•2

798 105 15
                                    

Karmaşık, Stray Kids'i tanımlayabilecek en iyi sözcüktü Seungmin'e göre. Onlarla daha bir gün bile geçirmemişti fakat birkaç saat içinde tanık olduğu şeyler sarayda yaşayan birine göre aşırıydı. Kimin kimle ilişkisi ne anlaşılamayan bir ortamdı. Herkes herkesle samimiydi ama aynı zamanda birbirlerine sataşmaktan çekinmiyorlardı.

Hepsini aynı anda ilk defa masada oturup akşam yemeğini yerken görmüştü Seungmin. Kimisi bir şey yemeyip öylece boş boş otururken bunun evdeki bir kural olduğu tahmininde bulundu. Fakat tüm üyelerin aynı anda aynı yerde bulunması kaos demekti.

Sürekli bir şeyler havada uçuşuyor ve gürültü eksik olmuyordu. Birbirine dil çıkartanlar, diğerinin fazla yemesine laf atanlar, somurtarak oturanlar, yanındakini azarlayanlar ve tatlı bir şekilde bebekleri ile ilgilenen Bang çifti... Yeni üye gençleri hayretle izlerken bu karışıklığa son veren şey Lena'nın ağlamasıydı. Herkes yaptığı işi bırakıp bir-iki yaşlarındaki miniğe odaklanırken bir bebeğin sesi ilk defa sessizliği sağlamıştı.

Sonrasında karmaşa azalmış ve yemek bitiminde bahçedeki çardakta toplanmışlardı. Fakat bu sefer hepsini bir arada tutmak oldukça zor gibiydi, özellikle Minho'yu.

Kırmızı kanatlara sahip peri çardağa ulaşır ulaşmaz sinirli ifadesiyle Jisung'un kolundan tutup çekiştirmeye başlamıştı. Diğerleri onun bu haline ses seda çıkarmazken Seungmin eve doğru ilerleyen ikiliyi dikkatle izledi. Neden böyle bir şey yaptığına anlam veremezken kısa bir süre sonra da Felix ve adının Hyunjin olduğunu öğrendiği ikilinin gelişiyle gidenler dışında tamdılar.

Sarı saçlı genç eşinin dibine geçerken Hyunjin de kucağında Lena ile oturan ve sakinleşen Jeongin'in yanına yerleşti. Felix iki kişinin eksik olduğunu fark eder etmez ise kendini tutamayarak hemencecik sormuştu.

"Minho ve Jisung nerede?"

"Minho kızgınlıkta olduğundan büyük ihtimalle odalarında sevişiyorlardır. En iyisi onlara karışmayalım, bizimki hala sinirli zaten."

Eşinin verdiği cevabı küçük bir baş işaretiyle onaylarken Seungmin Chan'ın bunu nasıl doğal bir şeymiş gibi anlattığını sorguluyordu. Ancak sarı saçlı gencin konuşmasıyla gözler ona dönmüştü.

"Hadi hikayeni anlatsana!"

Üzerine dönen gözlere karşılık derin bir soluk verip kısa süre içerisinde tanışmış olsa da güvenilir duran ve güvenilir olarak bilinen bu bölgede yaşayan bedenlere kendini anlatmaya karar verdi. Sonuçta canından başka kaybedecek çok da bir şeyi yoktu artık.

"Ben Kim krallığının prensi Seungmin." Dudaklarından dökülen cümle diğerlerini şaşırtırken devam etti. "Tahta geçen ağabeyim beni öldürmek istedi fakat ben kaçtım ve güvenli olduğunu duyduğum bu bölgeye geldim. Sanırım anlatacak çok da bir şeyim yokmuş."

Seungmin sessizleşirken meraklı bedenlerden biri olan sarı saçlı omega hemen atıldı.

"Sarayda büyümüş olmalısın, eminim seni el üstünde tutuyorlardı."

Prens başını sallayarak onları onaylarken Felix cümlelerine devam etti. "Burada biraz zorlanabilirsin çünkü her şeyi kendimiz yapıyoruz ve evde herkesin bir görev dağılımı var. Ama merak etme biz sana zorlandığın konularda yardım ederiz."

Gencin iyi niyetine karşılık gülümseyerek teşekkür etti. Buraya gelirken elbette bu ayrıntıyı da düşünmüştü. Ekoton'daki yeni yaşamına alışırken biraz güçlük çekeceğini hesaba katmıştı ama üstesinden gelebileceği tanısındaydı.

Herkes kendi arasında hemencecik kaynamaya başlarken Seungmin,  geldiğinden beri ona iyi davranan genç ile derin bir sohbete dalmıştı. Daha çok saraydaki yaşantısı ile alakalı sorular alırken bunları kolayca cevaplıyordu. Sonrasında ise konuyu değiştirmeye karar verdi, Felix onun hayatına dair bir şeyler merak ettiği gibi kendisi de Felix'inkini merak ediyordu.

Ecotone // Hyunmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin