9.Fejezet

6 0 0
                                    

Sziasztok!
Meghoztam az új fejezetet, amiben egy kis veszekedés lesz és egy furcsa álom, melyben megtudunk valamit.
Kellemes olvasást kívánok hozzá 😊


     A veszekedés és a tetoválás

Darlia erős fejfájásra ébredt, ami nem csoda, hiszen tegnap este sem volt jól. Érezte, hogy szédül, és mintha nem lenne jó a közérzete. Az elmúlt napokban egyre többet beszélgetet Orionnal és meglepően jól érezte magát a társaságában. Egyre jobban érzi magát a hajón és a legénység kezd végre feloldódni. Jacobo viszont egyre türelmetlenebbnek tűnik. Darlia sokszor veszi észre az oroszlánon, hogy ideges és vele is néha úgy beszél. Tegnap este összevesztek.
- Jacobo, mi a bajod velem?
- Semmi.
- Akkor miért beszélsz velem így?
- Mi?
- Ideges vagy.
- Nem vagyok.
- Értem. Megyek.
- Hova?
- A szobámba, mert képtelen vagy normálisan válaszolni.
Felállt a székről és megfordult, hogy elinduljon, de Jacobo megállította.
- Állj meg!
Darlia megállt az ajtónál, de nem fordult meg.
- Neked van bajod, Darlia.
Erre visszafordult és kicsit mérges hangon szólt.
- Nekem nincs.
- Értem. Akkor miért beszélgetsz az orvossal?
- Talán nem szabad?
- Nem!
- Ki vagy te, hogy megmond nekem, kivel beszélhetek?
- Én csak téged óvlak!
- Az orvostól?
- Mindenkitől.
- Akkor jobban teszed, ha befejezed, ha azt akarod, hogy szóljak hozzád.
Darlia idegesen becsapta az ajtót és végigrobogott a folyosón a saját szobájába. Érezte, hogy nincs jól, de nem foglakozott vele. Lefeküdt, hogy pihenjen és el is aludt. Viszont most reggel nagyon nem érzi jól magát. Próbált felállni az ágyról, de visszahuppant. Érezte, hogy nagyon rázza a hideg.
- Főnix menj Orionhoz. Jöjjön ide.
Darlia ledőlt és várta az orvost, aki nem késlekedett.
- Mi a baj?
- Ráz a hideg, fáj a fejem nagyon. Rossz a közérzetem is.
- Mióta érzed ezt?
- Este óta.
- Miért nem hívtál akkor?
Darlia nem válaszolt csak elfordította a fejét.
- Jól van. Nem lesz semmi baj.
A lány fejére egy vizes rongyot tett, hogy csillapítsa a lázát. Elővett egy kis fém dobozkát és kivett belőle egy fehér tablettának tűnő valamit. Darlia kezébe adta, aki lenyelte és továbbra is elfordult.
- Nem tudom, mi történt, amiért nem beszélsz velem, de hamarosan jobban leszel.
Orion felállt és elhagyta a szobát. Főnix odaszállt a párnára és trillázott, hogy Darlia meggyógyuljon. Álmában most egy másik helyen járt és az apját látta meg egy kisfiúval.
- Orion?
A gyerek odanézett, de nem válaszolt, ami furcsa, mert eddig ilyen nem történt.
- Most kapja meg apa a tetoválását.
Követte őket és egy kis halászkunyhóba mentek be. Bent egy igen idős asszony volt, aki amellett, hogy tetovált még jóslással is foglalkozott.
- Gyertek csak be, kedveskéim.
- Jó napot asszonyom.
- Mit szeretne fiatalember?
- Tetoválást és itt a minta.
- Hm. Érdekes.
- Hogy érti?
- Ez a jel egyszer még balszerencsét hoz a családjának.
- Remélem nem.
- Majd meglátjuk. Üljön le, már is meglesz.
Cadoc leült a székre és a bal karját kinyújtotta. Orion addig körbenézett és észrevett egy nagyon szép kagylókkal kirakott dobozkát.
- Tetszik, kisfiam?
- Nagyon szép, asszonyom.
A nő levette és nekiadta.
- A tied.
- Tényleg?
- Persze. Ez hoz neked szerencsét és majd meglátod, hogy olyan asszonyod lesz, aki szeretni fog téged.
- Köszönöm.
A nő elmosolyodott és leült, hogy Cadoc tetoválásán dolgozzon. Amint készen lett, elköszöntek és kijöttek. Darlia ekkor ébredt fel. Az ágy mellett Orion ült a széken és aludt, de nem állati formájában. Olyan helyes volt, hogy Darlia elgondolkodott azon, hogy mi lenne, ha tényleg az emberek közt élnének. Ekkor megdobbant a szíve és érezte, hogy beleszeretett a férfiba. Jacobo ezt a pillanatot választotta, hogy beszéljen a lánnyal és mikor meglátta Oriont, felment benne a pumpa.
-  Mi folyik itt?
Orion azonnal felpattant és újra a nagy bagoly volt.
- Jacobo, mi a baj?
- Mit keresel itt?
- Darliának láza volt és itt maradtam, hogy figyeljek rá.
- Akkor most már mehetsz.
- Oké.
Orion intett a lánynak és elhagyta a szobát. Darlia mérgesen nézte az oroszlánt.
- Mit akarsz? Megint veszekedni?
- Miért nem mondtad, hogy beteg vagy?
- Nem volt vészes.
- Aha.
- Nézd, ha csak ezért jöttél, hogy veszekedj velem, akkor menj el.
- Bocsánatot akartam kérni tőled.
- Azért küldted el az orvost.
- Darlia.
- Jacobo. Felnőtt ember vagyok, aki el tudja dönteni, hogy kivel barátkozzon. Bízzál bennem.
- Benned bízok, csak másban nem bízok.
- Értem.
- Sajnálom és igyekszem nem bírálni a barátságotokat.
- Köszönöm.
- Jobban vagy?
- Igen.
- Kijössz reggelizni?
- Megyek, csak rendbe szedem magamat.
- Fent várlak.
Darlia csak megrázta a fejét és lassan felállt, hogy a friss vízzel lemossa magát, majd átöltözött és felment a fedélzetre. A többiek már ettek és a kapitány csak rá várt a kormánynál. Leültek és megreggeliztek, de egy szót se szóltak egymáshoz. A legénység kicsit furcsállta, mert eddig sose ettek csendben. Igaz ők nem tudták, hogy veszekedtek és azt sem, hogy Orion miatt. Nem is hitték volna el. A hajó lassan ringatózott a vízen egy újabb sziget felé, melyről még senki sem tudott. Jacobo remélte, hogy a barátságukat szét tudja törni, mert nem akarja, hogy bárki is a lánnyal barátkozzon. Magának akarja, mert terve van vele. Cadochoz van köze, de még nem sejti, hogy a terve visszafelé fog elsülni, hiszen egy embert nem olyan könnyű becsapni.

Mit szóltok a mai részhez? Mit gondoltok Darlia érzéseiről?

Irjatok nyugodtan.
Puszi nektek 😘

A kalóz átka (Befejezett történet)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang