|10| Belki Pişmanlık

581 35 22
                                    

İnsan bazen öyle bir özler ki özlenen bile utanır halinden...

*

"Ah Tae başııım, noldu bana böyle?" güne bu sözlerle başlamıştı Jimin. Tae ona oldukça sinirliydi ve aklı dün gece Jungkook'un söylediklerinde takılı kalmıştı. Belki de gerçekten sadece Jungkook suçsuz değildir.

"sana da günaydın"dedi Tae sinirli bir bakış atıp

"noldu ya yine ne yaptım? Hey bakma bana öyle. Söylesene noldu."

"bilmem Jimin sen daha iyi bilirsin noldu dün gece" hala sinirliydi Tae.

"bilmece gibi konuşmayı keser misin?"

"Dün gece o adamla nasıl birbirinizi yediğinizi mi anlatıyım! Sahneye çıkıp nasıl şarkı söylediğinizi mi anlatıyım? Hm hangisinden başlayım Bay Park?"

Jimin duyduğu şeylerle yattığı yerden kalkmıştı. "Ne adamı Tae hangi adamla yiyiştim?"

"Jungkook. Dün bayağı samimiydiniz. Bir kere buldum bir daha bırakmam diyordun. Bi lavaboya gittiniz sonra bir de gelişiniz oldu. Neydi tüm bu olanlar Jimin?"

"Ne nasıl Tae b-ben bilmiyorum aslında offf boşversene gitmem gerek görüşürüz"

Diyerek kendini lavaboya atmıştı Jimin aynanın karşısına geçip kendini sorgulamaya, dün geceyi hatırlamaya çalıştı ve kahretsin hatırladı da resmen Jungkook'la öpüşmüştü.

Bunu yapmıştı. Pişman mıydı asla! Asla pişman değildi. Hatta içinden iyiki de olmuş bile dedi Jimin. Ama sanırım bu konuyu ilk önce Jungkook'la konuşması lazımdı.

Çünkü ne tepki vereceğini bilmiyordu. Kim başlattı öpüşmeyi onu da hatırlamıyordu. Her şey için daha da geç olmadan Jungkook'un evinde buldu kendini. Ve zili çaldı. Kapıyı hizmetli açmıştı.

"Bay Jeon nerde?"

"odasındalar efendim"
Bu cümleyi duyar duymaz odasına doğru gitmiştim. Kapıyı tıklattım ama içeriden ses gelmiyordu

Jimin bir anda ne olduğunu anlayamadan odanın içinde kendini sırt duvara dayalı bir şekilde bulur.

"Günaydın sevgilim"

"sevgilim mi? Jungkook bak bende bu konuyu konuşmak için geldim"

"Ne konusunu? Dün gece hiç konuşmamıştık böyle şeyler"

"saçmalamayı bırak, sen gayet benim neyden bahsettiğimin farkındasın"

"jimin dün gece birbirimize aşk ilanı ettik, el ele göz göze sahnede şarkı söyledik hem barıştık da. Saçmalayan ben değil sensin aslında"

"jungkook bak dün ben sarhoştum yani kötü bi şey yaptıysam özür dilerim"

"hayır hayır jimin sen hiç bir şey yapmadın. Dün söyledim yine söylüyorum" elini Jimin'in kalbine koyarak
Ben hep burdayım jimin

"Ayrıca biz birbirimize söz verdik unuttun mu? Bir daha asla bırakmıyacağız birbirimizi. Bunu unutma olur mu? "

"peki jungkook dün tam olarak ne oldu ben galiba tam hatırlamıyorum da"

Jimin yine kıpkırmızı olmuştu. Jungkook karşısında böyle sevimli bir şey dururken daha da dayanamadı ve karşısındaki dolgun dudaklara yapıştı bir anda. İkiside gözlerini kapatarak bir yandan öpüşürken bir yandan da memnun kalmışçasına mırıltılar çıkarıyorlardı. Jimin 'in elleri Jungkook' un boynunda, Jungkook'un elleri ise Jimin'in belindeydi.

Thanks For Everything | Jikook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin