|9| Umut Yok

544 32 26
                                    

Bitmeyecek, sana olan aşkım asla bitmeyecek ama keşke biraz da sen beni sevsen...

*-*

Asıl partinin olduğu alana gelmiştik ve tabii ki Tae'de yanımıza gelmişti. İstemiyorum artık ya aramıza girmesini. Tamam en yakın arkadaşım ama ben bir kere bulmuşum Jungkook'u bırakır mıyım hiç?

"Neredeydiniz lan! Söyle çabuk" dedi Tae dişlerinin arasından. Çünkü her yerde deli gibi Jimin'i arıyordu.

"Bilmem. Nerdeydik sence Tae" dedi Jimin
"Ahh Tanrım, Jimin sen hala sarhoşsun, bak yaklaşma şu adamın yanına. Pişman olucaksın. Hem ne bu halin?"

Tae Jimin'in şiş dudaklarını görünce sormuştu. Gerçi Jungkook 'un da görünüşü jimin' den farksızdı.

Dağılmış saçlar, şiş dudaklar bu halleri oldukça rahatsız etmişti Tae'nin içini. Resmen arkadaşının sarhoş halinden faydalanmıştı pislik.

"Hayır Tae, yok, pişman olmak falan yok. Ben çok seviyorum Jk'imi tamam mı? Sende sev. Ne güzel işte sende sev"

Jimin ileri geri adım atarak konuşuyordu ve dışarıdan çok komik gözüküyordu. Zaten Jungkook'la kendini tutamayarak gülüyordu Jimin'e.

Bir anda insanlar teker teker sahneye çıkıp karaoke yapmaya başlıyorlardı. Jimin'in hevesle o tarafa baktığını gören Tae :
"Jimin sakın aklından geçirme bile, buna izin vermem. Seni bu halde sahneye falan çıkartmam"
Demişti zaten çok sinirliydi.

Sahnenin bir anda boş kaldığını gören Jungkook "Bence de yapalım Jimin hadi!" diyerek elinden tuttuğu gibi sevdiği adamı - bir oyun için sevdiği- adamı sahneye çıkmışlardı.

Zaten ikilinin sesleri çok uyumluydu. Üniversitede sürekli şarkı yarışmalarına katılır ya da arkadaşları arasında birbirlerine bakarak aşk şarkıları söylerlerdi. Bir anda, 3 yıl sonra tekrar beraber şarkı söyleyecek olmanın heyecanıyla çıkmışlardı sahneye. Jungkook müzikle ilgilenen arkadaki adama bir kaç işaret yaparak bir şarkının karaokesini açtırmıştı. Jimin sarhoş olduğu için etrafında olan hiç bir şeyin farkına varamıyordu. Hatta başı bile dönüyordu. Ne olduğunu anlayamadan müzikle beraber o kelimeler döküldü dudaklarından we don't talk anymore

Ve Jungkook 'da ardından eklemişti: we don't talk anymore like we use to do

Ordaki herkes ikiliye bakıyordu. Çok hoşlarına gitmişti bu performans.
Jimin ve Jungkook ise gözlerini birbirlerinden ayırmadan söylüyorlardı şarkıyı. İster istemez yine ski günlere gitti ikisinin de aklı. Ah ne günlerdi ama...
Bu şarkıyla yarışmaya katılıp okullarını 1. Yapmışlardı.

En çok da Min Yoongi etkilenmişti bu performanstan. Daha geçen günlerde arazide iş konuşurken birbirine sinirli olduğunu zannettiği iki adam karşısında göz göze aşk şarkısı söylüyordu. Fazla garipsemişti bu durumu ama sonra da içinden demekli aşk böyle bir şey demekle yetinmişti içinden.

Tabii ki Tae'nin de aklı eski zamanlara gitmişti. Ne güzel eğleniyordu üçlü ne güzel arkadaşlardı ama...
En sonunda Jimin ve Jungkook sahneden indi. El eleydiler. Sahneden inince Min Yoongi ikilinin yanına gitmişti.
"Hayırlı olsun mu demeliyim Bay Jeon?"
Jungkook gülmüştü. Omzunda uyuklayan minik bedene baktıktan sonra
"Evet Bay Min, anlatırdım ama galiba ne derler bilirsiniz uzun hikaye ..."

Yoongi gülüp geçmişti. Belki de istediği buydu. Çünkü onun da kalbi uzun zamandır Bay Park Jiminn yakın arkadaşı olan Hobi'deydi. Bu yüzden Jungkook'un projesinin yanımda Jimin'in de projesini kabul etmişti ki Jimin daha yakınında bulunsun. Bu sayede Hobi'ye de daha yakın olsun...

Thanks For Everything | Jikook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin