan Eflan'ı kucağına alırken bana dönüp gülümsedi.
"Toplantı yüzünden bu kadar içti değil mi?" kafamı olumlu anlamda salladığımda Eflan'a bakıl hafifçe gülümsedi. "Deli kız." ardından bana döndü "Teşekkür ederim ve iyi geceler Açelya."
"Ne demek, iyi geceler. Dikkatli git."
Bana kafasını sallayıp yanımdan uzaklaştıklarında, çantamı elime alıp Doruk abiye doğru yürümeye başladım.
Kalabalık yüzünden zorlukla yanına ulaştığımda, kendimi yanındaki boş tabureye atmıştım.
Gözleri bana döndü. "Arkadaşın gitti mi?" sesinin boğuk çıkması kaşlarımı çatmama neden olurken kafamı salladım.
"Evet, şimdi gitti."
Kafasını aşağı yukarı salladı. Elindeki bardağı ileri doğru iterken gözlerini gözlerime çevirdi. "Biraz içsem sorun olmaz değil mi?"
Sorusu ile kaşlarım daha da çatıldı. "Neden bu kadar içtin? İçemezsin ki sen."
Kafasını arkaya doğru yatırdı. Adem elması gözle görülür bir biçimde gözlerimin önünde durunca hafifçe yutkundum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞOFÖR-yarı texting. +18
Teen Fiction+18 Açelya: Eflan acil bak! Açelya: *fotoğraf (Açıldı) Açelya: Buluşmada bunu giyeceğim nasıl? Doruk: O dallamayla buluşmaya gecelik giyip mi gideceksin? (Görüldü) Açelya: Doruk abi? Doruk: Efendim, Açelya. Doruk: Sen böyle bana her kızdığında...