Şehrin en büyük ve görkemli açık hava konserlerinin biri bu gece gerçekleşiyordu. Sanatçı Ulaş olunca biletler daha ilk günden tükenmiş, karaborsa satışlar bile başlamıştı. Günlerdir magazin başlıklarını bu gece süslüyordu. Ulaş'ın sahne performansı, kostümleri, sahne gösterileri her zaman beğenilir ve uzun süre dillerden düşmezdi. Bir haftadır kendisinden haber alınmıyordu. Ulaş severdi ufak gizemleri. Konser öncesi hem kafasını bulandırmamak adına hem de merak artsın diye yine ortalıktan kaybolmuştu. Bu gece Selin'de sahnede ona eşlik edecekti. Sadece büyük konserlerde yanında olan sevgilisi onu bir kez daha gururlandırmıştı. Desteği, sevgisi, ilgisi asla yadsınamazdı. Ulaş'ın karışık kafasına uyum sağlayabilen ender insanlardan biriydi Selin.
Bir diğer tarafta arabanın yan koltuğunda gözleri kapalı derin nefesler alıp veren bir Ahu vardı. Tarkan arada gözünü yoldan çekip endişeli bakışlarla sevdiğine bakıyordu. Bu geceyi bayılmadan atlatırsa önüne ne engel çıkarsa atlatır gibi geliyordu. Ne dese ne yapsa bir türlü sakinleştirememişti. Haklıydı Ahu, hayatının en önemli gecelerinden birini yaşıyordu. Alışık değildi büyük kalabalıklara ve bu gecede sonra bambaşka bir kapıdan geçeceğin biliyordu. Önemli bir sanatçının desteği ile yola çıkmak kadar değerli bir şey olmazdı. Ulaş'ı mahcup etmemek için çok çalışmıştı. Şimdi de endişeli olmasının nedeni buydu. Ya hata yaparsam demeden duramıyordu.
Özel misafirler için arka taraftaki otoparka giren Tarkan, aracını park ettikten sonra Ahu'ya döndü.
"Bir tanem..."
"İyiyim"
"İyi olduğunu biliyorum. Daha da iyi olacağını da biliyorum."
"Çok heyecanlıyım"
"Bak... Harika bir konser seyredeceğiz. Sen arkadaşının davetini kabul edip şarkı söyleyeceksin. Ulaş da senin sahnene çıkmıştı. Bunu iadeyi ziyaret gibi düşün. Eğlenceli olacak"
Ahu biraz gözlerinin içine bakarak düşündü.
"Evet... Bu şekilde düşününce daha basit geldi. Yalnız burası çok kalabalık olacak"
"Canım birkaç insanı dert etme"
"Bir kaç?"
Tarkan "Çok birkaç" diye gülerek arabanın kapısını açtı. Ahu da ona ayak uydurup dışarı çıktı. Otoparka sırayla tanıdıkları ve tanımadıkları araçlar girmeye başladı. Alan yavaşça doluyordu. Gazeteciler hızla resimler toplarken kapıda röportajlar yapılıyordu. Zaman geldi. Tüm ışıklar bir anda kapandığında göz gözü görmüyordu. Sahnenin tam ortasını gösteren spot ışığı bir anda yandığında Ulaş'ın yakıcı gülümsemesi inanların içini aydınlattı. O anda başlayan çığlıklar ve alkış konser sonuna kadar devam edecekti. Hızlı bir parçayla başlayan Ulaş hem söylüyor hem dans ediyordu. Sahne için yaratılmış olduğu her halinden beliydi. Bakışları, arada gönderilen göz kırpmalar kalpleri çalıyordu. Selin ile yaptığı dans uzun süre akıllardan silinmeyecekti. Bu gece Selin'in ayağında Tarkan'ın tasarladığı, Ulaş'ın hediyesi dans ayakkabıları vardı. Tam iki aşığa yakışır ve profesyonelce sergilenen gösteri muhteşem kelimesinin tanımı gibiydi.
Sahnenin ikinci yarısında Ahu'nu heyecanı katlanmaya başladı. Sıra ona geliyordu. Tarkan elini sıkıca kavrayıp güvenini gösterdi. Gözlerinin içine bakıp "Hazırsın" dedi emin bir şekilde Ahu da başıyla onayladı. Evet, hazırdı. Bu gece parlayacak ve ışığının sönmemesi adına çok çalışacaktı. Bunca yıllık emeğinin meyvelerini toplama zamanıydı. Her başarı bir kaybedişti belki ama o geleceklere karşı dirençli bir kadındı. Kendi adına doğru olan yolda ilerleyecekti.
Ulaş şarkısının bitiminde "Bu gece sizi muhteşem bir sesle tanıştıracağım" dedi. Herkes dikkatle onu dinliyordu.
"Kısa bir süre önce kendisiyle tanıştım ve yine doğru insanı buldum." Gülüşüne seyircilerde eşlik etti. "Bundan sonra albümlerimin içinde onun da besteleri olacağına emin olabilirsiniz. Besteciliğinin yanında harika bir sesi var. Ve işte karşınızda Ahu!" diyerek elini Ahu'ya uzattı. Meraklı alkışların arasında Ahu ayağa kalktı. Tarkan sahne merdivenlerine kadar kendisine eşlik ettikten sonra yerine geçip anın keyfini yaşamaya başladı. Ahu'nun hayali kendi hayali olmuştu ve tam da şu an gerçekleşiyordu. İçinden taşan gururun tarifi yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇİVİLİ TOPUKLAR (Tamamlandı)
RomanceToplumun direttiği kuralları kapak yapıp, iç sayfalarını hayalleri ile dolduran bir kadındı Ahu. Yaptığı muhteşem ayakkabı tasarımları ile kadınların kalbini çalan Tarkan'ın gözü ise Ahu'nun kalbindeydi. Ayakta durma çabasına destek olmaya çalışırke...