249 bin✨
Bölüm günleri: Pazartesi-Çarşamba-Cumartesi
Şoför için hazırladığım çalma listesini hesabımdaki linle tıklayarak dinleyebilirsiniz. <3
Satır arası yorumlarını okumak isteriim
Bölüm sonuna bırakırım soruları cevaplamayı unutmayıın<3
Oy verip yorum yapmayı unutmayın <3
İyi okumalaar <3
🌸🌸🌸
Doruk'tan...
"Anasının kınalı kuzusu."
Annemin sesi kulaklarıma dolunca yüzümde büyük bir gülümseme oluştu.
"Annem, ne zaman dönüyorsun?"
"Yarın kendimi İstanbul'a atacağım. Bu manyak teyzen beni evermeye kafayı takmış."
"Ne?" diye sordum gülerek.
"Yalan." arkadan gelen teyzemin sesiyle kahkaha attım.
"Yalanmış, sus sen zilli." duraksadı ve devam etti. "Sen ne yapıyorsun, güzel çocuğum?"
Kafamı koltuğa doğru yaslarken konuştum. "Bil bakalım, bugün kim geldi kapıma?"
"Kim?" diye sordu merakla. "Dilay."
"Gezip tozmaktan zaman bulup, evin yolunu bulmuş mu o?" diye konuştu kızgın bir sesle.
"Gevşek kızını ben anlamıyorum, bana bir şey sorma."
"Aman aman! Babası kılıklılar." diyince, gözlerimi kapattığı dilimi dudaklarımda gezdirdim.
"Her neyse yavrum, karnını doyurabiliyor musun sen orda anlat bakayım?" diye sorunca, yüzümde alaylı bir gülümseme oluşurken gözlerimi açtım.
"Çağrı'nın lokantasından sipariş veriyorum." dediğimde, kınayan cıkcıklaması kulaklarıma doldu. "Çağrı evladım olmasa aç kalacaktın yani?"
"Neyse ki artık, Dilay var." dedim rahatlıkla geriye yaslanırken.
"O kendini zor doyuruyordur. Turşusunu kuracağız yakında hanımefendinin."
"Anne! 2 aydır birbirimizi görmeyeli benim yemek yaptığımı unutmuş olmalısın. Ayrıca ben evlenmeyeceğim."
Dilay'ın kendini yanımdaki boşluğa bırakırken kurduğu cümleyle alayla gülüp telefonu hapörlere verdim ve ortamıza bıraktım.
"Sussun o gezgüç. Gelince kulaklarını çekeceğim. Eve bağlayacağım onu."
"Anne ben hayvan mıyım?" diye sordu hoşnutsuz bir sesle Dilay.
"Hayvanlar bile annesinin dibinden ayrılmıyor, evladım." dedi annem.
Dilay sessiz kalınca, konuştum. "Anladık biz seni, Gözde Sultan, yarın bekliyoruz seni ona göre çabuk gel."
"Geleceğim, aç kalıp ölmeyin sakın. Çağrı'dan bir şeyler sipariş edin yine."
Onaylar mırıltılar çıkardım. Veda kısmından sonra telefonu kapatınca uzandığı yerde iyice yayıldım.
"İstiyor ki, dizinin dibinden ayrılmayalım." dedi Dilay.
"Her anne bunu ister." dedim gözlerimi yumarken.
Biraz sessizlikten sonra o konuştu. "Başın hala ağrıyor mu?"
"Hayır, ağrım yok."
"Doktora gitmeliyiz." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞOFÖR-yarı texting. +18
Teen Fiction+18 Açelya: Eflan acil bak! Açelya: *fotoğraf (Açıldı) Açelya: Buluşmada bunu giyeceğim nasıl? Doruk: O dallamayla buluşmaya gecelik giyip mi gideceksin? (Görüldü) Açelya: Doruk abi? Doruk: Efendim, Açelya. Doruk: Sen böyle bana her kızdığında...