Moralim bozuktura bana dokanman
Oy verip yorum yapmayı unutmayın çok öptüm
Moralimi bir tek bu düzeltebilir
42.4 bin ✨
🌹🌹🌹
Doruk gittikten sonra abimle mutfağa kahvaltı hazırlamak için girmiştik. Bana bir şey yaptırmamış ve her şeyi kendi yapmıştı. Sandalyede otururken onu süzdüm.
Abim yakışlıydı. Fazla kaslı denilecek bir vücudu yoktu ama fiziği gayet iyiydi. Bir ara kas yapmak için spora başladığını asla unutmam.
Beyaz tenine inat siyah saçları vardı. Düzgün bir burnu vardı. Dudakları gereğinden fazla kalındı. Kahve gözleriyle uyumlu kahverengi kaşları vardı.
Kaşı yüzünden saçını boyatmayı düşünmüştü ama annem buna izin vermemişti.
Abim tam bir ana kuzusuydu. Hani annesi ne isterse onu yapan tipler vardır ya, abim o tiplerdendi.
Açelya güzel bir kızdı. Kumral saçlarına uyumlu ela gözleri vardı. Güzel bir burnu vardı. Kirpikleri ok gibiydi, fiziğini kendi beğenmiyordu ama üniversitede bir çok kız onun fiziğini kıskanıyordu.
"Abi, manita işleri nasıl gidiyor?"
Sorum ile alaylı bir gülüş koptu dudaklarının arasından.
"Ölene kadar bekar kalacağım."
Dudaklarımı büzerken gözlerimi kıstım. "Abi ben korkuyorum bir gün belalı bir müvekkiline aşık olacaksın diye."
"Sen çok dizi izliyorsun, Açelya." diyince omuzlarım düştü.
Elindeki işi bitirip karşıma oturunca hızla çatalı elime alıp bie tane pişiyi ağzıma atıp çiğnerken söylediği şeyle duraksadım.
"Çağatay döndü mü?"
Lokmamı zorlukla çiğnerken kafamı olumlu anlamda salladım. Çayımı içmeye başlarken o tekrar konuştu.
"Doruk söyledi."
İçtiğim çay boğazımda kalırken abim yerinden kalkıp bardağını elimden alıp sırtıma vurmaya başladı.
Öksürüklerim zar zor durunca, abim bana peçete uzatıp yerine oturdu.
"Abiciğim, boğul diye söylemedin sana." demişti otururken.
Peçeteyle yüzümdeki çayı silerken, o konuşmaya devam etti.
"Dün kapının önünde bir dallama gördüm diyince şaşırdım. Eşgalini tarif edince Çağatay olduğunu anladım."
Kaşlarım çatıldı.
Beni abime mi şikayet etmişti?
"Ben bebek miyim abi? Gelip beni sana şikayet etmiş."
"Senin için endişeleniyor, abim." duraksadı ve gülümsedi. "Sonuçta o da senin bir abin."
Abi ben abilerimle öpüşmüyorum.
Sessiz kaldığımda o kahvaltısını etmeye başlamıştı. "Kahvaltıdan sonra çıkmam lazım. Senin bugün dersin var mı?"
"Öğleden sonra." dedim ağzıma salatalık atarken.
"Dersler nasıl gidiyor?"
"İyi."
"İkimizinde boş zamanında bir iki günlüğüne kaçamak yapalım diyorum, ne dersin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞOFÖR-yarı texting. +18
Dla nastolatków+18 Açelya: Eflan acil bak! Açelya: *fotoğraf (Açıldı) Açelya: Buluşmada bunu giyeceğim nasıl? Doruk: O dallamayla buluşmaya gecelik giyip mi gideceksin? (Görüldü) Açelya: Doruk abi? Doruk: Efendim, Açelya. Doruk: Sen böyle bana her kızdığında...