0.12

24.5K 1.1K 344
                                    

119 bin✨

Şoför için hazırladığım çalma listesini dinlemeyi unutmayıın<3

Oy verip yorum yapmayı unutmayıınn<3

🌹🌹🌹

"Ne saçmalıyorsun ya? Çık odamdan." dedim sinirle ona bakarken.

O dediğimi aldırmadan yatağıma yayıldı. Bildiğiniz yayıldı ayı gibi.

"Rahatmış lan." diye mırıldandı kendi kendine.

"Çıkar mısın odamdan Doruk abi?"

Gözleri bana döndü. "Artık bana abi deme." dedi gözleri yüzümde dolaşırken.

"Neden? Dememi istiyordun, fikrini ne değiştirdi?"

"Sen, fikrimi sen değiştirdin." dedi gözlerime bakarken.

Ben yutkunurken o ayağa kalktı ve gözlerimi etrafta dolaştırmaya başladı.

Kitaplığımın oradaki renkli ışıkları görünce üst dudağı yukarı kıvrıldı.

"Işıklar... iyiymiş." dedi bana göz kırparken.

Doruk....

Kastetdiği şey kaşlarımı çatmama neden oldu.

"Odamdan çık artık." dediğimdd gözleri bana döndü.

Üst dudağı yukarı kıvrıldı. "Kızardın mı sen?"

"Hayır, odamdan çık."

"İlk defa kızardığını görüyorum." dedi inatla.

"Sıcak ya ondan kızarmışımdır, duş almam lazım."

Bana doğru bir adım attı. "Evet, sıcak... ortam." bir adım daha. "Senin yanımda olduğun her ortam sıcak bana." diye mırıldandı gözleri boynumda gezinirken.

Bir adım daha atıp dibimde bitmesiyle terlemeye başlamışım. "Duş almam lazım, beni rahat bırakır mısın artık?" dedim kinayeli bir sesle.

Gözleri hala boynumdayken, "Bende terliyorum," gözlerime baktı. "Biliyor musun?"

Yutkunmalarımın ardı arkası kesilmezken, zorlukla konuştum. "Evine gidip duş almalısın o zaman." dedim.

Dilini dudaklarının üzerinde gezdirirken bakışları dudaklarıma düştü. "Seninle de alabilirdim aslında..."

Kaşlarım çatıldı, alayla güldü. "Şaka ya şaka, gül diye." dedi hemen.

Kaşlarım gevşerken, "Hadi odamdan çık artık." dedim.

Eli boynuma gidince bedenim kasıldı. Boynumdan enseme doğru yol alan eli bedenimde yangın etkisi bırakıyordu.

"Kokun konusunda çok hassasım." diyip beni göğsüne çekti.

Burnu saç diplerimde gezinmeye başlayınca gözlerimi kapatmamak için kendimi zor tuttum.

"Gül kokulu, beni kendine bağlama. Buna izin verme." dedi..
Hafifçe geri çekilip gözlerine baktım. "Neden bana yenilmekten bu kadar korkuyorsun?"

İç çekti ve beni göğsüne çekti yeniden.

"Babama benzemekten korkuyorum."

Bir şey söyleyeceğim esnada geri çekilince kafamı kaldırıp yüzüne baktım.

"Gitmem gerek." dedi yüzüme bakarken.

Ellerini bedenimden çekince kaşlarım çatıldı. "Kaçıyorsun." diye mırıldandım.

ŞOFÖR-yarı texting. +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin