Seçimler

11 6 0
                                    

Bilge karanlıkta yok olurken gölün yanına çöküp Shiro'nun gelmesini bekledim. Shiro yeri titreten adımları ile gelince ayağa kalktım. Ben kalkınca yere yatıp binmemi bekledi.

Binmek yerine kafasına sarıldım.

"Shiro çok büyük bir sorumluluk yüklendi boynuma."

"Sen varissin, alışmalısın."

Göz yaşlarını durdurmaya çalışmadım.

"Eğer ölürsem ve tekrar doğarsam bana daha iyi davran."

"Emriniz üstüne."

Dedi alayla. Ben ciddiydim. Duygusal olarak sağlam olmayacağım bir döneme giriyordum. Bu en az zorlanacağım kadar açıktı.

"Kim bana yardım edebilir?"

"En nefret ettiğin kişiye ihtiyaç duyacaksın."

Birde aşık olayım da tam olsun.

Sarılmayı bırakıp her zaman ki yerine tırmandım. İki sert ve kocaman boynuza tutundum.

Tam havalanacakken bir güvercin kucağıma kondu. Bacağında ki bağlanmış notu görünce bağı çözüp notu aldım.

Kar kadar beyaz kağıt mavi bir iple bağlanmıştı. Notun kime ait olduğunu anlamak kolaydı.

İpi çözüp cebime attım. Notu açıp okumaya başladım.

'Krallığıma davetlisiniz, lütfen bugün sarayıma gelin.
                                 ~Su Kralı Aruna'

Not kendiliğinden buhar olup havaya karışınca ellerim boş kaldı. Güvercin kucağımdan havalanıp gözden kayboldu.

"Shiro, yolumuz belli oldu."

Shiro yavaşça havalandı ve yerden uzaklaşıp bulutlara yaklaştık. Su krallığına doğru ilerledik. Doğrusu hayalimde ki gibi mükemmeldi su krallığı. Görkemli, hem sade hemde süslüydü. Cennet dedikleri burası olmalıydı.

Ejderhalar yüzebilir miydi diye bir soru takıldı aklıma aniden. Bunu sonra soracaktım. Sessizce Shiro'nun üstünden inip saraya doğru ilerledim. Yürürken sıkılıp cebimdeki ipi bileklik gibi bileğime sardım. Bu sefer mavi giyinmediğim için üzülür müydi acaba? Yoksa umursamaz bir aşık mıydı..

Ben barıştan sorumluydum, eğer Aruna ve Ares beni istiyorsa bir seçim yapamazdım. İkisinden birine aşık olursam ne olacaktı ya?

Sarayın kapısına yaklaşınca olduğum yere çakıldım. Oraya gidemezdim. Koşarak geri gittiğimde kapıda ki muhafızlar beni izliyordu.

Şuan gitmem gereken kişi Ares'ti. Nedeninden emin değilim ama ona o kadar sinir oluyorum ki. İstemiyordum bir yandan. Ama savaş olmasına göz yumamazdım, bunun için en azından bir tarafı kontrol etmeliydim ki Aruna gibi sert ve sağlam birini kontrol etmek zordu. Şuan en iyi seçeneğim Ares'ti bu yüzden. Gerçi o da çok zeki biri. Kullanmak istediğimi anlar ak atek umudum buna izin vermesi.

Aklıma gelen fikiri Shiro'ya sormaya karar verdim. Ağaçların arasından geçip yanına vardığımda hızlanmam için kuyruğu ile beni tutup başına koydu. Buna gülsemde masum ve tatlı anlar hep kısa sürer.

"Ares'i kontrol etmeliyim değil mi, barış için bunu yapmalıyım?"

"Sana bir tavsiye, kitabını kullan. O bulunmaz bir nimet."

Haklıydı. Ama ne soracaktım? Doğru soruyu bulmak en zor işti.

Çantamı açıp kitabı çıkardım.

The Nothing Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin