Bölüm 15

2.2K 469 135
                                    

Ahu uzun süre olduğu yerde oturdu. Ağlaması geçmişti. Sakinleşip düşünmeye başladı. İnsanların acımasızlık düzeylerini anlayamıyordu. Bu kadar kötü olunca ne elde ediyorlardı? Şimdi Begüm kendini kazanmış mı hissediyordu? Tarkan'ın bu olaylardan sonra ona dönmesini mi bekliyordu? Basitti... Bu basitlik karşısında sessiz kalmayacaktı. Yıkılmamak adına verdiği savaşa ters düşerdi. Tarkan'ı seviyordu ama bu olaylar onları ayırırsa da savaşmaya devam edecekti.

Hava kararmaya yüz tutmuştu. Yerden kalkmadan telefonuna uzanıp Rahşan'ı aradı. O sakin ve uzlaşmacı bir kadındı. Tarkan'ı arasa hiddetlenirdi ve önüne geçemezdi. Kontrolü dışında başka olaylar da olabilirdi. Rahşan cevap verdiğinde derin nefesler alarak sakince olanları anlattı. Beklediği gibi Rahşan tepki vermeden dinledi ve "Ben halledeceğim" diyerek telefonu kapattı. Yaklaşık yarım saat sonra kapı çaldığında Ahu hala sırtı duvara yaslı oturuyordu. Enerjisi tükenmişti. Gücü gelene kadar kalkmadı. Yerden destek alarak zorla doğruldu. Ayaklarını sürüyerek gitti ve kapıyı açtı. Rahşan mahcup ifadeyle ona bakıyordu. Arkasına yanına baktı ama yalnızdı. Kenara çekilip içeri girmesine izin verdi.

Rahşan ağladığı gözlerinden belli olan kadına üzüntü ile bakıp sıkıca sarıldı. Salondaki koltuğa yerleştiler. Rahşan onu rahatlatmak için pek çok cümle kurdu. Nerede nasıl konuşacağını bilirdi Rahşan. Begüm'ü iyi tanıdığı için şaşırmamıştı yaptıklarına. Haksız olmayı kolay başaran bir kadındı. Buna pek çok defa şahit olmuşlardı. Sakin sohbetleri yarım saat sonra çalan kapı ile bölündü. Ahu sorarcasına Rahşan'a baktı.

"Aç görürsün"

Yasemin ve Ayşen gülerek ona bakıyorlardı.

"Tatlım, destek kuvvet gerekiyormuş, bizde geldik. Kadınlar ligini bilir misin?"

Ahu şaşkınca başını iki yana salladı. Yasemin, kadın birleşmesine kadınlar ligi derdi. Gerektiğinde birleşip güçlenirlerdi. Gelenler konuya az çok hakimlerdi. Ahu baştan sona önce kendi yaşadıklarını sonra bugün olanları anlattı. Bir Yasemin deliriyor bir Ayşen deliriyordu.

"Höst! O yelloz benim mekânımı ne zannediyor? Yemin ederim saçlarını tek tek yolarım onun"

"Ayşen sakin ol"

"Ne sakin olacağım be! Pavyon mu işletiyoruz biz? Canım kocam yıllardır canını dişine takarak yaptı orayı"

Yasemin kolundan çekip yerine oturttu. Ayşen hali hazırda ayakta olan sinirlerini daha da tetikliyordu. Buraya Ahu'ya destek olmaya gelmişlerdi. Yolma işlemini diğer ekip yapardı.

Rahşan, Ahu ile konuştuktan sonra olanları Turan'a anlattı. Turan elleriyle saçlarını sıktı. Tarkan bunları duyduktan sonra delirecekti ve Turan bu koca adamı nasıl tutarım diye düşünüyordu.

"Rahşan, bebeğim ben abine nasıl anlatacağım?"

"Şimdi ben anlatırsam soluğu Begüm'ün evinde alır ve rezillik çıkar Turan. Telefonda olmaz. Ben Ahu'ya gideyim sende abime git. Hayat paylaşmaktır aşkım"

"Bu payın kazık kısmı neden bana düşüyor acaba?"

"O da senin kaderin"

Turan oflayarak evden çıktı. Yolda Giray ve Kartal Baki'yi aradı. Destek kuvvetsiz olmayacaktı. Aşık bir adamı tutmanın ve ikna etmenin kolay olmadığını çok iyi biliyordu. Üçe karşı bir başarı getirir dedi. Haberi alan arkadaşları da eşlerini Ahu'ya göndermişlerdi.

Turan evin önüne gelip Tarkan'ı aradı.

"Birader biraz aşağı gelsene?"

Tarkan camdan bakıp tedirgin oldu. Yanında Rahşan'ı göremeyince panikle aşağıya indi. Her basamakta kötü bir senaryo yazmıştı. Daha kapıya çıkması ile "Rahşan'a bir şey mi oldu?" dedi.

ÇİVİLİ TOPUKLAR (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin