3.5

770 39 41
                                    

hala sen ile merhaba ✨️ özlemiştik burayı, bol oy ve bol yorum görmek istiyorum. esila bebişimiz, tatlı anne babamızla keyifli okumalar ⛅️

yine ondan önce uyanmış, beyaz teninin kusursuzluğunu ve gamzelerini içine çekiyordu kızıl adam. hala uyuyan ya da belki de uyuyor numarası yapan karısının yanağını öptü, geri çekilmeden tekrar öptü. aynı işlemi diğer yanağına uyguladıktan sonra çenesine dokundu.

"her şeyim, uyan artık. özledim."

yeniden yanağını öptükten sonra burnunun ucunu ve saçının yanını öptü. kıvır kıvır saçlarını kenarlara çekip gözlerinin üstünü öptü. uyanana kadar onu öpücüklerine boğmaya devam edecekti ve bunu bilen kadın da inadına uyanmamaya devam edecekti.

boynundan kokulu bir sürü öpücük aldıktan sonra dudaklarına öpücükler bırakmaya başladı.

"uyandığını biliyorum, haberin olsun da."

genç kadın gözünün tekini açıp kendisine bakan çok güzel bir çift açık kahve gözün ardından hemen tekrar kapattığında kahkaha atan adam onu kollarıyla sarıp birden fazla öpücük daha kondurduğunda cilveli gülüşüyle gözlerini açıp ince çarşafı tepesine çekti kadın.

berk çarşafı üzerinden tamamen çektiğinde bacaklarını sevdi.

"günaydın gül güzelim."

"günaydın sevgilim."

"güzel uyudun mu?"

başını aşağı yukarı salladı bütün tatlılığıyla. berk, eğilip gerdanına öpücük bıraktıktan sonra sağ göğsünü diliyle birlikte öpüp sol göğsünü avcunun içine aldığında bacakları kasıldı kadının.

"berk... esila'yı alacağız."

"bir şey yapmıyorum sana bebeğim, öptüm sadece."

"etkileniyorum ama ben."

güldü yeniden kızıl saçlı adam. kadın bakışlarını kaçırdığında yeniden saçlarından öpüp çekildi üzerinden. birkaç saniyeliğine yerine uzanıp aybike'yi de yatırdığında saçlarınu sevdi.

"çok seviyorum ben seni."

"ben de seni çok seviyorum."

ela gözlü kadın eşinin saçlarındaki elini avcuna alıp öptüğünde kalktı yerinden. üzerini giyinirken ayla annesini aradı, kızını hem çok merak ediyordu hem de çok özlemişti.

"alo anne, uyuyor mu esila?"

"uyuyor uyuyor kızım, az önce uyandı sütünü verdim uyudu tekrar."

"tamam anne, biz geliyoruz şimdi onu almaya."

bir yandan da askılarını geçirdiği sütyenini sırtından bağlaması için berk'e eliyle işaret etti kadın, kızıl da annesiyle konuşmalarını dinlerken yardım etti eşine.

"tamam kızım, görüşürüz."

son olarak kazağını da giydiğinde onunla birlikte hazırlanmış eşine bakıp çıktı odadan. arabanın anahtarını alıp aşağı indiler.

"güzel prensesimi o kadar çok özledim ki."

berk'in baba heyecanına bayılıyordu. esila'yla ilişkileri o kadar tatlıydı ki, hayattaki en sevdiği şey olabilirdi bu.

"biz geldik!" kapıyı çalıp sabırsızca açılmasını bekleyişinin ardından içeri girdi. ayla annesine hızlıca ve kızını görme heyecanıyla da geçiştirerek sarılışından sonra esila'yı aradı hemen gözleri.

hala sen | ayberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin