Kaderimizdir belki de bu, hiçbir zaman kavuşamamak...
*
Pencereden sızan güneşin ilk ışıklarıyla gözlerini ovalayarak uyanmıştı Jungkook, yan tarafına döndüğünde ise görmeye alışık olduğu güzeller güzeli biricik sevgilisini görmüştü. Bazen gerçekten aklı almıyordu. Sevgilisi nasıl hem bu kadar güzel, hem bu kadar yakışıklı olabiliyordu?...
Eğilip Jimin'in yüzüne minik minik öpücükler kondurmaya başlamıştı.
Tabii ki sevgilisini de uyandırmayı başarmıştı."Günaydın"
"Sana da günaydın sevgilim"
"Hey neden öyle bakıyorsun?""Nasıl?"
"Sanki yıllardır görmemişsin de şimdi özlem gideriyormuşsun gibi"
"Zaten öyle değil mi Jimin, ben sana yıllardır hasret kalmışım"
"Tamam sabah sabah duygusala bağlama şimdi"
"Ben kahvaltı hazırlıyacağım sen de üzerini giyinip gelirsin"
Sevgilisinin burnuna öpücük kondurduktan sonra yataktan kalkarken söylemişti Jungkook.
~
Jimin kahvaltıda telefonuna gelen mesaja baktıktan sonra sinirle konuşmuştu ;"Jungkook, benim başımda olmam gereken bir şirketim varmış, neden daha önce söylemiyorsun ki?"
"Jimin sonuçta yeni iyileşiyorsun gitmemen en iyisi, hem o Taehyung ne güne duruyor, o ilgileniversin"
"Jungkook saçmalama benim şimdi şu an çıkmam gerekiyor, şu programa bak bir sürü toplantım bile var"
"Jimin biliyorum hatta toplantının birisi benimle"
"Ne, ne demek bu nasıl"
"Biz bir iş üzerine ortalık yapmıştık bi projeye, şimdi de onunla ilgili bir toplantı var"
"Ahh Jungkook neden bunlardan yeni haberim oluyor ki anlamıyorum"
Jimin galiba sinirlenmişti. Çünkü Jungkook'un neden tüm bunlardan bahsetmediğini anlayamıyordu. Aklına gelen kötü düşünceleri ise hemen uzaklaştırmıştı.
"Jimin sakin olur musun? Bunun için bu kadar stres yapmana gerek yok"
Jimin hiç bir şey söylemeden odasına gidip hazırlanmaya başlamıştı bile. Şirketi vardı
- nereden geldiği hakkında en ufak bir fikri bile yoktu -, üstüne bir de sevgilisiyle ortaktı öyle mi? Gerçekten galiba bunlar çok fazla üstüne gelmiş olmalıydı.*
Üzerine çok güzel bir takım giymişti Jimin. Aşağı kata inince Jungkook'un ise dili tutulmuştu. Çok çok çok güzeldi sevdiği adam çok güzeldi..."Toplantıya geç kalma, bekliyorum."
Deyip imalı bir bakış attıktan sonra çıkıp şirkete doğru yol almıştı bile...
~
Şirkette ise herkes sevinçle karşılamıştı Jimin'in gelişini. Jimin ise herkese teşekkür edip kendi odasına geçmişti. Hemen ardından ise Hoseok girmişti.
" Jimin başına gelenleri duydum, çok geçmiş olsun. Beni hatırlıyorsun öyle değil mi?"
Hobi umutla gözlerine bakıyordu Jimin ise beynini zormalaya çalışıyordu ama hatırlayamıyordu. Belli ki arkadaşı olan adamı üzmemek için ise hatırlamış gibi yapmıştı. Çok iyi birisine benziyordu çünkü.
" Evet Hyung tabii ki hatırlıyorum. Benim Hobi Hyung'umsun sen"
"Ayy Jimin çok mutlu oldum gel sarılalım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thanks For Everything | Jikook ✔
FanfictionYanlış anlaşılma yüzünden ayrılan bir çift 3 yıl sonra bir iş için tekrar ortak olurlar Jikook