226 bin ✨
Dün yanlışıkla bölüm atıp buna geç aymam ve sizin azıcık spoi yemeniz şoku xkddöüdösüxöüdlüdşdği
okuyanlar şş aramızda. <3
Çalma listenizi dinlemeyi unutmayın, profilimde.
Sadece bir kitap olduğunu unutmayalım ve ona göre yorum yapalım lütfen. Karakterlere küfür etmeye gerek yok.
Oy verip yorum yapmayı unutmayın. Öptüm çok. <3
🌹🌹🌹
"Orda çok insan olur."
"Benim yanımdayken rahat olacaksın, güzellik."
Ona göz devirdim.
Benim büyük ısrarlarım sonucunda nihayet Doruk bey kabul etmiş, biraz yiyecek hazırlayıp pikniğe doğru yol almıştık.
Şuan ise nereye gideceğimiz karar veremiyorduk. Benim beğendiğim yeri o beğenmiyor onun beğendiğini yeri ben beğenmiyordum.
"Biz niye bu kadar zıttız?" diye sorduğumda gülümseyerek bana göz kırptı. "Zıt kutuplar birbirine çeker."
"Hadi artık bir yerde duralım." dedim sıkıntıyla.
O yola odaklanırken bir eliyle çenesini sıvazladı. "Acaba benim eve mi geçsek?" sorusuyla kaşlarım çatıldı, gözleri bana döndü. "Rahat rahat yeriz diye tercih sunuyorum. Neden sana uygunsuz bir teklif etmişim gibi bakıyorsun?"
"Uygunsuz bir teklif gibi söyleyince uygunsuz bir teklif gibi anlarım, Doruk."
Kaşlarını çattı. "Şöyle garip garip cümleler kurma, beynimi yakıyorsun." duraksadı ve devam etti. "Karar verildi, bana geçiyoruz." diyince sessiz kaldım.
Yani, en rahat yer ora gibi duruyor.
Araba, güzel görünümlü bir evin önünde durunca dilimi dudaklarımın üzerinde gezdirdim. "Annen evde değildir, umarım."
Üst dudağı yukarı kıvrılırken kafasını geriye yasladı ve bana kısık gözleriyle baktı. "Teyzemin yanına gitti, şehir dışında." rahatlamış gibi nefes verdim. "Niye bu kadar rahatladın?"
Alaylı çıkan sesiyle gözlerimi ona çevirdim. "Çok komik ya! Eğlen sen benimle. Abimle aranı ne yaptın sen, onu söyle?" kaşları çatıldı.
Bu sefer eğlenme sırası bendeydi.
"En son seni gay sanıyordu değil mi?" alayla kurduğum cümleyle çenesi kasıldı. "Bir komiklikler bir komiklikler! Komiklikler uçuşuyor etrafta."
Garip cümlesinden sonra arabadan inince arkasından kahkaha atıp, arabadan indim.
O bagajdan piknik sepetini çıkartırken bende üzerimdeki kapşona sarılıyordum. "Neden bu kadar soğuk?"
Bagajı kapatıp kapıları kilitledikten sonra piknik sepetini eline alıp bana baktı. "Kuzey'lerden geliyor bu soğuk."
Ona alayla bakarken gözlerimi kıstım. "Sen abimden baya korkuyorsun?"
Kaşları çatıldı. "Saçmalama."
"Korkuyorsun."
"Ne alaka, Açelya?"
"Korkuyorsun."
"Öperim, sus."
Sustum.
O evine doğru yürümeye başlayınca, zort olan bende pıtı pıtı peşinden yürümeye başladım. Evin kapısının önüne geldiğimizde duraksadı ve bana döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞOFÖR-yarı texting. +18
Teen Fiction+18 Açelya: Eflan acil bak! Açelya: *fotoğraf (Açıldı) Açelya: Buluşmada bunu giyeceğim nasıl? Doruk: O dallamayla buluşmaya gecelik giyip mi gideceksin? (Görüldü) Açelya: Doruk abi? Doruk: Efendim, Açelya. Doruk: Sen böyle bana her kızdığında...