birazcık +18 e kayan yerler var. yıldıza basıp bolca yorum yapmayı unutmayın lütfen, keyifli okumalar dilerim 💜
mide bulantısı yüzünden uyanmıştı genç kadın. bir hafta olmuştu berk'le çocuk yapmaya karar vereli ve çalışmaya başlayalı, midesi bulanıyordu şimdi de. olmuş muydu sonunda?
adamı uyandırmamaya dikkat ederek yerinden kalkıp geçenlerde aldığı hamilelik testini buldu hemen çekmecesinden, yapacaktı.
"lütfen olmuş olsun, lütfen..."
derin bir nefes vererek testi yaptığında yüzü asıldı, morali tamamen sıfırlanmıştı zaten. hamile değildi.
gözlerine biriken gözyaşlarını sildiğinde testi çöpe atıp çıktı lavabodan. yüzünü de yıkamıştı, su içmeye ihtiyacı vardı. mutfağa gittiğinde ise ağlıyordu tek başına. eşini ağlarken gören kızıl ise endişeye kapılmıştı.
"bitanem?" kadının yanına gelip hemen onu sararak destek olduğunda çenesini sevdi bebeğinin. "ne oldu güzelim, neyin var?"
burnunu çekip yeniden sarıldı berk'e. göğsüne gömüldüğünde bebek gibiydi. başını kaldırıp kızılla bakışlarını buluşturduğunda zar zor söyleme çalıştı, onu da üzmek istemiyordu.
"test yaptım ama hamile değilmişim."
dudağını büzmesiyle gülerek yeniden sardı berk sevgilisini. asla kıyamıyordu ona.
"çiçeğim zaten iki kişiydik şimdiye kadar. kısa bir süreliğine daha iki kişi olarak kalmak çok da kötü bir fikir değil sanki. yeniden deneriz, üç kişi oluruz sonra. olmaz mı? çok güzel olacağız biz. söz veriyorum sana."
kadın eşinin her zaman yatıştırıcı olan cümlelerine gülümserken boynuna yaslandı. kokusu her zaman iyi gelmişti ona, yine gelecekti.
"tamam." dedi gülümsemeye çalışarak. "berk?"
"efendim canım?"
"çok seviyorum ben seni."
kadının yanağından kokuluca öptüğünde boynunu sevmişti. "ben sana bayılıyorum ama. o kısmı napıcaz?"
burnunu sıktığında yüzünü sevimli bir şekilde buruşturmuştu kadın. adamın kızıl saçlarını sevdiğinde de hatırladığı şey adamı hiç memnun etmemişti.
"of, tamamen aklımdan çıkmıştı ya. güzelim benim bugün şirkete gitmem lazım, imzalanacak birkaç dosya var. sen de gelmek istersen beraber gidelim hatta? daha iyi hissediyorsan kendini tabi."
"benim öncesinde küçük bir işim var ondan sonra gelirim yanına tamam mı?"
hastaneye gidecekti kadın. testin yanlış olduğuna inanmak istiyordu çünkü sadece mide bulantısı yoktu. birkaç gündür hamilelik belirtileri gösteriyordu ve hamile olmalıydı.
"tamam, ben bırakırım o zaman seni giderken."
"yok hayır, gerek yok. ben giderim berk."
"emin misin yavrum?"
"eminim."
isteksizce onaylayıp yeniden hızla yanağından öptüğünde beraber hazırlanıp çıkmışlardı evden.
kadın, arabasını park edip hastaneye doğru yürürken gördüğü kişiyle gözlerini devirdi. her yerde de karşısına çıkamazdı ya.
"ne var emir ne istiyorsun yine? beni mi takip ettin ya?"
"konuşmak istiyorum sadece aybike, izin var anlatayım kendimi. ben seni aldatmadım."
kadın kaçıncı kez olduğunu bile bilmediği yalanı dinlerken gözlerini devirdi. duraksayıp sarışın adama adımladığında da kolunu tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hala sen | ayber
Teen Fictionaybike, eşi berk'le yaptıkları trafik kazasından sonra hafızasını kaybetmişti.