Satır arası yorumlaar<3
🌹🌹🌹
Karnımın ağrısıyla yatakta rahatsızca kıpırdandım. Karnım sancılı sancılı ağrımaya başlamıştı. Vajinamda hissettiğim ıslaklıkla hızla gözlerimi açıp yataktan kalktım ve banyoya koştum.
Regl olmuştum.
Kıyafetlerimi karnımın ağrısı yüzünden zorlukla değiştirmiş ve odadan çıkmıştım.
Saat daha 8'di.
Abimin odasının önüne geldiğimde, kapısını aralık görünce içeriye girdim. Odasındaki banyodan su sesleri gelince duş aldığını anlamıştım.
Odasından çıkıp aşağı ineceğim esnada telefonuma gelen bildirim sesini duyunca duraksayıp odama girdim ve telefonu elime aldım.
Tanımadığım bir numaradan mesaj gelmişti.
0537****: Çağatay ben numaramı kaydet :)
Çağatay'dan gelen mesajla kaşlarım çatılırken göz devirip telefonun tuşunu kapatıp odamdan çıktım.
Merdivenlerden aşağı inerken kapının çalmasıyla bıkkınlıkla nefes verirken yavaş yavaş kapıya doğru yürüdüm ve delikten baktım.
Gördüğüm yüzle kaşlarım çatılırken kapıyı açtım.
Doruk, kapıyı açmamla etraftaki gözlerini bana çevirmişti. Göz ucuyla onu süzdüğümde, siyah eşofman altı ve mavi bir tişört giydiğini görmüştüm. Hep rahattı.
Gözlerimi üzerinden çektiğimde o bana dümdüz bakarken konuştu.
"Beğendiysen, artık beni içeri alır mısın?" diyince kaşlarım çatıldı.
"Sabah sabah burda ne işin var?" dediğimde bıkkınlıkla solurken bana doğru bir adım attı.
"Senin için geldiğimi duymak istersin sen şimdi?"
Üst dudağı yukarı kıvrılırken alayla kurduğu cümleyle kaşlarım daha da çatılmıştı.
"Ne alaka?"
Güldü. "Çok alaka." diyip eliyle beni hafifçe geri itekledi. "Hala içeri girmek istiyorum."
Ona göz devirip önünden çekildim. Yanından ayrılırken "Terlik giy, Doruk abi." demiştim.
Mutfağa gidip kendime su koyarken o terliklerini sürüye sürüye yanıma gelmişti.
Bu sahne bana tanıdık gelince gözlerimi ondan kaçırdım.
Neden?
"Terlik takıntın mı var kızım senin?"
"Evet, terliksiz eve giremezsin."
Gülüşü kulaklarıma doldu ama yüzüne bakmadım. "Biliyorum, eve ilk geldiğim zaman terlik giymeden eve girdiğimde suratıma terlik yedikten sonra bir daha öyle bir hata yapmam."
Söyledikleri beni güldürürken, ona kızgın olduğum aklıma gelince yüzümü düzeltip boğazımı temizledim ve ona baktım.
"Bir daha bana abimi sormak için mesaj atma, Doruk abi."
Yüzüne baktığımda bana hala aynı alaylı ifadesiyle baktığını görünce kaşlarımı çattım.
"Ciddiyim, bıktım artık. Sürekli bana abimi sorup durmandan."
"Duruma göre." dedi gözlerini benden çekip sırtını duvara yaslarken.
"Abimin telefonu var, ona yaz." dedim bardaktaki son yudumu içip masaya koyarken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞOFÖR-yarı texting. +18
Teen Fiction+18 Açelya: Eflan acil bak! Açelya: *fotoğraf (Açıldı) Açelya: Buluşmada bunu giyeceğim nasıl? Doruk: O dallamayla buluşmaya gecelik giyip mi gideceksin? (Görüldü) Açelya: Doruk abi? Doruk: Efendim, Açelya. Doruk: Sen böyle bana her kızdığında...