236 bin✨
Bölüm günleri: Pazartesi-Çarşamba-Cumartesi
Gösterilen ilgiye göre değişebilir <3
Şoför için hazırladığım çalma listesini hesabımdaki linle tıklayarak dinleyebilirsiniz. <3
Satır arası yorumlarını okumak isteriim
Bölüm sonuna bırakırım soruları cevaplamayı unutmayıın<3
Oy verip yorum yapmayı unutmayın <3
🌹🌹🌹
Karşımda manzara beni sinirlendirmeye yeterken, Doruk'un bakışları üzerime çevrildi. Kadından uzaklaşıp gözlerime baktı, daha sonra gözlerini o kadına çevirdi.
"Habersiz gelmeye yeminli misin?" sorusu kadını güldürdü.
"Seviyorum, biliyorsun." ardından onu geride bırakıp içeriye girdi. Topuklularını çıkarıp gelişi güzel bir yere bırakırken beni görünce duraksadı.
"Özür dilerim, yalnızsın sanıyordum." dedi yerinde dikleşip bana mahcubiyetle bakarken. Doruk kapının gerisindeki bavulu içeri alırken bana baktı.
Saçları sarıydı, güzel bir tonu vardı. Burnu kardeşinkine benziyordu ve gözleri kahveydi. Kız, güzeldi.
"Rahat olun, görümcen." diyince gözlerim şaşkınlıkla açılırken, yutkundum.
Ablasının gözleri ona çevrildi. "Yengemsu?" dedi gözleri bana dönerken meraklı çıkan sesiyle.
Şaşkınlıkla ona bakmaya devam ettiğimde kafasını iki yana sallayarak gülümsedi. "Tatlı bir kız." dedi beni süzerken. Ardından bana yaklaştı. "Dilay ben güzel kız."
Elini uzatmasıyla onu bekletmeden uzattığı elini sıktım. "Açelya." dedim gülümserken.
O da gülümsedi ve Doruk'a döndü. "Gözlerine ne oldu senin?" dedi elimizi ayırıp kardeşine yaklaşırken.
Doruk kendini geri çekerken konuştu. "Yeni şeyler deniyorum." dedi alayla. Dilay ona sevimlice dudaklarını büzdü. "Bak sen!"
Boğazımı temizlediğimde dikkatlerini üzerime çekmiştim. "Gitsem iyi olur." dediğimde, Doruk bana alayla baktı. "Korkma bebeğim, Dilay seni yemez." bana yaklaştı ve kulağıma eğildi. "Seni sadece ben yiyebilirim." dedi gözlerime son kez bakıp kolunu omzuma atarken.
Yaptığı bu hareketle utanmıştım. Ondan uzaklaşmaya çalışırken, Dilay konuştu. "Kal kal. Ben zaten baya yorgunum, direkt uyuyacağım." ardından bizi süzdü. "Sadece fazla ses yapmayın yeter." diyip gülerek göz kırptı.
Yaptığı imayı anladığımda, gözlerim kocaman olurken Doruk'un kolunu omzumdan çekip yüzüne baktım.
"Abla kardeş baya arsızsınız." dediğimde güldü. "Genetik herhalde."
"Doruk! Bavulumu yukarı çıkarır mısın?"
Dilay'ın sesiyle gözlerine benden çekip gülerken, "Tabii, Elizabeth!" gözlerini bana çevirdi ve bana yaklaştı. Sol gözündeki karalılık gözümün önünde durunca kendimi gülmemek için zor tutmuştum.
"Bekle beni burda," işaret parmağıyla burnuma vurunca tikin kendini belli ederken onu geri itekledim. "Yapma şunu!" güldü. "Lan senin burnundan tikin mi var?" kafasını eğip buruşan yüzüme gülümseyerek bakmaya başladı.
"Ne tatlı lan." diye mırıldandı yüzüme bakarken.
"Doruk!"
Dilay'ın sesiyle, dudaklarını yanağıma bastırıp benden uzaklaştı ve bavulu kucağına aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞOFÖR-yarı texting. +18
Jugendliteratur+18 Açelya: Eflan acil bak! Açelya: *fotoğraf (Açıldı) Açelya: Buluşmada bunu giyeceğim nasıl? Doruk: O dallamayla buluşmaya gecelik giyip mi gideceksin? (Görüldü) Açelya: Doruk abi? Doruk: Efendim, Açelya. Doruk: Sen böyle bana her kızdığında...